Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. TommyL

TommyL Senior Medlem

Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Ah, akkurat. Men hva skriver man på ordresum?

2. oleredv

oleredv Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,838
    Bonuspoeng:
    93
    Kudos til Inkmann, bonus på konto 4 dagar etter bestilling :)

Flyvende_mare liker dette
  3. Mavo

Mavo Senior Medlem

Likes mottatt:
    535
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som kan bidra med erfaring her?

Jeg bestilte et hotell 14.03 via Expedia. Etter oppholdet, som ble gjennomført midt i juli, skjønte jeg at det kom til å bli problemer hos Expedia da det ikke var noen "ventende" netter e.l. til bonus. Kontaktet Expedia etter deres karenstid, og fikk godskrevet bonus. Nå ble derimot transaksjonen avvist hos ViaTrumf, og siden det er gått mer enn 100 dager siden jeg bestilte så kan jeg ikke sende inn henvendelse.

Sendte inn en henvendelse via deres Annet-skjema, så får vi se, men er det noen som har opplevd tilsvarende? Er jo i utgangspunktet ganske håpløst med denne 100-dagersregelen for hotellopphold.

4. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,490
    Bonuspoeng:
    113
    J
    Om du fikk registrert transaksjonen manuelt og den nå er avvist, så vil jeg tro at Expedia eller annonsenettverket ikke finner det sannsnynlig at du har handlet via ViaTrumf. Det kan også bety at kjøpet er kreditert en annen kanal (Monondo, Trivago, FInn.no ol).

Det jeg stusser litt på, fikk du hjelp fra Expedia kundeservice til å registrere sak hos ViaTrumf?

Det skader uansett ikke å sende dem en e-post: [email protected]

5. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,359
    Bonuspoeng:
    113
    Tror jeg bare skrev samme beløp som jeg skulle få trumf, men dette har de kontroll på...

TommyL liker dette
  6. PetterX

PetterX Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    87
    Bonuspoeng:
    28
    Fjordkraft og NVE er vel lei av kunder som ikke betaler strømregningen pga. trumf uteblir og trenering fra Viatrumf sin side.

7. Apo

Apo Medlem

Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    Fjordkraft og NVE er vel de som har vært raskest på utbetaling av trumfbonus. Jeg kunne skjønnt det om det var Telia;)
    Uansett er det en utrolig dårlig ide å pådra seg inkassogebyrer og betalingsmerknader på grunn av noe trumfbonus og juridisk har man en svært dårlig sak .

Nille2000 liker dette
  8. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,350
    Bonuspoeng:
    183
    Delte meninger der, NVE brukte innpå 11 måneder fra opprettet abonnement og drøye fem måneder etter flytting videre får å godskrives ihht avtale her :mad:

Maggie liker dette
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,152
    Bonuspoeng:
    293
    Bare for å kverulere litt, jeg tror ikke NVE deler ut Trumf til noen av oss..

NTE derimot, de delte ut poeng, og de kom innen rimelig tid.

Sunnfjordingen and Sonictravel like this.
  10. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,291
    Bonuspoeng:
    183
    Funker ViaPlay enda...? Ser de har 14 dagers prøve-abbo....

11. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,350
    Bonuspoeng:
    183
    NTE ja, redigert :)

holmen liker dette
  12. TommyL

TommyL Senior Medlem

Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Takker!

13. Mavo

Mavo Senior Medlem

Likes mottatt:
    535
    Bonuspoeng:
    93
    Hei, jeg registrerte ikke transaksjonen manuelt, men den automatiske transaksjonen hos ViaTrumf ble avvist. Grunnen til at den ble avvist er nok at registreringen i Expedias egne systemer ble feil, noe som medførte først problemer med hotellbestillingen, deretter med bonus hos Expedia og nå til slutt problemer med ViaTrumf.

Jeg fikk ikke hjelp av Expedia kundeservice til å registrere sak hos ViaTrumf, jeg fikk Expedia kundeservice til å registrere min bonusopptjening hos Expedia (som er noe annet). Deretter har jeg kontaktet ViaTrumf for henvendelsen knyttet til Trumf-poeng, men lurte på om noen hadde tilsvarende erfaringer :)

Trumf sier foreløpig at det eneste de kan gjøre er å henvende seg til Expedia på mine vegne, så får bare krysse fingrene.

14. tom_gunnar

tom_gunnar Medlem

Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    43
    Tenkte jeg skulle kjøpe med noen nye hodetelefoner med støysperring (noice cancelling som reklamebransjen kaller det så fint). Tips til hvor man får best mulig bonus på det? Tenker enten kombinasjon av viatrumf og SAS EB mastercard premium, eller er det noen fysiske butikker i skandinavia der loyalty solution og mastercard premium i kombi gir bedre uttelling ved? Tar også imot tips til hvilke hodetelefoner folk har erfaring med at er best på støysprering på fly...

Storbaba liker dette
  15. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,359
    Bonuspoeng:
    113
    Sony og Bose sine aller siste er vel de som blir fremhevet av de som tester slikt (bare å google så finnes mange omtaler). Lave prosenter på elektronikk på Viatrumf, sjekk betingelsene på den enkelte hos Viatrumf, det kan være ulike satser på ulike produkttyper. Sist jeg handlet ørepropper brukte jeg Proshop.

tom_gunnar liker dette
  16. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,252
    Bonuspoeng:
    183
    De gribbene i viatrumf :-( Hotels.com status som bekreftet har aldri tatt mer en maks en uke til det har blitt overført til trumf. Nå tok det de nesten 4uker,veldig passende med tanke på devalueringen fra 1september. Ble først utbetalt i dag :-(

17. tom_gunnar

tom_gunnar Medlem

Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, det er Bose jeg har tenkt på, men jeg har ikke brukt de i fly tidligere så ville høre om det var noen spesifikke erfaringer i forhold til det. og at dersom man skal opp i 3000 kroner for de, så er det jo greit med best mulig prosent. Får ta med en gjennomgang og se litt. ;)

18. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,024
    Bonuspoeng:
    293
    Det er flere gode tråder om produkter med støydemping på forum. som er oppdaterte med brukererfaringer og meninger.

19. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,862
    Bonuspoeng:
    293
    Når det gjelder Bose så hender det at de er på kampanje til veldig fordelaktig pris. Har du DNB MC har jo Power 20% ganske ofte. Elkjøp har solgt de ned i 2222,-. Heller det enn 12 trumfkroner :)

tom_gunnar liker dette
  20. Origo

Origo Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,759
    Bonuspoeng:
    113
    Har vært i kontakt med viatrumf (skjema+Mail) et par ganger. De svarer raskere enn de fleste andre (også utfyllende).
    Tommel opp for kundeservice!

Del denne siden