Det rare er at det faktisk ble brukt to ulike e-postadresser, men likevel har de belastet meg. I tillegg har det gått 2 år siden sist så de skulle vel ha slettet persondata. Forsøkte du å klage og kreve pengene tilbake?
Det har vel vært et gjennomgående tema de siste gangene at rabatten ikke gjelder Apple produkter. Så jeg ble lei, og kansellerte hele kortet.
Unntak for Supertilbudet: - iPad - iPhone, Samsung og Huawei telefoner kan kun kjøpes med abonnement fra dagens porteføljer. Telenor: Videreføring eller nytegning. Telia: 12 mnd. avtaletid eller nytegning. Ice: 12 mnd. avtaletid og abo. fra 3GB og opp. Apple-produkter har aldri vært eksludert fra supertilbudet.
I slike tilfeller, kan man bruke et "virtuelt kort" i Curve, og så sperre det slik at det ikke kan belastes senere, eller er det ikke slik det fungerer?
Jeg rettet en henvendelse til de med spørsmål om dette, men fikk bare svaret om at det gjaldt nye kunder så pengene gikk ut vinduet... Ikke prøvd med andre e-postadresser etterpå...
Det funker. Har gjort det to ganger alt. Siden jeg har 3 eposter, 1 Outlook, 1 Gmail og 1 skole så har jeg prøvd ut det. Første gangen var i desember Ifjord og da tok det litt tid før det ble registrert også kom det i slutten av Januar. Også prøvde jeg ny nå 29. Juli og det er registrert men ikke betalt ut enda
Kan i hvert fall bekrefte at det gjelder gratis prøveperioder ved førstegangsregistrering. Ettersom jeg har min egen mailserver, har både kona, jeg, ungene, hunden, katta og hybelkaninene hatt sine respektive abonnementer på diverse tjenester. Men det kommer til et punkt hvor du ikke gidder å oppdatere kontoer på Apple TV lenger, så da blir det cash for convenience
Jeg het vel Felix på en av brukerne Nå tror jeg at jeg heter det jeg faktisk heter, kanskje annet etternavn. Litt usikker. Jaja. Bonus blir det ihvertfall
Det er forskjell på å få en gratismåned eller to som ikke koster selskapet noe, og å motta trumfkroner som selskapet faktisk har betalt for, uten å ha som hensikt å fortsette abonnementet. Det første mener jeg er helt innafor, det andre har jeg ikke noe til overs for.
Hvis du leser igjennom hele ViaTrumf tråden å ser hvor mye unødvendig ekstraarbeid det til tider er så skulle det bare mangle at man noen ganger kan få litt gratis.
Helt enig, og det var det andre alternativet jeg siktet til Dette er jeg helt uenig i, og går bare til å bevise poenget mitt.
Jeg kan bekrefte at det funker å få Trumf på Viaplay for en gratisperiode med forskjellige eposter. Jeg har noen ganger glemt å avbestille så dermed blir jeg trekt for noen kroner, men da har jeg sånn sett støttet Viaplay med noen kroner slik at jeg får Trumf. Så sånn ikke helt gærent.
Og noe av det festlige er at folk som skal opprette abonnement uten noen intensjon om å bruke tjenesten kaller det humbug...