Hoy hoy! Det er tirsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 31. mai 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Dagen i dag startet med at en fyr låste seg inn i leiligheten min. Da jeg lurte på hva i granskaugen dette var, viste han frem et papir fra NAV som sa at han skulle flytte inn her. Og så lurte han på hvorfor jeg ikke var flyttet ut enda? Jeg sa at denne leiligheten er min eiendom og NAV hadde da ingen rett å leie den ut. Så var det ut døra og ned på NAV og skjelle og smelle, men der viste de overhode ingen forståelse. Men aaaaaaaaaaaaaaaaakurat da jeg skulle til å smelle til NAV-fysakken, våkna æ, å det heile viste sæ å være en drømm. ..... Heldigvis......

    Men da jeg så våkna hadde jeg jo forsovet meg og fikk dårlig tid da jeg skulle levere bilen på verksted før jobb. Så må bilen hentes igjen i ettermiddag før junior skal kjøres til fotballkamp med fremmøte allerede kl 1600. Noen er mindre gode til å planlegge disse fotballkampene må jeg si........

    Så det var den tirsdagen!
    Postkasse?
     
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Forstår at olje-smellen har inntatt Sørlandets hovedstad, men dette var vel i heftigste laget?
    Ha en flott tirsdag, med eller uten "leieboere" :)
     
  3. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,764
    Likes mottatt:
    10,062
    Bonuspoeng:
    183
    Postkasse
     
    Bernhard2 and Bizflyer like this.
  4. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Postkasse
     
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Jau fra trondheim
    Varm dag idag - dessverre må man pines inn pga månedsavslutning. Ikke nok med det....må jaggu være her på overtid også :(:(

    Ja ja.....satser på seifiske i morra.:p

    Ha en tipp-topp tirsdag :D:D
     
  6. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra Trondheim,

    Temperaturen stiger, arbeidsmoralen synker. Men kjører på når jeg vet at en lettere champagnegalopp til LHR venter neste uke, samt relokalisering til Oslo for sommeren.

    Ha en topp dag!
     
  7. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    I dag har det blitt en av de sjeldne dagene hvor jeg kan sitte på kontoret og jobbe med planer og ideer i dagslys. Elever og de andre lærerne er på innovasjonscamp.
    Og kanskje jeg får somlet meg til å bestille et nytt kamerahus - det har vært på lista i 200+ dager ;)

    Ha en fin dag, enten det er over eller under 25 grader der du er :)
     

Del denne siden