Sånn Min tur til å være bekymret / hysterisk / usikker.... Expedia har " alltid" kommet inn i Viatrumfoversikten etter noen timer. Denne helgen skjer det ikke noe. Er det noen andre som kan fortelle meg at de har booket Expdia med Viatrumf i helgen og heller ikke har noen synlige registreringer i Viatrumlisten sin?
eit anna tips er å nytte Chrome-tillegget ToDoist. Der kan du legge inn påminningar om både å sende henvendelse og å mase på kundeservice.
Jeg booket tre separate den 25.09 som aldri kom opp. I går bestilte jeg de på nytt og kansellerte de første. De to første dukket da opp etter ca 10 minutter på Viatrumf, den siste (og heldigvis aller billigste) har fortsatt ikke dukka opp på forsøk to heller. Aldri vært noe problem før nå for min del.
Bestilte ett sett med manualer på grymgrossisten på Fredag da de reklamerte med 9.2% trumf .Tok over ett døgn før den ble registrert og da var trumfen ramla ned igjen til 6.2. 6600 kr så blir det noen kr. Sender man bare inn en klage og håper på det beste? Noen med erfaring i slike saker?
Jeg har i det siste merket at enkelte hotell tar 2-4 dager før de dukker opp i oversikten på viatrumf selv om de fleste dukker opp ganske fort.
Dårlig erfaring. Bestilte iPhone hos Apple da det var 4%. Den ble registrert med 2,5 og et par år etter har jeg, såvidt jeg vet, ikke fått utbetalt noe ekstra.
Jeg har fått dette på Hotels.com f.eks. Merk at det er et visst antall dager man må vente for å sende inn også på feil sum/bonus, det står noe om dette på Viatrumfs sider.
Noen som har erfaring med talkmore eller lignende situasjon? Kompis som bestilte eget abb hos talkmore (er ikker aktivert eller portert enda - skjer visstnok om en uke). Han bestilte uten å gå via viatrumf/nor reward. Kan han bruke angrerett, bestille på nytt og via viatrumf og få bonusen?
Det har skjedd veldig lite med min viatrumf siden august. Har flere kjøp som begynner å bli gamle, men vi får se.
Er det noen som har erfaring med rengjøring fra Freska bestilt gjennom Viatrumf? Ser de har bonus på 6,2% men ikke så tydelig hva denne beregnes ut fra er det kun første bestilling eller for hele «abonnementet»
Har lurt på det samme. Vi har brukt Freska en stund, og jeg lurte på om vi kunne få dette som eksisterende kunder. Etter litt om og men fikk vi lov til å flytte abonnement fra kona til meg, da skulle vi få Trumf. Har ikke fått noe ennå. Lurer også på om det er for første bestilling eller for hver gang. Men, de tar betaling via kredittkort, det er en bonus (pun intended).
Takk, vi har også brukt de en stund og er godt fornøyd (også kjekt med trekk fra MC, tok ikke AmeX), så spørsmålet var utfra "er det verdt å stresse med å prøve å flytte abonnementet vinklingen". Supert hvis du oppdaterer med utfall
Vi er også veldig fornøyde. Det var ikke så veldig stress å flytte abo, litt mailing bare. Men jeg skal prøve å huske å si fra hva utfallet blir. Har lagt inn henvendelse på ViaTrumf også, da det ikke har dukket opp noe som helst.
Dagens gledelige nyhet! Bestilte fjordkraft på viatrumfkampanjen i Juni og la inn henvendelse i Juli da aldri dukket opp i oversikten. Fjordkraft svarte på tlf at jeg ikke kom til å få trumf da jeg kun hadde byttet til et annet abo innen Fjordkraft. Jeg fikk da sagt opp uten bindingsgebyr og benyttet meg av NTEtilbudet i stedet. I dag dukket pinadø Fjordkraft opp som bekreftet med 799kr i oversikten på viatrumf. Da gjenstår det bare å se hvor mange mnd NTE skal bruke på å bekrefte..
Da er det kanskje håp f Da er det kanskje håp for meg også. Byttet også til et annet abo internt hos Fjordkraft. Ikke dukket opp i oversikten hos Via Trumf og fikk beskjed hos Fjordkraft at det ikke var noe poeng å sende inn en henvendelse hos Via Trumf da dette tilbudet kun gjaldt målere som ikke var registrert hos dem tidligere.
Det blir spennende å se for min del også. Jeg har også byttet fra et abonnement til et annet hos Fjordkraft. Jeg har derimot fått bekreftelse på SMS at jeg vil få utbetalt Trumf bonus. Har foreløpig ikke fått noe svar på henvendelsen jeg har lagt inn hos viatrumf. Men de blir vel nødt til betale meg bonusen når de har bekreftet det pr SMS ?