Deko Rome er absolutt å anbefale om du ser etter den type hotell (altså lite, stille hotell med fantastisk personlig service)... Bodde der 3 netter nå i vinterferien da jeg var i Roma med arvingene. Jeg vet dog ikke om jeg hadde bodd der om jeg reiste alene. Da hadde jeg muligens valgt et litt større hotell med litt mer liv, bar etc. men det er jo også smak og behag.
Nettopp bestilt hotell (Deco med c). Valgte "moderne luksus" nær jernbanen. Skal uansett gå mye. https://www.gruppouna.it/en/unahotels/unahotels-deco-roma
Jeg er klar over det - var et forsøk på å være festlig. Siden jeg reiser alene valgte jeg et større hotell (UNAHOTELS Decò Roma), samt at det passer bedre at det ligger nærmere jernbanen.
Det ser dårlig ut for California i høstferien og har derfor booket tur til Roma med datter som plan B. Et bedre sted for en dannelsesreise kan man jo neppe finne Ser at Deko Rome er anbefalt. Noen som vil gi noen oppdaterte anbefalinger? Er IHG Ambassador, men det ser ikke ut til å gi noen store fordeler da Roma ikke har IC hotell i drift pr nå. Er et Crown Plaza spa hotell i byen med transport til og fra både flyplass og sentrum. Takk!
Ta en titt på Rome Cavalieri Waldorf Astoria, et Hilton hotell (ser jeg har glemt å publiserer noe fra den overnattingen, det får vi ordne når anledning byr på)
Slår et slag for å ta ett steg vekk fra statusverdenen og bo her. Går det ikke så bra om dagen siden du skippet å bo på hotel de russie?
Hadde ikke noen Hilton poeng som kunne anvendes der, ble jo vist døren hos dem(hotel de crap obs, russie).
Låner denne tråden! Skal til Roma 31. august til 2. september. Er det noen med ferske hotell erfaringer fra Roma? Ser at det er mye som er fullt. Små antikke hoteller er å foretrekke