Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Har du sjekket at den ikke er "bokført" på din konto i Trumf langt tilbake i tid? Hos meg får den dato fra handelen skjedde, ikke fra da Trumf ble overført til kontoen.
     
    Propflyer liker dette
  2. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,611
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har også endel som har endret til Overført Til Trumf for 3-4 dager siden, men fortsatt ikke fått Trumf, det har aldri tatt så lang tid for meg tidligere. Tenkte sende de en henvendelse i slutten av uken om de ikke har kommet på konto.
    Som regel(95% ish) har trumf kronene kommet på konto før status er endret til "overført til trumf"
     
  3. coconuts

    coconuts Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    Jepp, blar helt tilbake til mars og august da kjøpene skjedde.. Men Viatrumf har jo ogsp bekreftet på mail at trumfen ikke er overført ennå og skal komme om noen uker.. Synes bare det er i lengste laget når statusen er overført (=fortid)...

    Det har vært min opplevelse også at trumfen pleier å komme før eller samtidig som statusen endres til "overført". Men ikke denne gangen..
     
  4. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,611
    Bonuspoeng:
    183

    Fikk dette svaret når jeg kontaktet viatrumf

    "Det har vært noen interne forsinkelser hos Trumf, som har gjort at det har tatt noen ekstra dager å få sendt over alle filene de trenger. Vi kan se at bonusen er på vei inn til deg. :)"

    Håper de får orden på det snart..
     
  5. coconuts

    coconuts Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    Har fått en lignende mail jeg også, der Viatrumf har endret ventetiden fra flere uker til innen 48 timer. Men har nå gått 5 dager og fortsatt ingen poeng...
     
    Lars J liker dette
  6. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,611
    Bonuspoeng:
    183
    Samme her.. purret nå. Virker som andre får utbetalt fra ViaTrumf?
     
  7. PetterX

    PetterX Aktivt Medlem

    Innlegg:
    346
    Likes mottatt:
    85
    Bonuspoeng:
    28
    Nei, får ikke utbetalt viatrumf. Kundeservicen stinker.
     
  8. Propflyer

    Propflyer Medlem

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg fikk nylig overført trumf fra Viatrumf, fra Ice mobil. Bestilte abo 10.okt, fikk mail fra viatrumf 20.nov at det var overført, og samme dag gikk det auto-overføring av trumf til eurobonus.
     
    coconuts and Lars J like this.
  9. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    861
    Likes mottatt:
    2,988
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som husker om Eurodeal hadde noen tilbud på Blackfriday i fjor?
     
  10. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,611
    Bonuspoeng:
    183
    Ny opppdatering fra viatrumf..

    Hei!

    Det er noen interne forsinkelser hos Trumf som gjør at bonusen ikke kommer inn som det skal. Vi har tatt det videre med systemansvarlige hos Trumf, og har purret på de for at bonusen skal bli gjort tilgjengelig for kunden. Dette gjelder mange kunder, og vi er i dialog for å finne ut hva som skjer og hvor lang tid det vil ta. Alle kjøpene som står som "Overført til Trumf" vil bli gjort tilgjengelig for deg
     
  11. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk svar fra viatrumf idag. Avis fraskriver seg alt ansvar og gidder ikke engang gi en begrunnelse hvorfor de ikke vil gi meg trumfkronene jeg har svar på.

    Virkelig elendig av avis..
     
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,471
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg hadde fortsatt å klage. Kjøpet er jo registrert på ViaTrumf (?), Så koblingen må jo finnes..

    Men, der er utrolig frustrerende. Og noen ganger tror jeg de satser på at kundene gir opp.
     
  13. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    Er vel ingen flere klagemuligheter? Avis har jo også fjernet avtalen de hadde med viatrumf... Dette skjedde rett etter at vi kom hjem. Handelen ble bare puttet på "avvist" umiddelbart. Skjønner heller ikke hvorfor de ikke gir noen begrunnelse, eller at viatrumf ikke spør mer om dette...
     
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,471
    Bonuspoeng:
    293
    Send en mail til ViaTrumf og spør om akkurat det du spør om her. Du har gjort ting riktig. (Selvfølgelig en ulempe at Avis er borte fra ViaTrumf..)
     
  15. PetterX

    PetterX Aktivt Medlem

    Innlegg:
    346
    Likes mottatt:
    85
    Bonuspoeng:
    28
    Dra saken til forbrukerrådet - det er ren svindel de driver med.
     
  16. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    Ingen som tilfeldigvis har et screenshot med avis sin avtale på viatrumf? Jeg glemte jo såklart å ta dette når jeg bestilte..Men handelen har jo dukket opp på viatrumf siden min..
     
  17. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    983
    Likes mottatt:
    2,229
    Bonuspoeng:
    93
    620kr trumf på mobilabbonement til nye kunder hos Ice nå.
     
  18. Travelbear

    Travelbear Aktivt Medlem

    Innlegg:
    284
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Nettop blitt ice-kunde ;)
     
  19. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,300
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Så også at de hadde fått ice-junior bonus på 295 kr, men hvem vil vel bruke det når du kan betale 79/99 og få dobbel trumfbonus (det er vel mulig å kjøpe voksenabb på barn og administrere abb fra minside, er det ikke? Har en kompis som har en datter på 11. Så lenge det går, så får jeg lov å få bonusen så lenge jeg betaler de 99, som er en kjempedeal for meg).
     
  20. Travelbear

    Travelbear Aktivt Medlem

    Innlegg:
    284
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som vet hvor lang tid det tar å få poengene fra talkmore? Tre måneder nå, og ingenting skjedd.
     

Del denne siden