Hu hei, det er Lille-Lørdag alt jo!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 08. juni 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var det allerede onsdag. Tida flyr. Og det er jo greit når det nærmer seg sommerferie....

    22 grader og sol fra blå himmel da jeg kjørte på jobb 0830, og da kan man vel ikke klage. Eneste å klage på er at man må sitte inne på et kontor frem til kl 1630 og se ut på finværet......

    Ikke de store planene for ettermiddagen. Ser det er nødvendig med litt indretjeneste. Men det er jo ikke akkurat det gøyeste jeg vet. Så det blir nok utsatt i dag også....

    Ha en brillefjong dag!
     
  2. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Onsdag = vikinglotto og håpet om 350 mill på bok i løpet av kvelden. Vel, det er kanskje ikke så sannsynlig, men større sjanse enn ikke å legge inn en kupong.
    Hadde en flott dag på hytta i går og ble enig med rørleggeren om hva som skal gjøres. Og ikke minst at han lovet å ha det ferdig til St.Hans. Det passer godt.

    Nå har jeg hatt en lang videokonferanse avbrutt av en halvtimes videokonferanse som hastet, så det går i ett i dag. I ettermiddag er det workshop med påfølgende middag hjemme hos sjefen på Løren. Ny sjef, så det blir spennende. I morgen ut med Telenor på middag. Så det blir ikke mange middager i heimen denne uken.

    Ha en snasen dag om du spiser hjemme eller ei!
     
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    God onsdag frå det austfinnmarkske!

    Her har feriepengane arrivert kontoen og det er eit fint lyspunkt på ein dag der gresset ligg flatt i vinden :)

    Måtte alle få ein flott kveld anten det er i ein lounge eller ein annan stad!
     

Del denne siden