Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. Krikri

    Krikri Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hotels.com gir 10% som bonusnatt + 3.5% trumf = 13.5% tilbake (Siden ca september/oktober). Expedia gir 1% som bonuspoeng + 7% trumf = 8% tilbake.
     
  2. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    hver 11 ikke 10 natt + bestillingsgebyr hos Hotels, og gir vel ikke opptjening på hele kjøpesummen.

    Expedia Rewards er verdt mer en 1 % i opptjening og dobles ved uttak på et + hotell.
     
    petrate liker dette
  3. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    770
    Bonuspoeng:
    93
    For de som ikke var interessert i å flytte sine numre til Ice, så har Talkmore med sin Telenordekning nå en 310kr kampanje gående :)
     
    Avixlo and SVG_flyer like this.
  4. Thurbus

    Thurbus Nytt Medlem

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    8
    Vet du hvor lenge man må eller burde ha et abonnement hos Ice før man kan bytte uten å miste trumfen?

    -T
     
  5. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    770
    Bonuspoeng:
    93
    Uten å sitte med fasit for akkurat Ice, så vil jeg tro at du er "home free" såfremt du har betalt en faktura. Jeg vil dog heller oppfordre til å flytte over partner eller barn og bli hos Ice litt lenger om du benyttet deg av 620-kroners-tilbudet, det er meget dårlig business for selskapene å bøtte ut mange hundre kroner for en kunde som betaler 99,- som gjør det mindre sannsynlig at slikt kommer i fremtiden dersom churn-raten blir for stor :)
     
    democomputer, Mg15 and Xflipper like this.
  6. Thurbus

    Thurbus Nytt Medlem

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    8
    Jeg klarte jo så klart å bestille Ice noen dager før 610kr tilbudet kom. Planen min var egentlig å vente med å bytte til det hadde gått ca. to mnd, men Telenordekning frister veldig kjenner jeg.
     
  7. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    770
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde selv både Telenor og Ice-sim i telefonen over en periode på 3-4 mnd i år, og det var minimalt med dekningsforskjell, så ikke vær redd for dekning med mindre du bor veldig grisgrendt. Det er jo heller ikke slik at du er bundet (med mindre du valgte det), så ingen klandrer deg for å bytte selskap om ønsker det - men om en stor prosentandel av ViaTrumf-brukere porterer til Ice for så å flytte tilbake dit de var etter en måned, så er jo det en enormt dårlig butikk for de, og følgelig vil vi nok ikke få samme tilbud igjen senere.
     
    Xflipper liker dette
  8. Thurbus

    Thurbus Nytt Medlem

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    8
    Får vel prøve å være snill gutt og bli litt lengre da. Det kommer vel gode tilbud på nyåret også. :)
     
    livinspeed liker dette
  9. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    770
    Bonuspoeng:
    93
    Ingen klandrer deg om du flytter nummeret til kona/frøkna/barnet via din profil, det er jo slik det fungerer. Om du dog skulle finne på å lage et nytt nummer for å skaffe trumf vil jeg anbefale å bli noen måneder slik at du har betalt for hva du får. Om du betaler 600-650,- for 620 trumfkroner, så er 1:1 enormt bra uttelling uansett kontra 620.000 omsatt på kjøttdeig og bleier hos Norgesgruppen, og nå får du jo til og med 1000GB på kjøpet :)
     
    jonss liker dette
  10. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Strømleverandørene har løst dette med 6 mnd binding. Vil tro det er enkelt å gjøre også for Ice.
     
    Xflipper liker dette
  11. PetterX

    PetterX Aktivt Medlem

    Innlegg:
    346
    Likes mottatt:
    85
    Bonuspoeng:
    28
    Men dette fører til at færre velger å gå for tilbudet. Viatrumf på strøm er ikke eksisterende pr. i dag, og mange sliter med å få trumf for disse avtalene som videre igjen har ført til trøbbel for strømselskapene.

    Teleoperatørene har nok finregnet på dette og fjerner tilbudet så fort det viser seg og ikke være lønnsomt.

    Akkurat som mat, handler jeg på tilbud hvor det er billigst, og lar meg gjerne lokke.
     
  12. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen jul uten julealbum, og i år kjøpte jeg de som var tilgjengelig på tanun.no istedenfor i butikke. Det var snakk om Pondus, Ruter, Lunch, Storefri, Nemi og Kollektivet, prisen er den samme som i butikk og det er ingen frakt på kjøp over 300 kroner.

    6,2% Trumf = 22,70 kroner. Kjøp foretatt 28/11 og i dag ble trumfen overført. Heretter blir alle bokkjøp foretatt der. :)
     
    Mavo, Finnks, jgroneng and 1 other person like this.
  13. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    5,403
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er generelt tilhenger av å ikke utnytte til blods de tilbudene vi får, fordi jeg da regner med at de slutter å gi oss tilbud. Men når det ikke finnes gode planer for å dra til utlandet så rømmer jeg ved første anledning.

    K
     
    Ombo liker dette
  14. tensai

    tensai Nytt Medlem

    Innlegg:
    9
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Hei er nybegynner når det kommer til alt trumf relatert og gjorde igår min første handel. Bestilte meg talkmore-abonnement gjennom viatrumf tilbudet og det står idag fortsatt "Du har ingen registrerte kjøp med ViaTrumf." på min side.

    Jeg har ikke slettet cookies samt har alt av adblockers installert så er litt bekymret for at kjøpet ikke dukker opp i viatrumf. Når kan man forvente at kjøpet skal dukke opp? Hvis det ikke gjør det, er prosessen med klage enkel og grei?

    Og et lite oppfølgingsspørsmål, for mange kampanjer er det vanskelig å finne vilkårene noenlunde greit forklart, skal man da bare anta at det fungerer så lenge ingenting av det som står skrevet spesifiserer det motsatte? Spesielt gjelder dette for loyalty solutions(onlineshopping.flysas) sine beskrivelser.

    Tredje spørsmål, er det for eksempel mulig å double dippe care of carl tilbudet på både loyalty solutions og viatrumf?
     
    Last edited: 29. des 2019
  15. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    ViaTrumf kan være utrolig treigt! Kan gå mange måneder før bonus er registrert/godkjent.
     
  16. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,830
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Dersom det ikke kommer opp i listen etter 7 dager registrerer du en henvendelse på Viatrumfsiden.
     
  17. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,647
    Likes mottatt:
    7,654
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som har bestillt busstur til Jul hvor trumf har uteblitt?

    Jeg har fått ett kjøp på min ViaTrumf som jeg ikke har utført.o_O

    Screenshot from 2019-12-29 20-18-47.png
     
    Grooo liker dette
  18. jonss

    jonss Metaprokrastinator

    Innlegg:
    322
    Likes mottatt:
    1,060
    Bonuspoeng:
    93
    Adblocker ol. kan lett ta kverken på sporingen til ViaTrumf.
    Tips: Jeg bruker en egen nettleser til alle slike kjøp. Bruker du mest Chrome/Safari så ha en annen uten blokkering på si' osv.
     
    Last edited: 31. des 2019
  19. PetterX

    PetterX Aktivt Medlem

    Innlegg:
    346
    Likes mottatt:
    85
    Bonuspoeng:
    28
    Med Viatrumf kan man ikke forvente noen ting. Det hjelper ikke alltid å klage, og når ting har gått skeis gidder de ikke gjøre noe for å rette det opp. Man må påregne måneder og noen ganger år.

    Du kan høre med Talkmore om du kan få kompensasjon fra dem etter en stund. Det er tross alt de som markedsfører seg gjennom denne kanalen, og det må forstås at dersom man ikke får trumf ville man valgt et annet abonnement.

    Jeg tipper det er en årsak til at strømabonnementene ser ut til å ha forsvunnet.
     
  20. Krjemb

    Krjemb Senior Medlem

    Innlegg:
    547
    Likes mottatt:
    1,595
    Bonuspoeng:
    93
    Du er i godhjørnet som vanlig... :p
     
    indahla and SAJblue like this.

Del denne siden