Natt til julaften i prosessindustrien, så jeg får ta oppdraget med å lage dagstråden i dag. Dagfolket har ferie, dermed kan julefreden senke seg. Vi har fått masse julegodter, og natt til første dag blir det koldtbord. Takk for ennå et flott år på IF, med mye fine reiseskildringer og gode tips for oss som er litt over middels interesserte i å fly til eksotiske steder. Ønsker alle en hyggelig dag- spis godt og ikke glem Donald og Askepott på fargefjernsynet. God Jul
God morgon frå stiftsstaden! I dag er sjølve dagen, men enn så lenge gjenstår det litt gåveinnpakking og sånt før alt er klårt. Og opphavet fiksar maten, så det har eg lite dg skulle ha sagt Med ønske om ein fin julaftan til alle
Litt tidlig start på julaften, men ikke helt i mål med jobb enda. De få timene går fort, få inn litt trening og lunsj i tillegg så er jo arbeidsdagen over allerede God jul
God morgen! Dagens første gave kom på e-post fra American Express. Det ser ut til at jeg har vært snill i år! Nå venter jeg spent på magien når barna våkner og løper ut for å se om julenissen har vært og besøkt juletreet vårt. Fra meg til dere alle der ute: Ønsker dere en riktig god jul
God morgen, og god jul! Fortsatt litt igjen å orden før storinnrykk når julen ringes inn. Men vi føler vi har kontroll på det som mangler, så dagen starter rolig med kaffe på sengen. Digg med kaffemaskin på rommet, så vi slipper å gå så langt for å få en kopp kaffe! Kona skal sette i gang med matlaging, mens jeg skal ordne alt annet. Må pakke inn en del gaver også, sol kun få timer senere skal pakkes opp igjen. Det kan jo virke noe meningsløs, men det er jo stas med julegaver da. Juletrærne ble pyntet ferdig i går, med et godt utvalg av fin julepynt. May the jul be with you! Ha en fin en.
God julemorgen fra nordvest hvor det straks er klart for julefrokost. Deretter må jeg ut å bevege meg litt før det hele starter. Der ventes storinnrykk til middag og den er det undertegnede som skal stå for. En riktig god jul til alle her inne på IF.
God morgen og god julaften! Sølvbyen holder seg hvit og passelig pyntet. Nå følger vi gammel oppskrift for dagen, og skal snart lese julehefter. Så blir det grøt med mandel, og etter hvert middag med pinnekjøtt hos familien. Ha en fin julehelg!
God morgen fra Arendal. Hadde sporty planer på morgenen som 0,2 grader og regn satt en stopper for, så får se om det blir forskjøvet til senere i romjulen eller bare forsinket. Lavterskel julemiddag med pinnekjøtt i år, så fremdeles noen timer til jeg kan bidra med noe på kjøkkenet. Ha en konge en!
God julaften! I fjor gikk jeg og la meg på OSL etter å ha feiret julaften hos familien for å være klar til ANA F. I år blir det avreise en dag senere 2. juledag, så får feirer full julaften og frokost i morgen. Noen som forøvrig har tips til aktiviteter for 10 timer stopp på GVA 2. juledag?
God julaften fra Oslo. Har i den siste tiden sett etter bonusbilletter til diverse destinasjoner og drømte om jeg fant en veldig grei billett til Taipei i natt. Men det var bare en hake...
God formiddag fra snøen på fjellet på solkysten .. nysnø i natt og regnvær utover dagen og så forsvinner snøen .. Livet er lett når neste generasjon har tatt over ansvaret for julen .,
Morn fra godstolen. Fortalte broren om at jeg har bestilt tur til Korea i høst og han svarte ‘det vil jeg være med på’. Nå snakker vi om en fyr som sist var ‘med på noe’ reiserelatert på sen 90-tallet, så dette var overraskende! Kostnaden virket ikke avskrekkende på han og han til og med la til ‘oj men da har jeg en koffert med meg og ville uansette være i Bloemendaal (som ikke er så langt fra AMS) den aktuelle uken så da slipper jeg en ekstra tur’. Perspektiv; han bor kanskje 180km unna Bloemendaal og en omvei via Seoul er da OK. Det er mín type logikk, ikke hans… men uansett gøy og tenker bare ‘dette har jeg prøvd å fortelle deg i alle år’. Men greit, jeg tror først på det når bestillingen er unnagjort. I dag blir det halv-norsk julemat, porchetta, medisterkaker, julepølse, vossakorv og skinke. Med norsk søtkål (for surkål kan man ikke kalle det), kålrotstappe, rosekål, mandelpotet og sikkert noen flere elementer jeg har glemt. Satser på at jeg får stryk på neste kolesterolprøve igjen. Ha en god jul alle sammen!
God jul fra Grenland. Her ble det bestillt en booking T/R BKK i SAS Plus Pro i April. Da det ikke ble noen millionjakt på meg, så klødde det i booking fingrene når SAS hadde luken med doble poeng i julekalenderen. Har jeg regnet riktig blir det 120 000 level og bonuspoeng før EBD/EBG/EBS boosten(4 pax). Ikke akkurat på linje med millionen, men uansett greit å ta med seg når man har lovet familien en påsketur. Slet med å bestille da jeg har makset kjøpsgrensen på SAS MC, så de ble og splitte booking i to og ta halvparten på SAS MC og AMEX.
God jul fra Bodø! Her snør det sidelengs og det er såvidt man kan se ut vinduene. Alt er ved det normale, med andre ord. Har heldigvis allerede vært ute på dagens eneste ærend. En time på det lokale treningssenteret ble unnagjort fra 7 til 8. Ha en strålende julaften.
God jul til hele IF fra stua i Oslo. Treet er pyntet og bordet klart til å dekkes, pinnekjøtt under utvanning og skal etterhvert i trykkokeren før inntog av gjester om noen timers tid
God jul fra elvebyen! Her er takeaway-ribben for gjestene til 1. dag klar, og dagens ribbe har allerede kost seg noen timer i ovnen. Ønsker alle en avslappende julaften og fantastisk romjul videre