Husk Viatrumf når du bestiller fra hotels.com

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av FastLane, 05. okt 2016.

1. FastLane

FastLane Medlem

Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    Satt og bestilte hotell til en nyttårstur til London via Hotels.com nå, og fant et godt tilbud på Hilton London Metropole. Jeg holdt bokstavelig talt fingeren inne på trackpaden over Bestill knappen, når jeg tenkte:

Kan jeg virkelig kun tjene 1 600 EB poeng (via SAS AMEX Platinum) på dette kjøpet? Er det ikke noe jeg glemmer nå?

Så husket jeg at jeg hadde lest noe om en webside på forumet som gir deg trumf poeng. Jeg hadde akkurat registrert meg som Trumf medlem for et par uker siden, men ikke gjort noe med medlemskapet enda.

Etter en sjapp runde på forumet fant jeg ut at det var Viatrumf.no websiden jeg tenkte på var, og jeg lukket min opprinnelige Hotels.com fane, åpnet nettsiden gjennom Viatrumf sin referral link i stedet og bestilte.

Når jeg sjekket Viatrumf kontoen min et par timer senere så jeg at jeg hadde fått 628 Trumf-kroner. 1 Trumf-krone er 13,89 EB poeng - ble altså 8 722 EB-poeng rikere bare av å bruke referral linken gjennom Viatrumf! De gir 8.5% Trumf-bonus på Hotels.com.

TL;DR
    Husk å bruke viatrumf.no når du bestiller hotell-opphold via Hotels.com for maksimum EB-opptjening! :)

Misterix, yukho and Upsaker like this.
  2. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Hvorfor fikk du poeng bare noen timer etter? hos meg tar det månedsvis!!

3. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,745
    Bonuspoeng:
    113
    Han mener at det kommer opp i Viatrumf. Det tar som du korrekt påpeker måneder etter endt opphold før det kommer inn på trumf konto.

FastLane and yukho like this.
  4. FastLane

FastLane Medlem

Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    Yupp @yukho - står bare oppført i Viatrumf oversikten, er fremdeles "Under behandling" :)

Del denne siden