Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,220
    Bonuspoeng:
    93
    Nå er det også dukket opp «Under behandling» og ny trumf på 612kr.

2. KRS

KRS Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,150
    Bonuspoeng:
    93
    Min bestilling gikk også til "Avvist" i går, men det har dukket opp en ny i dag med status "Under behandling" på kr 624.

3. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,906
    Bonuspoeng:
    293
    LOL!

Evenpeven and furlong like this.
  4. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,220
    Bonuspoeng:
    93
    Kjøp hos Lensit er avvist.
    Gudene vite hvorfor. Dette var i fjor i mars men ikke merke til det før nå.

5. Travelbear

Travelbear Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Er talkmore veldig trege med å godkjenne viatrumf? Ventet lenge og skulle hatt dem godkjent snart.

6. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    920
    Bonuspoeng:
    93
    Mener å huske det tok noen måneder, og at jeg fikk utbetalt for juni en gang sent i høst. Ellers mangler jeg selv OneCall fra tidlig september. Kan endelig meddele at Expedia betalte ut 3 mnd etter stay var gjort nå denne uka.

7. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,335
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har ventet siden september på talkmore. denne står fremdeles som under behandling. ting tar tid.

ellers synes jeg det er vanskelig å holde oversikt over hva som faktisk er utbetalt eller ikke for tiden. Har måtte ty til eget excel-ark. Men det er i utgangspunktet ganske frustrerende at viatrumf ikke klarer å endre status når pengene faktisk overføres.

8. JeanPaul

JeanPaul Medlem

Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    28
    Viktig å kryssjekke mot din trumfkonto og se om de faktisk har registrert kjøpet gjort med viatrumf. Mye som ikke kommer innom trumf-oversikten for tiden

9. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,165
    Bonuspoeng:
    113
    Oppdaget akkurat at jeg stadig vekk får "velkomstbonus" på 9,3% hos Hotels.com når jeg lar være å logge meg inn (for å få maks trumfpoeng uten å samle netter). Andre ganger får jeg 7% som jeg skal, men alltid 3,5% når jeg logger meg inn. Bruker samme e-post til bestillingen hver gang.

Men det betyr jo at muligheten for 9,3% gjør at det sjelden lønner seg å samle netter. Andre som opplever det samme?

Last edited: 11. jan 2020
  10. joskje

joskje Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,140
    Bonuspoeng:
    93
    Noen andre som sliter med å logge inn på trumf/viatrumf?

11. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,906
    Bonuspoeng:
    293
    Fungerer fint her. Chrome på iPhone.

joskje liker dette
  12. geirek

geirek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    63
    Ice bestilt 24.12 trumf inn idag. Helt ok

13. Rikke

Rikke Medlem

Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Jeg fikk trumfkort for tre dager siden og har dratt det iallefall 6 ganger. Skjer ingenting på saldoen. Er det så tregt å se poengene der? Trumfen skal automatisk over til EB, men ser ikke noe der heller. Litt demotiverende. Har benyttet kredittkort hver gang jeg har brukt trumfkortet, men det skal vel gå ann...

14. jarnt

jarnt Medlem

Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Man må smøre seg med tålmodighet noen ganger...
    Bestilte Telia-abo til min sønn 21. april 2019.
    Bestilte leiebil hos Avis i mai 2019, og brukte den i Spania i juli 2019.
    I DAG KOM TRUMF-BONUSEN FOR BEGGE DISSE!
    320 kr fra Telia og 311 kr fra Avis.
    Har purret utrolig mange ganger det siste halve året. Nå har Viatrumf innført nye rutiner for saker som er eldre enn 120 dager. Da skal de behandles manuelt innen utgangen av måneden de passerer 120 dager fikk jeg beskjed om.

Attached Files:

15. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,019
    Bonuspoeng:
    293
    https://www.trumf.no/sporsmal-og-svar/spare-bonus/

Lest info på hjemmesidene til Trumf? Hvis du leser i tråden her så ser du at overføringer ikke alltid skjer umiddelbart. Overføring fra Trumf til EB skjer først når du har spart opp nok Trumf til at en overføring kan gjennomføres. Og når du ikke har trumfpoeng på konto kan det heller ikke overføres noe. Pust ut og slapp av og forsett å samle Trumf så kommer de inn på konto.

Velkommen til forum foresten.
    Hvis du leser litt mer på forum vil du se at det er mange som er frustrerte over at ting ikke skjer umiddelbart. Men at det i det store og hele løser seg. Så slipper du å dobbelpost og stresse...

Rikke liker dette
  16. BDUflyer

BDUflyer Medlem

Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Er det flere som sliter litt med å få sin partner til å handle gjennom Viatrumf? Min kone er dessverre ikke like engasjert i bonuspoengsamlingen som meg. Litt kjipt å oppdage at hun har handlet i nettbutikker som gir godt med Trumf, uten å ha gått gjennom Viatrumf.. Vi har felles Trumf-konto. Noen som har noen tips? :p

17. Finnks

Finnks Banushare

Likes mottatt:
    1,052
    Bonuspoeng:
    93
    Skilsmisse?

18. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,128
    Bonuspoeng:
    93
    Ja jeg gråter litt for meg selv hver gang jeg ser alle poeng som forsvinner på denne måten. Løsningen er mas, mas og mere mas :rolleyes: Er vel bare å innse at denne bonussykdommen ikke er like smittsom på alle, men for all del, kona prøver å dra inn poeng og husker å bruke viatrumf relativt ofte etter 3 år med jevn masing!

19. dahlmath

dahlmath Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    637
    Bonuspoeng:
    93
    En tur i business alt. First och allt kommer gå genom viatrumf och med rätt kreditkort...

Travellingalf, jgroneng and BDUflyer like this.
  20. coconuts

coconuts Medlem

Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    **føler meg ranet av ICE**

Ser at mange her har bestilt ICE abonnement i det siste, og ville bare advare mot deres utenlandspriser. Tok en 10 min samtale fra Norge til utland og denne kostet meg utrolige 400 kr:eek: Til sammenligning hadde denne kostet 63 kr med Talkmore og One Call eller 115 kr med Telia.

ICE tar 37,5 kr/min der Talkmore tar 5,99 og svimlende 75 kr/min der Talkmore tar 14,99:eek:

Selvfølgelig kun min egen feil å ikke ha satt meg inn i prisene på forhånd, men forskjellen fra konkurrentene er likevel oppsiktsvekkende! Føler i alle fall at jeg nå har "gjort opp" for de 624 trumfene jeg fikk og bytter abbo omgående:D

Last edited: 11. jan 2020
    Tjo, furlong and Xflipper like this.

Del denne siden