Hurra det er freeeeedag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 12. mai 2017.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Solskinn og stigende temperaturer, jobben er i gang og kaffen er i koppen. Kan man ønske mer....jovisst.....en LH F i lomma hadde gjort seg , eller en SQ C til AKL... :):) Meeen det har man ikke, så da får man glede seg over de enkle ting som nydelig kaffe og solskinn :cool:

Ha en fantastisk fredag :D:D:D

2. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    All work and no fun på et ettertrykkelig lite solfylt Sørland (Vi er ikke vant til slikt). Men "Check My Trip" appen forteller meg at det er 21 dager til pinsetur (OSL-HKG). også en dagstur KRS-BGO i ventetiden. Det blir (akkurat så vidt) til å holde ut.

LN-FHU and braathens safe like this.
  3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Kaffemaskinen sendte kontinuerlig melding "systemet fylles" i går kveld, og mørket senket seg over Berlioz og eks-forloveden. Fornavnet drikker ikke kaffe, så han gav katten (hunden). Meldingen var en alternativ sannhet, indeed, for systemet tømte seg like raskt som det ble fylt!
    Så hva gjør man? Jo, går fra jet til propell. Nå står den gamle solide trakteren og gurgler lystig, og husstanden smiler igjen. Det blir nok en god fredag likevel :)
    Ha en fin dag med mye godlyd, alle!

(Sorry at det ble lite flyprat i dagens hilsen, men det hjertet er fylt med osv... Burde kanskje kalt feilen en kontinuerlig overbooking, med United løsning)

LN-FHU liker dette
  4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen. Dagen skal toppes med en tur til kroningsbyen, ingen over, ingen ved siden :).
    Det trengs, for den ble passe ødelagt av først jernbaneverket og dernest en konduktør (eller den lederen som har gitt vedkommende den serviceopplæringen som vedkommende har fått) som var selve definisjonen på firkanta.
    Nuvel, dampen er fortsatt oppe, så jeg skal skrive noen velvalgte ord å sende der de hører hjemme.

LN-FHU liker dette
  5. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra gullstua på OSL hvor tørsten slukkes med bolagets edleste av Cavadråper. Undertegnede + bedre halvdel er på vei ut i den store verden, nærmere bestemt Munchen og Wien. Dette blir bra :)

LN-FHU and braathens safe like this.
  6. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    OSL, A04 sit rapp

Gate staffed? Check
    Crew present? Check
    Passengers? Check
    Aircraft? MIA (Missing In Action)

Det blir nok mer enn 25 min forsinket ja...

NoLimit liker dette
  7. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    God aften fra min personlige favorittby, i Norge i alle fall, Trondheim. Her er man tilbake på Royal Garden for n´te gang og trives som vanlig som plommen i egget. Ikke den helt store oppgraderingen denne gangen, men slik blir det gjerne når man ønsker to rom ved siden av hverandre, her er maaange gjester og man på toppen av alt "bare" er CC Gold nå. Men to fine rom i sjette etasje har vi uansett fått og liten grunn til å klage.

Har akkurat kommet tilbake til hotellet etter noen fine timer i sola på Solsiden og nå har jeg sendt madamen ut på livet mens jeg har puttet dattera vår til køys. Så nå skal pappa kose seg med ett par pils mens han foretar en høyst nødvendig gjennomlesning av ørten innlegg her inne som har blitt postet den siste uken. Ikke bare bare å være så lite online som jeg har vært siden forrige fredag.

Håper alle får en strålende fredag kveld og en fin helg!

Avslutter med ett lite bilde fra forrige fredag når jeg koste meg maksimalt i det absolutt beste flyet jeg så langt har prøvd, nemlig A350´en. Legg forøvrig merke til at jeg har merket føttene mine med L og R i tilfelle det skulle gå helt i ball nede på New Zealand (eller på veien for den saks skyld...)

IMG_5018.jpg

vegardg, RoadKing, Upsaker and 3 others like this.

Del denne siden