Noen med erfaringer fra Stayhard og Timarco i det siste? Har to kjøp fra 3 og 4 juli på disse som fortsatt ikke er »bekreftet«. Ligget som «under behandling« siden kjøpet.
Hadde et kjøp på Stayhard i juni som er overført til trumf. Timarco har jeg også fått fra, men det var i fjor.
Har kun gode erfaringer med stayhard. Det utbetales etter ca 2-4måneder. Overføres ofte i forbindelse med/rett etter statusendring til 'bekreftet'
Bestilte to telia-abbonoment, men kun en bestilling er registrert i viatrumf. Vet ikke hvilke som jeg må sende klage på, men er vel mest sannsynlig den siste som ikke dukket opp?
EVI virker å være en grei måte å tjene seg en hundrelapp på. 175 kr i Trumf Bonus, 49 kr for trening ut oktober. sa opp umiddelbart, allerede bekreftet i oversikten, fem dager etter bestilling.
Bra tips, men ser ut som at dette tilbudet gikk ut i går. Minstepris nå er innmeldingsavgift på 249 + månedsgebyr på 369.
Du må registrere en ny henvendelse (eget menyvalg), det vil trigge oppfølging som gjør at dette kommer opp i oversikten. Jeg måtte også gjøre dette.
Har ikke erfaring fra Hotels.com, men booket hotellrom med Booking.com tilbake i mai. Benyttet ikke rommet, og hadde ikke store forhåpninger om noen Trumf-bonus. "Kjøpesum" og "Trumf-bonus" vekslet mellom 0 og reelt beløp på ViaTrumf-sidene et par ganger. Og så plutselig, knappe tre måneder etter kjøpet, tikket trumf-kronene inn på konto Vet ikke om jeg var heldig, eller om dette er vanlig praksis hos Booking.com.
Du registrerte deg i August? Har ikke sjekket vilkårene til Evo, men normalt må man si opp før månedsskiftet om det er 1 måneds binding. Dvs det er ikke å anbefale å gjøre nå, da man må betale 50 kr (september)+ 369 kr (oktober)?
Hmm, har jeg kanskje ikke vært så smart som jeg trodde her? Registrerte meg i augst og betalte 49kr for trening fram til oktober. Sa opp umiddelbart, og på min side hos EVO står det "under oppsigelse" og at abonnementet avsluttes 30.9.
Tror ikke du skal betale mer enn 49 da, siden du sa opp i løpet av august. September et da din oppsigelsestid.
Det gikk fint for meg å melde meg inn og avslutte abonnement etter 14 dagers angrefristregelen innenfor samme måned en gang i tiden. fikk ikke rekning for neste måned, men trumkroner på konto. Om det er gjort forandringer i reglene for medlemskap siden den gang er jeg litt usikker på.
Har hatt Telia på ett nummer en mnd nå. Om jeg porterer ut til et annet selskap før trumfen kommer, vil Telia da kansellere Trumf-bonusen? Noen som har prøvd?