Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Det kan ta noen dager før Trumf-bonus for nettkjøp vises i kjøpsoversikten din på viatrumf.no, men hvis den etter 7 dager fremdeles ikke er synlig, vennligst kontakt ViaTrumf kundeservice, så undersøker vi saken for deg.
     
  2. Gokburt

    Gokburt Nytt Medlem

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Tidligere har Ice-kjøp blitt registrert i oversikten i løpet av minutter, men nå er det enda ikke blitt registrert siden i går. Kan benytte meg av angreretten tenker jeg, hvis det ikke blir registrert før jeg får sim-kortet.
     
  3. McBuljo

    McBuljo Bygdetulling

    Innlegg:
    274
    Likes mottatt:
    1,159
    Bonuspoeng:
    93
    Blir nok ikke registrert i oversikten før evt. portering av nummer er godkjent hos tidligere operatør. Det kan fort ta 24 timer eller neste virkedag noen ganger.
     
  4. Gokburt

    Gokburt Nytt Medlem

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg bestilte nytt nummer, som tidligere. Men får se om det dukker opp i oversikten. Hvis ikke blir det retur
     
  5. Zumcern

    Zumcern Nytt Medlem

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    18
    Bytter jevnlig operatør hver 2. mnd. Har gått mellom ICE, Telia og Talkmore det siste året. Mest praktisk å være kunde i 2 mnd grunnet at noen fakturerer forskuddsvis.
     
  6. ThomasTjelland

    ThomasTjelland Medlem

    Innlegg:
    52
    Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    18
    Liker dårlig når kjøp ikke kommer opp i oversikten. Opprettet et nytt nr og porterte et annet, men ingen av dem har kommet i oversikten. Porterte også et nr over til Telia, som kom i oversikten i løpet av minutter. Forskjell på firmaene her, skulle jo tro at det var samme system man bruker for å fange opp dette. Men det kan det jo umulig være, når det er så store forskjeller.
     
  7. McBuljo

    McBuljo Bygdetulling

    Innlegg:
    274
    Likes mottatt:
    1,159
    Bonuspoeng:
    93
    Ser den. Har også ice bestillinger fra igår 28.01, ingen er dukket opp i oversikten på Viatrumf foreløpig..
     
  8. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Tok det lang tid før Telia overført? Har hatt dem i 3 mnd og forsatt ingen endring på Viatrumfen...
     
  9. mmd

    mmd Nytt Medlem

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    "Merk: Vi opplever for tiden forsinkelser fra status er endret til «Overført til Trumf» til Trumf-bonus er overført til din konto. Vi beklager, og vi jobber med å løse problemet."

    Jeg har flere kjøp på "Under behandling"-lista, noen er ca 1 måned gamle. Hvor lenge er det vanlig at slike "forsinkelser" varer?
     
  10. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,368
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    Det er dessverre helt vanlig. Mitt eldste kjøp som ennå ikke er overført er fra 7. oktober 2019. Alt fra ukesvis til månedsvis er helt normalt. Om du har bestilt en reise eller et hotellopphold begynner behandlingstiden i praksis etter reisen eller oppholdet gjennomført.

    Det er ikke dette Trumf beklager i teksten over. Den går på at Trumf som skal være overført har blitt forsinket.
     
  11. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,307
    Likes mottatt:
    2,448
    Bonuspoeng:
    113
    "Under behandling" er ikke rammet av den forsinkelsen Trumf opplyser om. Det avhenger av hvor treg butikken du handlet hos er til å "Bekrefte" kjøpet. Etter at det er bekreftet tar det opp til flere måneder.

    Det Trumf sliter med er at kjøp som har endret status til "Overført til Trumf" ikke er kommet over til Trumf-kontoen. Men det varierer ofte fra butikk til butikk.
     
  12. mmd

    mmd Nytt Medlem

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    OK, skjønner.

    Det er for øvrig snakk om fem ulike nettbutikker, bl.a. Hotels.com og Expedia og Lensit. Da er det kanskje vanlig at det går så tregt?
     
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    Det er helt vanlig at det tar lang tid.
    Hoteller overføres et par-tre måneder etter oppholdet. Lensit har jeg ikke erfaring med, men enkelte butikker er veldig trege.
     
    mmd liker dette
  14. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Sliter med ViaTrumf idag. Hver gang jeg trykker på en butikk får jeg denne:

    983E49B0-3101-4D06-ACD5-D0569C6FADA9.png
     
  15. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,244
    Likes mottatt:
    22,482
    Bonuspoeng:
    183
    Fleire som har opplevd at ViaTrumf ikkje registrerer kjøp dei siste dagane? Eg brukar alltid Chrome og Incognito-mode og det har alltid fungert prikkfritt, men dei siste par dagane har ingen ting dukka opp i oversikta.
     
    McBuljo and Rikke like this.
  16. Rikke

    Rikke Medlem

    Innlegg:
    87
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    8
    Samme her.
     
  17. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,647
    Likes mottatt:
    7,654
    Bonuspoeng:
    183
    her også
     
  18. Gokburt

    Gokburt Nytt Medlem

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Ja, med Ice. Vanligvis dukker Ice opp i løpet av minutter.
     
  19. McBuljo

    McBuljo Bygdetulling

    Innlegg:
    274
    Likes mottatt:
    1,159
    Bonuspoeng:
    93

    Samme her. For et par dager siden hadde plutselig alle beløpene fra 2020 endret seg og blitt høyere, både kjøpesum og Trumf-sum (selv de som allerede er utbetalt). Stilte seg tilbake dagen etterpå..
     
  20. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,244
    Likes mottatt:
    22,482
    Bonuspoeng:
    183
    Har de brukt Chrome og incognito-mode?
     

Del denne siden