Hadde handle hos Lampegiganten. Det er ført som avvist i Viatrumf. Har sendt mail om skuffende opplevelse. All krav var oppfylt...
Anbefaler å bruke Chrome og legge inn Addin for Trumf. Da får du spørsmål om å ønsker å aktivere Trumf-bonusen når du besøker nettsiden.
Noen som vet om Onecall bruker å tilby noe mer enn 140kr trumf? Usikker om jeg skal vente eller hoppe over til dem
Trur det er ein litt halvseriøs butikk. Eg har leita etter nye utelamper og har i samband med det sendt fleire henvendelsar til kundeservicen deira. Dei svarar aldri.
Er visst "interne" forsinkelser hos Dyrekassen, hvis noen går og venter på poeng derfra. Fortsatt ikke fått poeng for et kjøp i august.. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig. Morris og Tanum er på labben innen to uker etter at varene er levert for eksempel.
Da var 2x ice abonnement godkjent i via trumf, og allerede overført til EB! Bestilte til meg 4des, og til fruen 5des. Veldig fornøyd med hvor fort det gikk 16200EB
Tror Dyrekassen synger på siste verset. Her er intern kommunikasjon fra Viatrumf: Hi there, Can we thank the member for getting in touch with us and raising this issue and also let the member know that we are currently in contact with the network/merchant team in regards to outstanding orders and are chasing this further with them to see if we can get the members order validated and the payment processed to us. Unfortunately the issue with this merchant is currently on-going and we have escalated this within the network in an attempt to resolve the issue. We are hoping this will be resolved in the near future.
Nope. Sendte meldingen til Lampehuset direkte og de svarer ikke. Lyspærene var helt Ok og god pris for Osram.
Allerede overført. 83XX poeng til 99 kroner er ikke det verste. Selvfølgelig kansellert avtalen og ba om at telefonnummeret og navnet blir slettet.
Kan jeg få trumf bonus ved å opprette abonnement på ice til andre i familien, selv om jeg er kunde fra før og har et abonnement selv?
Jeg bestilte til begge ungene forrige gang de hadde 600+ i bonus og fikk for begge. Har behold begge abo.
Man kan bestille for andre i familien ja, og forsåvidt utenfor familien og, så lenge du har fullt personnummer på vedkommende. Men det jeg lurer på er om jeg (som har vært kunde før) kan benytte meg av dette viatrumf-tilbudet? Jeg får nok ikke bli-kjent abonnement, men om det går å bestille det til 129 i måneden og få de 620 trumf-kronene da? Noen som har gjort dette før?
Ja jeg har hatt ICE før med bli kjent tilbudet, nå byttet jeg til ICE igjen med 399,- abonnementet og fikk 620 trumf igjen
Jeg registrerte ice abb på to av søstrene mine i går. I dag har det dukket opp i viatrumf, men bare med 312 poeng i stedet for 620. Har noen vært borti dette før? Er det bare å klage?