Men det ødelegger litt på gjennomsnittet på overnattingene, så bonusnatten blir "dårligere". Men, om alternativet er at du mister den fordi det har gått for lang tid, så funker det å "overnatte" på sovesal i Sørøst-Asia et sted.
Valid point. Jeg får se hvor mye det haster. Det haster kanskje vel så mye å få brukt voucheren før nytt program innføres også?
Så lenge man setter voucheren inn i en booking frem i tid som fullføres, går vel det vel forhåpentligvis i orden, selv om programmet endres. Spørsmålet er vel hva som skjer, om man må kansellere?
Så vidt jeg husker ble vel verdien per i dag oversatt til ny valuta, så sånn sett ser jeg ingen grunn til å haste med å bruke gratisnetter. Kanskje heller tvert i mot siden man med nytt program ikke må booke et opphold som er dyrere enn gratisnatta. Når det er sagt er det jo en begredelig reduksjon i opptjeningen per natt i det nye programmet.
Med tanke på konvertering har det altså ingenting å si om du tjener opp den siste natta eller ikke. Eller om du bruker voucheren eller ikke (så lenge den ikke går ut på dato). Konverteringen ser ut til å være ganske fair siden jeg mener at OneKeyCash kommer til å fungere sånn at du kan bruke de en-til-en. Opptjening senere kommer til å bli dårligere. Klart.. det forutsetter jo også at Hotels og Expedia noen sinne kommer til å konvertere ikke-amerikanske brukere til OneKeyCash. Så vidt jeg vet har det ikke kommet noe informasjon i det hele tatt om at dette kommer til å skje eller ikke.
Betyr dette at de har planer om samarbeid med diverse flyselskap hvor en kan konvertere OneKeyCash til Avios eller noe sånt?
Nei, de har bare planer om å samordne bonusvaluta mellom de forskjellige merkevarene til Expedia Group. Hotels.com, Expedia osv
Skal booke en uke nå, og er egentlig på scratch ift hvor. Er det dumt å smelle inn 20k i hotels? Andre jeg burde prioritere? er jo gold i hotels(for det det er verdt) og alltid brukt de. Men ikke satt meg inn i endringer utover at de har blitt felles med booking.com etc?