Hotellråd i Las Vegas

Tråd i 'Reisemål' startet av thrain, 09. mai 2021.

  1. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Høres billig ut :)
     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Har bare vært i Vegas én gang, men bodde på Bellagio. I suite, med utsikt til fontenene. Det var stas. :cool:
     
    Jeanette liker dette
  3. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,112
    Likes mottatt:
    114,461
    Bonuspoeng:
    350
    Bellagio er flott det altså, men må si at jeg likte Venetian hakket mer. Litt freshere og frokosten servert i suiten var en del bedre på Venetian.
    Så sett bort i fra at Venetian ikke har fontene er min personlige mening at de slår Bellagio knepent
     
    Lillegutt, tobeornot999 and holmen like this.
  4. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    3,277
    Bonuspoeng:
    113
    Bodde 14 dager i en ganske så grei suite på Caesars Palace for noen år siden. Har ikke så mye sammenligningsgrunnlag siden dette var det første og eneste besøket i Las Vegas. Utvalget og kvaliteten på restauranter på hotellet var helt der oppe, og beliggenheten likeså. Jeg hadde også utsikt til fontenen ved Bellagio fra rommet, men det var likevel en helt spesiell opplevelse å tusle ned og se showet om kvelden close-up. Har vel aldri sett så mye vann som her midt i ørkenen. Husker ikke hva jeg betalte, men mener det var helt innafor.
     
    Last edited: 08. nov 2021
    tobeornot999 liker dette
  5. Magnus77

    Magnus77 Senior Medlem

    Innlegg:
    770
    Likes mottatt:
    933
    Bonuspoeng:
    93
    Hvordan er været i Las Vegas i begynnelsens av desember da? Skal på en ukes solotur, og vurderer Las Vegas sammen med LA/SFO/Kjøring mellom de to byene, evt Miami/Florida.
     
    Thomas123 liker dette
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Her er været fra i fjor.
    https://www.accuweather.com/en/us/las-vegas/89101/december-weather/329506?year=2020

    Hvis du bare har en uke, så er det langt mellom LA, SFO og Las Vegas. Men, hvis du bare skal kjøre, så går det.
     
    Magnus77 and braathens safe like this.
  7. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,760
    Likes mottatt:
    7,704
    Bonuspoeng:
    183
    Bil er konge i USA, alltid :D

    Tar like under 4t fra Vegas til LA.

    Men SFO er langt unna, ja. Og man bør jo kjøre Highway 1 mellom SFO og LA, siden det er en opplevelse i seg selv. Men det tar en hel, lang dag med noen stopp.

    Hearst Castle anbefales, samt Monterey, Carmel og Santa Barbara på veien ned (eller opp) HW1
     
  8. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Er det noen som har tips til hotellrom/leiligheter med flere soverom? Jeg skal ha med meg 20 stk til Las Vegas i april og lurer på om det er noe å spare på større og færre rom. Har lest @ValdresBjarne sitt tips om Wyndham Dessert Blue.
     
    Last edited: 11. jan 2023
  9. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Desert Rose Resort har leiligheter med to soverom og sovesofa på stuen. Gode priser også. Har ikke bodd der, men booket to netter i fjor. (Som måtte avbestilles fordi jeg hadde booket feil dato, og etterpå var det ikke ledig på de datoene vi skulle dit....)
     
    Upsaker liker dette

Del denne siden