Hei! Skal på Litteraturhuset i Bergen på Lørdag , trenger derfor overnatting som er noenlunde gå avstand. Har kikket på følgende hotel, Scandic Strand 904 Scandic Neptun 880 Scandic Byparken 1016 Scandic Bergen City 664 Scandic Ørnen 816 Har ingen status hos Scandic men får 25 % friends rabatt. Clarion Hotel Admiral 840 Clarion Hotel Havnekontoret 952 Comfort Hotel Holberg 719 Hvilken av disse vil dere ha valgt ?, trenger ikke luksus men noe i mellomsiktet (ikke helt nedslitt hotell)
Thon rozenkranz uten tvil. Bra pris. Sykt hyggelig betjening Beste frokost jeg har hatt noen gang Fine rom Treningsenter med gratis utdeling av proteinbar. Gratis kveldsmat/middag til alle mellom 6-9
+1 på Thon rozenkranz - testet det ut under thontester opplegget. Greit rom, knall beliggenhet og helt utsøkt frokost. Serverer i tillegg en lett kvelds fra 18-21
Interessant fant ut at jeg får 12 % rabatt gjennom BBL. Var på Thon Hotel Bristol i desember og det var også bra men ingen kveldsmat som pleier å være bra (testet den i Stavanger og Trondheim) Lar den tråden stå åpen et par timer så får vi se hvor mange votes det blir
Legger 1 stemme til på Rosenkrantz med og si de serverte villlaks til frokost. Tror ingen andre hoteller jeg har bodd på har hatt det. Selv ikke Meny/Ultra selger vel vill laks?
Alt er gangavstand i Bergen Men skal du ha et hotell som ligger i umiddelbar nærhet (to minutter) til Litteraturhuset skal du gå for Hotel Bergen Børs. Det er nytt og med en av Bergens desidert flotteste barer! Ikke dyrt og gode reviews
Hotel Bergen Børs eller Hanseatiske hotell. Er vel de to nærmeste til litteraturhuset. Om det er ledig bord kan jeg anbefale å starte kvelden på Bare Vestland
Hotel No. 13 (Choice) midt på Torgallmenningen. Siden du skal på Litteraturhuset kan Colonialen Kafé og Brasseri samme sted anbefales. Vi hadde en velsmakende lunsj der i fjor.