Noen som kan bidra med erfaring her? Jeg bestilte et hotell 14.03 via Expedia. Etter oppholdet, som ble gjennomført midt i juli, skjønte jeg at det kom til å bli problemer hos Expedia da det ikke var noen "ventende" netter e.l. til bonus. Kontaktet Expedia etter deres karenstid, og fikk godskrevet bonus. Nå ble derimot transaksjonen avvist hos ViaTrumf, og siden det er gått mer enn 100 dager siden jeg bestilte så kan jeg ikke sende inn henvendelse. Sendte inn en henvendelse via deres Annet-skjema, så får vi se, men er det noen som har opplevd tilsvarende? Er jo i utgangspunktet ganske håpløst med denne 100-dagersregelen for hotellopphold.
J Om du fikk registrert transaksjonen manuelt og den nå er avvist, så vil jeg tro at Expedia eller annonsenettverket ikke finner det sannsnynlig at du har handlet via ViaTrumf. Det kan også bety at kjøpet er kreditert en annen kanal (Monondo, Trivago, FInn.no ol). Det jeg stusser litt på, fikk du hjelp fra Expedia kundeservice til å registrere sak hos ViaTrumf? Det skader uansett ikke å sende dem en e-post: [email protected]
Fjordkraft og NVE er vel lei av kunder som ikke betaler strømregningen pga. trumf uteblir og trenering fra Viatrumf sin side.
Fjordkraft og NVE er vel de som har vært raskest på utbetaling av trumfbonus. Jeg kunne skjønnt det om det var Telia Uansett er det en utrolig dårlig ide å pådra seg inkassogebyrer og betalingsmerknader på grunn av noe trumfbonus og juridisk har man en svært dårlig sak .
Delte meninger der, NVE brukte innpå 11 måneder fra opprettet abonnement og drøye fem måneder etter flytting videre får å godskrives ihht avtale her
Bare for å kverulere litt, jeg tror ikke NVE deler ut Trumf til noen av oss.. NTE derimot, de delte ut poeng, og de kom innen rimelig tid.
Hei, jeg registrerte ikke transaksjonen manuelt, men den automatiske transaksjonen hos ViaTrumf ble avvist. Grunnen til at den ble avvist er nok at registreringen i Expedias egne systemer ble feil, noe som medførte først problemer med hotellbestillingen, deretter med bonus hos Expedia og nå til slutt problemer med ViaTrumf. Jeg fikk ikke hjelp av Expedia kundeservice til å registrere sak hos ViaTrumf, jeg fikk Expedia kundeservice til å registrere min bonusopptjening hos Expedia (som er noe annet). Deretter har jeg kontaktet ViaTrumf for henvendelsen knyttet til Trumf-poeng, men lurte på om noen hadde tilsvarende erfaringer Trumf sier foreløpig at det eneste de kan gjøre er å henvende seg til Expedia på mine vegne, så får bare krysse fingrene.
Tenkte jeg skulle kjøpe med noen nye hodetelefoner med støysperring (noice cancelling som reklamebransjen kaller det så fint). Tips til hvor man får best mulig bonus på det? Tenker enten kombinasjon av viatrumf og SAS EB mastercard premium, eller er det noen fysiske butikker i skandinavia der loyalty solution og mastercard premium i kombi gir bedre uttelling ved? Tar også imot tips til hvilke hodetelefoner folk har erfaring med at er best på støysprering på fly...
Sony og Bose sine aller siste er vel de som blir fremhevet av de som tester slikt (bare å google så finnes mange omtaler). Lave prosenter på elektronikk på Viatrumf, sjekk betingelsene på den enkelte hos Viatrumf, det kan være ulike satser på ulike produkttyper. Sist jeg handlet ørepropper brukte jeg Proshop.
De gribbene i viatrumf :-( Hotels.com status som bekreftet har aldri tatt mer en maks en uke til det har blitt overført til trumf. Nå tok det de nesten 4uker,veldig passende med tanke på devalueringen fra 1september. Ble først utbetalt i dag :-(
Ja, det er Bose jeg har tenkt på, men jeg har ikke brukt de i fly tidligere så ville høre om det var noen spesifikke erfaringer i forhold til det. og at dersom man skal opp i 3000 kroner for de, så er det jo greit med best mulig prosent. Får ta med en gjennomgang og se litt.
Det er flere gode tråder om produkter med støydemping på forum. som er oppdaterte med brukererfaringer og meninger.
Når det gjelder Bose så hender det at de er på kampanje til veldig fordelaktig pris. Har du DNB MC har jo Power 20% ganske ofte. Elkjøp har solgt de ned i 2222,-. Heller det enn 12 trumfkroner
Har vært i kontakt med viatrumf (skjema+Mail) et par ganger. De svarer raskere enn de fleste andre (også utfyllende). Tommel opp for kundeservice!