Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. cooolcatz

cooolcatz Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    804
    Bonuspoeng:
    93
    Ja opplevde det samme ift bestilling hos Lensit. Gikk inn via viatrumf og så at prisen via den linken var høyere enn via prisjakt.no. Prøvde derfor å være smart og gå inn via prisjakt først og deretter viatrumf. Prisen var da lik, jeg betalte, trumf registrert og jeg trodde jeg hadde vært smart. Men det har jeg jo ikke vært når kjøpet ble registrert som avvist etter kort tid. Jeg legger helt å holdent skylden på meg selv.

2. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Madamen handler regelmessig på lensit.no og vi har aldri hatt noen problemer med å få Trumf derfra. Riktignok noen måneder siden sist, men alle kjøp har gått gjennom uten problemer. Dette er fra de to siste handlene;

Skjermbilde 2019-10-04 kl. 19.48.29.png

3. tobbens

tobbens Medlem

Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har to tenåringer som har private teleabonnement. Noen som tar jobben med å regelmessig skifte teleleverandør for å skaffe Trumf-poeng ?
    Hva hvis du har flere mobilabonnement ? Et jobb og et privat? Vil begge generere Trumf poeng ved bytte ?

4. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,024
    Bonuspoeng:
    293
    Ja og ja, forutsatt at jobben lar deg velge abonnement selv da, er min erfaring. Hvor ofte og hvor mange abonnement en kan sjonglere mellom forskjellige firma før noen av dem reagerer vet jeg ikke......

tobbens liker dette
  5. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    920
    Bonuspoeng:
    93
    Da har min Telia fra 26 juli blitt bekreftet i løpet av gårsdagen, så får vi se når kronene ruller inn.

6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,139
    Bonuspoeng:
    293
    Nå har Freska dukket opp i kjøpshistorikken min på ViaTrumf. (Henvendelsen står som "Godkjent").

Men, jeg har ikke fått noe svar på om man får Trumf hver måned/vask, eller om det bare var første regningen man får Trumf på. (Jeg tipper vel egentlig det siste)

Sonictravel liker dette
  7. Catch

Catch Medlem

Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    18
    Fikk min telia bestilling fra 25 august også bekreftet ila. i går/ i dag(?). Ser ut til at de tar alle samtidig en gang hver måned.

8. kristiaan

kristiaan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,442
    Bonuspoeng:
    93
    Min fra midten av mars er fremdeles status venter på avgjørelse.... Har kontaktet viatrumf flere ganger, dårlige greier

9. Bonusduk

Bonusduk Bonus jeger

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    93
    Handler ”ofte” fra Lensit, og har fått alle Trumf kroner som forespeilt. Eneste er når de kjører 10-15% rabatt(med kode) da får man dessverre ikke pose og sekk :)

10. Sxxiq

Sxxiq Nytt Medlem

Likes mottatt:
    22
    Bonuspoeng:
    8
    Fabel prøveabonnement fra Juli har nå fått status som bekreftet.

11. Travelbear

Travelbear Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Onecall på viatrumf nå. 140 trumf for nye kunder. Uff, orker ikke å bytte igjen...

12. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,153
    Bonuspoeng:
    113
    Nei off. For lavt beløp. 600+ så skal de se kundene kommer ;)

13. Sxxiq

Sxxiq Nytt Medlem

Likes mottatt:
    22
    Bonuspoeng:
    8
    For de av dere som hadde problemer med at Fjordkraft aldri dukket opp i kjøpsoversikten, så er det håp. Jeg bestilte 27 august, dukket aldri opp, sendte inn klage og den har nå blitt bekreftet!!

Spielhaug and sopranoss2 like this.
  14. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,531
    Bonuspoeng:
    113
    Oppdaget i dag at Trumf-saldoen økte med 45kr, noe som trigget overføring til SAS. Finner ikke dette beløpet om jeg går i transaksjonslista og ser 12mnd tilbake, men det som slår meg er at dette er samme beløp SAS har trenert på saken som Trumf utbetalte etter at de hadde gitt opp å vente...

Har SAS plutselig godkjent transaksjonen?
    Er det flere som plutselig har fått overføringer som ser ut som de kan stamme fra SAS?

15. Sxxiq

Sxxiq Nytt Medlem

Likes mottatt:
    22
    Bonuspoeng:
    8
    Tror det tar litt tid før kjøpshistorikken bli oppdatert på Trumf. Det samme har skjedd hos meg i dag. Det økte med rundt 40 kroner. Mistenker at Fabel-abonnementet som ble bekreftet i går har blitt utbetalt, uten at det er synlig i historikken

16. sopranoss2

sopranoss2 Medlem

Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    18
    Skjedde nøyaktig det samme hos meg. Bestilte i slutten av august, kom ikke opp, sendte inn henvendelse og opp som bekreftet i dag.

17. TommyL

TommyL Senior Medlem

Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Bekreftet i dag her også! Merkelig nok så er summen 799,50...men det får heller være hehe.

Last edited: 11. okt 2019
  18. sopranoss2

sopranoss2 Medlem

Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    18
    Er det normalt at det kan gå litt tid fra det kommer opp som "overført til trumf" til pengene faktisk er på kontoen? Har en bestilling his Avis fra i sommer som nylig kom opp som overført, men pengene er ikke på konto.

19. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,139
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, Noen ganger kommer de før de står som overført, andre ganger motsatt.

20. Xaantiam

Xaantiam EB n00b

Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Skal bestille en iPhone 11 som en bursdagsgave i november. På ViaTrumf hos Apple står det at iPhone 11 ikke gir Trumf. Noen som har noen formening om hvor lang tid det går fra lansering til nye modeller gir Trumf??

Del denne siden