Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Fler enn meg som har to linjer per kjøp på viatrumf.no idag? Det dumpet inn 10500 poeng fra Norgesgruppen og jeg skulle inn og sjekke hva det var for og det som møtte meg var dette:

Screenshot from 2019-08-08 13-44-10.png
    Lov å håpe på dobbel trumf og? :p

2. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,359
    Bonuspoeng:
    113
    Helt normalt hos meg...

3. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    14,066
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen tvil om at det er litt mer krøll med dette systemet enn det burde være. Men vi kalles ikke bonushorer uten grunn. Viatrumf genererer et sekssifret antall bonuspoeng for meg hvert år, og det tikker inn jevnt og trutt. Da driter jeg litt i at det av og til er noen problemer siden oppesiden langt overveier problemene.

Og så har jeg lært å holde meg unna Radisson da. Takk til dette forumet. De få gangene jeg må bo på Radisson booker jeg på Expedia så da kan de ha det så godt :)

Travellingalf, Lars J and Storbaba like this.
  4. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,097
    Bonuspoeng:
    183
    Wow, imponerende. Er det lov å spørre hva som genererer mest? Hoteller, eller? Føler jeg har greit kontroll på kredittkort og bonus, men akkurat startet på Viatrumf-kjøret... ;)

5. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,088
    Bonuspoeng:
    183
    Bli godt kjend med butikkane. Det er ei potensiell gullgruve. Eg kjøper "alt" unntatt diesel og dagligvarer gjennom ViaTrumf. Det er mi hovudkjelde til bonuspoeng.

Oggiwara1 liker dette
  6. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Går alt veien så blir det lite reising men bygging av hus neste år.. Kommer til å bli dritgo' på ViaTrumf da. Og må få alle entrenpenørene mine til å skaffe seg iZettle..

Stavangeren and Sunnfjordingen like this.
  7. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,906
    Bonuspoeng:
    293
    Snøft!

4B1D77CA-DC53-41CD-9D14-FA3C169EEEBB.jpeg

ChrisTW and Sunnfjordingen like this.
  8. ChrisTW

ChrisTW Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Fin den :p

Samme skjedde med meg på tirsdag etter å ha kjøpt en iPhone hos Apple. Så, noen timer senere kom dette:

appletrumf.png

Som gir en trumf på 3,9% :)

Så får man se om det justerer seg ned til 2,7% før utbetaling...

jgroneng liker dette
  9. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,906
    Bonuspoeng:
    293
    Puh, da er det håp :)

ChrisTW liker dette
  10. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,254
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg etterlyste trumf på 2x Telia,dette fikk jeg til svar av viatrumf,

Hei!
    Takk for din henvendelse.

Vi kan se at saken din som ble sendt inn i forbindelse med kjøpet i Mai ble godkjent av nettverket som Telia er del i, den 10/06.19. Den er altså litt for ny for at vi skal kunne purre på denne akkurat nå. Vedrørende saken i Januar har vi purret til vår samarbeidspartner, som har tatt saken videre til nettverket.

Telia gir bonus til nye kunder. Det hender at det skjer feil, noe det har gjort i dette tilfellet. Dette kan skje på alle nettbutikkene vi samarbeider med.
    Vi kommer tilbake til deg så snart vi får svar. :)

Ønsker deg en fin dag.

11. Travelbear

Travelbear Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Her også stod det 0 hos apple først, ble rettet opp kort tid etter. Wype og fabel skjer det ingenting. Adidas måtte jeg sende inn en klage på når den ikke dukket opp i listen, ingenting skjedd der enda.

12. samtom

samtom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    903
    Bonuspoeng:
    93
    Skal gå til innkjøp av litt turutstyr.. Noen som har erfaring med HektaPåTur, Vertical Playground, etc, som ligger på ViaTrumf? Mener å huske Fjellsport lå der også, men ser ut som det er borte..

13. Markal

Markal Senior Medlem

Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Kjøpte ski-staver på vpg. Fikk trumf relativt kjapt etterpå. Så det funka bra.

samtom liker dette
  14. Grooo

Grooo Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    827
    Bonuspoeng:
    93
    HektaPåTur var inne på konto rett under to måneder etter jeg handlet.

Har handlet mye det tidlige og, før jeg oppdaget Viatrumf.......

samtom liker dette
  15. Grooo

Grooo Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    827
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har returnert en vare jeg allerede har fått utbetalt poeng for, varen ble liggende hjemme over ferien før jeg klarte bestemme meg. Sendte tilbake i forrigårs, og ser til min overraskelse at poengene kom inn i dag. Hva kommer til å skje? Blir poengene trukket tilbake?

Trodde det var derfor de var så trege med å betale ut jeg, fordi de skulle vente til etter butikkens retur-frist

16. LL_Air

LL_Air Medlem

Likes mottatt:
    103
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg bestilte Fjordkraft i slutten av juni. Trumfpoengene ble overført i starten av denne uken. Er nok litt treghet i systemet, i tillegg til angrefristen må være ute...

17. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,154
    Bonuspoeng:
    293
    Tror du bare har hatt flaks her..
    De trekker det ikke tilbake, vil jeg tro.

18. Martin F

Martin F Senior Medlem

Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg hadde en artig erfaring med ViaTrumf:

Booket to hotellnetter hos en kjede oppkalt etter den beste kabinklassen om bord i et fly, i en by litt nord for Oslo kjent for en stor båt som ligger vælva opp ned.

Oppholdet var i juli (i fjor), men jeg booket allerede i oktober (2017). Booket vanlig, fleksibel "betal-først-når-du bor-her"-pris. Poengene dukket dog opp innen 2017 var over, og ble (mest sannsynlig) konvertert til EB-poeng. Jeg hadde fortsatt mulighet til å avbestille.

Da jeg ankom hotellet og skulle sjekke inn, viste det seg at de hadde byttet bookingsystem siden jeg hadde booket, og min booking hadde "falt ut".

Hadde altså ikke bare fått poeng for en booking jeg kunne avbestille, men de hadde like godt "avbestilt" for meg. Her kunne jeg strengt tatt ha ombestemt meg og dratt hjem igjen.

(Fikk for øvrig rom til prisen jeg hadde booket for, så det ordnet seg sånn sett)

jonss liker dette
  19. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,906
    Bonuspoeng:
    293
    Regner med du booket nytt rom via Viatrumf da

20. Martin F

Martin F Senior Medlem

Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Så langt tenkte jeg ikke der og da før hun "plutselig" hadde funnet et ledig rom til meg.

Del denne siden