Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,139
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg skjønner ikke hva dere gjør, dere som må etterspørre kjøp hele tiden?

Ja, jeg har måttet registrere henvendelser, men det aller meste kommer inn etterhvert.
    Siden 2016 har jeg hatt 173 kjøp på Viatrumf.
    Jeg har registrert 16 henvendelser.
    8 av dem kom inn likevel, så de kunne jeg ha droppet.
    4 av de resterende har jeg måttet mase på, 2 av dem over laaang tid.
    0 har blitt avvist (uten at jeg hadde returnert varene eller hevet kjøpet).

ChrisTW, Nille2000 and SAJblue like this.
  2. TommyL

TommyL Senior Medlem

Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Nei den som skjønte det. Har forsøkt alle browsere, adblock av, alt mulig. Helt bingo om det kommer inn, som sagt ca 1/3. Resten må etterspørres. Jeg blir småsprø :confused:

3. holmen

Likes mottatt:
    64,139
    Bonuspoeng:
    293
    Hvilke butikker er problemet? Alle?

4. TommyL

TommyL Senior Medlem

Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    I det siste...Proshop, Ice, Fjordkraft...Expedia har kommet inn greit. Så det er litt av alt.

5. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,087
    Bonuspoeng:
    183
    Kva nettlesar nyttar du, @holmen ? Her pleier det å gå bra når eg nyttar incognito-mode i Chrome. "Vanlig" Chrome har feila mykje den siste tida.

Nokon som har ei tilråding å komme med om nettlesar for SAS sin onlineshoppingportal? Denne har eg dårligare erfaringar med enn ViaTrumf. Må vente 8(!) veker før ein kan sende henvendelse.

6. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg bruker firefox fast for kjøpet, men chrome først for og finne frem varene.
    Firefox renses for kjeks hver eneste gang jeg skal shoppe - går i 9\10 tilfeller.. Det eneste jeg har feilet på var 30 pakker på aliexpress.

7. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,024
    Bonuspoeng:
    293
    Last ned snarveien appen til Shell, så får du løpende oppdatering der om aktuell kode som gir økt bonus annenhver måned.

Grooo and Xflipper like this.
  8. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,024
    Bonuspoeng:
    293
    I går. 4 av 4 bestillinger på Expedia kommer opp i løpet av en time etter bestilling. En avbestilt Morris koffert kom etter noen timer.

Min faste rutine er :

1. Finne vare / pris / gjøre søk og bestemme meg for kjøpe som vanlig i Safari.
    2. Lukke alle vindu som omhandler varen / kjøpet.
    3. Tømme logg.
    4. Restarte Safari.
    5. Logge meg på Insidflyer igjen.
    6. Åpne nytt privat vindu.
    7. Logge på Viatrumf.
    8. Gå til aktuell nettbutikk gjennom Viatrumf, og logge meg på feks Expedia.
    9. Ikke åpne noen andre browsere eller vinduer men gjennomføre kjøpet på aktuell vare til aktuell pris.
    10. Bestille F flight til Narita med bonuspoengene jeg får fra Viatrumfkjøp:)

KRS, TommyL, Storbaba and 3 others like this.
  9. furlong

furlong A3-G, GHA Titanium, Strawberry Platinum

Likes mottatt:
    911
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg finner de varene jeg ønsker på mobiltelefonen, så bruker jeg Chrome på nettbrettet til å bestille via Viatrumf etter at jeg har slettet historikk og kjeks. Har fått en transaksjon avvist fra Campadre og det nyttet ikke å klage. (14 trumfkr, så jeg overlevde).

AB69 liker dette
  10. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,719
    Bonuspoeng:
    293
    Har bestemt å kjøpe frua den sony wh-1000xm3'n, er det noen som har kjøpt på en butikk gjennom viatrumf og fått trumf uten å krangle med viatrumf/butikk i et år etterpå og således anbefaler en butikk?

11. holmen

Likes mottatt:
    64,139
    Bonuspoeng:
    293
    Bruker Chrome.
    Sjekker hva jeg skal bestille først, skriver dette på en gul lapp.
    Så går jeg inn via ViaTrumf. (Har aldri slettet cookies eller søkehistorikk). Går rett til det jeg skal ha, og gjennomfører kjøpet.
    Venter til jeg har fått bekreftelse på mail før jeg lukker fanen med butikken. Så kommer jeg tilbake til ViaTrumf, og lukker vinduet hvor det står "Vi har registrert besøket ditt" (eller hva det nå står).

Voila.

SAJblue, RoadKing, Avixlo and 3 others like this.
  12. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,008
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har omtrent samme erfaring og samme prosedyre som @holmen, men med Safari for min del. Gjør aldri noe spesielt ift. å slette cookies eller inkognitomodus eller noe som helst.
    Nå er jeg dårlig til å ha stålkontroll på kjøpene, men jeg har vel knapt registrert at jeg har mistet noe som helst.

Avixlo and ChrisTW like this.
  13. holmen

Likes mottatt:
    64,139
    Bonuspoeng:
    293
    Også legger jeg selvfølgelig alt inn i et dertil egnet Excel-ark, så jeg klarer å holde oversikten over hva som er kommet inn og ikke.

14. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    Er dessverre lite å hente på elektronikk generelt, men både Coolshop og Dustin har fungert greit for min del og har ganske greie priser på denne.

RoadKing liker dette
  15. ChrisTW

ChrisTW Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    +1

Bruker Chrome, og går noen ganger inn via ViaTrumf-sidene og andre ganger via Bonusvarsleren som er installert i nettleseren.
    Så langt har jeg bare opplevd 1 gang at kjøp ikke har blitt registrert, og det ble greit løst med en henvendelse til ViaTrumf.

16. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    Har samme erfaring som deg. Av rundt 200 kjøp har jeg ti reklamasjoner. 3-4 av de kommer av at jeg har rotet det til selv og er endelig avvist. 3 har gått gjennom etter reklamasjon. 3 venter fortsatt på svar.

holmen and ChrisTW like this.
  17. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,719
    Bonuspoeng:
    293
    75 trumf kr er vel ikke så gærnt hvis man likevel skal kjøpe?

Storbaba and Sonictravel like this.
  18. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,024
    Bonuspoeng:
    293
    Tipper du får flere å kroner å kjøpe poeng for fra SAS, eller kjøpe trumfkroner fra noen andre, hvis du venter på et godt tilbud på Elkjøp eller Power, kontra elektronikkjeden du finner på Viatrumf. Uten at jeg har sammenliknet priser i dag. Elles har jeg 1 generasjons billig til salgs :)

19. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,719
    Bonuspoeng:
    293
    Har sjekka priser på Sony’n. Hvis jeg finner Viatrumf til samme, kjøper jeg. Hvis ikke kjøper jeg ikke. Vi har bra med poeng, så det er ikke det.
    Takk for tilbudet, men fruen må nok få en ny. Fruer skal man stelle pent med :)

Passer dessuten på nå i helgen med dbl MC ;)

ccurrahee liker dette
  20. EgilSk

EgilSk Kreativ lurendreier

Likes mottatt:
    384
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg får nesten aldri Trumf hos hverken Shell eller Esso.. Betalt med annet kort en Euroshell selvsagt
    Andre med det problemet?
    Noen som har forsøkt og etterregistrere tanking med Euroshell kort?

Del denne siden