Gratulerer med vel gjennomført! Jeg venter til Valencia første helga i desember Jeg blir også gjerne også med til NY. For oss halvgamle (nå var jeg snill med meg selv ) er det ikke helt uoppnåelige kvalifiseringskrav heller!
Dagens positur. Stiv som en stokk, men skal prøve å dra liket ned på en ergometersykkel for og løse opp litt Det ble nok i glasset og, men det var vel fortjent. Resten av dagen er uten de store planer utover middag hos CASA David. Visstnok meget bra
Vi klarer oss. Ruslet rundt i byen, spist mat og drukket mye godt øl Det er for øvrig Amstel i glasset Livet er bedre
Da var turen over for denne gang. Kun melkerute ams-arn-osl. Blir spennende å se om det er noe lounge for oss med plus her i Amsterdam Ellers er det en særdeles trivelig by som jeg absolutt skal besøke igjen, men da uten løping tror jeg
Du får i det minste fast track i sikkerhetssjekken med pluss. Ofte er den "vanlige" køen ganske lang, så bare det er verdt pengene synes jeg. Det ryktes at lounges er stengt for SAS, men kanskje du har priority pass gjennom et av kortene dine? Rakk du bitterballen? Det er min første prioritet om 24 dager
Slapp inn hos Aspire pga gull hos Aegean. Sas har ikke avtale Nå sitter vi i loungen på Arlanda. Fin tur fra Amsterdam med fly x eller noe Estisk selskap på vegne av sas. Veldig god service og særdeles hyggelig crew Men CRJ er trange fly Rakk ikke bitterballe dessverre @Flyingdutchman Det blir neste gang
Det er alltid et nødutgangsete, rad 17 eller så, og der er det skikkelig god plass, men siden du oppgraderte (??) til Plus så får du jo ikke sitte det …urutinert
Er det ingen på forum som har beveget seg til fots i Oslo de siste årene? Vi syklister har selvfølgelig forkjørsrett