HURRA, da får jeg åpne lørdags-tråden! :-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av no-backpacker, 28. nov 2015.

  1. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Bergen! Her hagler det og det er generelt drittvær. Blir innedag i dag, og det er godt, for jeg har et helt manus jeg skal lese gjennom, som skal være ferdig til i morgen kveld. Hahahaha, ferdig og ferdig - blir nok en del runder før alt er ferdig... :)

    Julestemningen begynte å synke inn på julemarkedet i Leipzig, helt til jeg oppdaget at lommeboken var stjelt.... Så nå sitter jeg uten kredittkort, med cash fra mamma og pappa, og skal reise igjen på tirsdag. Må nok innom banken å spørre om det finnes noen muligheter for sånt VISA-kort som de lager til ungdommen, der man setter inn penger på forhånd??? Vet ikke om det finnes, men mener jeg leste noe om det en gang....?

    Ha en fin-fin lørdag!

    Xxx.
     
  2. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    PS. I går, på Kastrup, kom jeg i snakk med en snakkesalig mann i køen på Starbucks. Han ville tydeligvis at vi skulle sette oss ned sammen, var jeg frekk som sa: "Jeg tror jeg skal rusle litt!"?

    Xxx.
     
    tommy777 liker dette
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdags ettermiddag fra det asiatiske.

    Her var man tidlig oppe i dag og så har man sørget for et lite bassengparty for en gjeng med unger som ellers ikke har så mange lyspunkter i dagliglivet. Mange glade barn som har plasket i basseng og fått både frukshake, brus og iskrem.

    Så i dag følger jeg virkelig at jeg har levd opp til ordtaket: "Den største gleden du kan ha, det er å gjøre andre glad"

    Nå blir det snart middag hos en annen glad venn og så har man vel fortjent noen pils siden det er lørdag. Det går jo mot innspurten av ferien, så det var om å gjøre å få det beste ut av de siste dagene. Mandag morgen starter hjemreisen.

    Fortsatt god helg ønskes!

    Hadde vel vært greiere om du hadde bedt ham om å rusle litt, hehe :D
     
    tommy777, Misterix and mhsalv like this.
  4. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Det hadde kanskje vært frekkere? :)

    Xxx.
     
  5. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra KRS!
    Det skal bli regn hele helga, men heller det enn snø/sne/sny.
    Black Friday ble ikke blakk fredag heldigvis. Jeg kjøpte AKG N60NC hodetelefoner til halv pris, og lurer på om de er bedre enn Bose QC25 som jeg også har. Og da må jeg jo finne et fly eller to for å teste. Godt alibi for å reise til (sett-inn-dagstur-her).
    KRS er et dyrt sted å reise fra, alle tilbudspriser blir nesten doblet :/ Og antall flygninger til/fra er rett og slett dårlige i helgene.
    Er det rart jeg ... trøstespiser?

    @no-backpacker: du kunne kanskje lånt kredittkortet til den snakkesalige mannen?

    Ha en fin dag der du er, enten du har cash eller kort - eller er i Bergen :)
     
  6. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Fredrikstad!

    Dagens treningsøkt er unnagjort. Nå blir det lunsj med en kompis på den nyåpnede Fredrikstad-avdelingen av burgersjappa "Munchies", tror jeg. Jeg sitter fortsatt og funderer på om min første tur med Cathay Pacific skal gå til Kuala Lumpur, Jakarta eller Bali. Jeg har kun vært i Singapore, Bangkok og Hong Kong i Sørøst-Asia tidligere. Det blir bare en langhelg (i mai), så rekker ikke reise rundt. Noen anbefalinger? :confused:

    Kos dere!
     
  7. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    Munchies er god stemning og har gode burgere, ihvertfall i Oslo!
     
  8. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Hehe, vittig, for... Fordi jeg stod og gravde nedi en pose med penger (ingen lommebok, siden den var bortevekke) sa jeg at jeg ble frastjålet (stjelt?) lommeboken min i Tyskland og da spurte han faktisk om jeg trengte penger. :) Skulle kanskje slått til, men da måtte jeg ha sittet og småsnakket med fyren i 2-3 timer, noe jeg overhodet ikke var klar for. :)

    Xxx.
     
    KatManDu liker dette
  9. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Her i huset er man vel hjemme igjen fra New York. Turen hjem gikk bare bra, men kan dessverre ikke si at jeg er like imponert over SAS´ nye businessklasse som så mange andre her inne.

    Har nå sendt madamen på julebord mens jeg blir hjemme og passer hus sammen med pus. Skal bli godt med en rolig innekveld med fyr i peisen og sløving på sofaen.

    Ha en fortsatt fin dag!

    For en helgetur så ville jeg ha satset på Kuala Lumpur. Lett (og raskt) å komme seg inn til byen, mange alternativer for overnatting i byen og mye å se/finne på.
     
    Herlov liker dette
  10. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God dag fra Alta! Opp sånn høvelig tidlig idag og ut for litt småshopping. Nå gjenstår litt lett adventspynting før det blir en rolig kveld.

    Ha en fortsatt god lørdag! :)
     
  11. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Herlov, KL, dette fra en ekte Kualalumpurian gjennom 43 år :)
     
    Herlov liker dette

Del denne siden