Skal normalt komme innen 7-14 dager etter at kortet er aktivert. Gå inn på viatrumf og se om kjøpet er bekreftet.
Noterte ny personlig ViaTrumf-rekord idag. Bestilte koffert fra Morris på Black Friday salget fredag kveld, og idag, samtidig med at Morris bekreftet at kofferten var sendt fra lageret, tikket 7,8% trumf-bonus inn på konto. Bra levert!
Jeg opplevde akkurat det samme med Avis i høst. Har også blitt avvist men har klaget igjen via mail. Venter på svar ..
Ser at Strim nå har kommet på banen på ViaTrumf (50 kroner for nye medlemmer): https://viatrumf.no/cashback/strim-trumf
Agoda går meg på nervene... nå er det snart 1,5 år siden hotellet ble bestilt, og nesten 1 år siden oppholdet ble gjennomført. Stått som bekreftet i 5 måneder.... like greit at de ikke er med på ViaTrumf mer. Expedia og Hotels.com ser imidlertid ut til å ha fått litt mer fart på seg i det siste.
Har samme erfaring med et opphold i julen i fjor. Mailet dem faktisk i dag for å mase. Fikk en mail i september om at ting tok litt lenger tid enn vanlig..
Hvor lenge binder man seg for å få 620 trumfkroner? Ifølge viatrumf tar det opp til 150 dager før man får bonusen, må man ha aktivt abonnement helt til bonusen er i boks?
Min står fremdeles som "under behandling", den ble registrert 19.09.19, så ikke altfor langt unna 3 måneder selv. Ting tar tid.
Jeg bestilte abonnement 1/8 og hadde Trumf-kronene på konto 10/9: 40 dager. Kanskje jeg var heldig med den...
Det er 99kr per måned hos ICE, du binder deg i 2 måneder altså 198kr totalt åsså kan du si opp avtalen. Er absolutt ingen dårlig investering å bruke 198kr for 620 trumfkroner som vil gi deg nesten 8500EB poeng.
Aldri byttet abo privat selv før. Hvordan er prosessen hvis jeg slår til på det tilbudet? Fikser ICE jobben mot leverandøren jeg har nå eller må jeg ordne alt sånt selv?
Hei . Ja, ICE fikser alt for deg, du går inn på nettsiden deres fyller ut alt av info om deg og sender skjemaet til dem, dem sender deg en melding i løpet av dagen om at sim kort er på vei i posten, og du må vente noen dager før du kan bytte simkortet (pleier å stå i meldingen dato og klokkeslett når du kan bytte det), i tillegg spør de deg om du vil beholde nummeret ditt når du fyller ut info om deg, ellers er det rett fram egentlig, tar deg ca 10 min å bestille alt. Når 2 måneden nærmer seg slutt så kan du igjen bytte til din gamle operatør om du vil eller Talkmore f.eks som også gir bra trumf, og igjen samme opplegg, fyll ut skjema, send inn og igjen så for du bare nytt sim kort og alt er ok .
Nice! Noen grense på noe hvis jeg vil hoppe mellom alle Trumf avtalene (gjerne flere ganger) i løpet av som årene går? Mener jeg har lest typ nye kunder, 3 måneder etc tidligere i tråden her...