Hva blir ditt nye Star Alliance FF program når EB går ut og hvorfor?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av RoadAhead, 31. des 2023.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,567
    Likes mottatt:
    871,664
    Bonuspoeng:
    293
    Stakkars deg, jeg kommer med GTen, men du må ikke svelge!
     
    RoadKing liker dette
  2. The_Dude

    The_Dude EBG / Asante Gold Elite Plus / LH Senator / Pompøs

    Innlegg:
    1,171
    Likes mottatt:
    1,903
    Bonuspoeng:
    113
    Om man bare vil ha status, så tror jeg A3 er det enkleste. Jeg gjør et halvhjertet forsøk, men blir mindre og mindre sikker på at det er verd det i praksis. Jeg flyr såpass lite i denne livsfasen, og da stort sett med familie.
     
  3. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,792
    Likes mottatt:
    11,931
    Bonuspoeng:
    183
    No er ein jo matcha med status challenge til MM, men trur TK er meir aktuelt etter den tid. Flyr aller mest i retning Asia men MM SEN er vanskelig og opprettholde.
     
    RoadKing liker dette
  4. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,496
    Likes mottatt:
    36,796
    Bonuspoeng:
    293
    Med mitt relativt smålåtne reisemønster, så kjem eg ikkje til å greie å oppretthalda status i Star Alliance når SAS går over til Sky Team. Enn så lenge skal eg prøve å oppnå evig gull med Eurobonus. Sjølv om eg manglar eitt år, så må eg nok leggja all reising til Eurobonus-givande reiser.

    Så fort eg har landa "evig gull" hos SAS Eurobonus, så hadde det vore artig å fly litt meir One World, spesielt sidan eg synst British Airways og Finnair, samt Qantas, verkar å by på gode opplevingar om bord – særleg i business (Qantas har eg berre prøvd i økonomi). Om eg nokosinne oppnår status tilsvarande gull i One World, det vil berre tida visa.

    Star Alliance blir det i alle fall vinka eit farvel til no i august...
     
    Earl, Eddie47 and RoadKing like this.

Del denne siden