Ja samme prosedyre som jeg har gjort i 2-3 år.. mine 4 siste kjøp/bestilinger er ikke kommet inn, 4 forskjellige butikker
Har heller ikke fått inn noe i oversikten de siste dagene. Brukt samme metode som alltid. Aldri problemer tidligere.
Bestilte på Expedia og blivakker i går. Med chrome, men bruker aldri incognito på viatrumf. Begge kjøp på plass i oversikten innen 30min.
ICE har enda ikke dukket opp i oversikten på ViaTrumf. Mistenker at Coronaviruset eller Donald Trump er skyldig.. Spenningen er til å ta og føle på!
Nå begynner det å bli noen mnd siden sist jeg hadde Telia (de står for tur nå), men mener jeg ikke hadde noen problemer med Trumf fra de. Hvis jeg husker rett tror jeg til og med jeg hadde trumf på konto før abonnementet ble aktivt (Bestiller som regel rundt midt i mnd og setter overføringstidspunkt til siste dag i mnd).
Hvor lang tid tar det fra det står overført til trumf til det kommer over? Står at det er forsinkelse, men ikke hvor lang. Min har stått sånn et par dager nå.
Det lengste jeg har ventet til det faktisk er blitt overført fra å ha endret til status overført, er ca 22 dager. Så det kan drøye litt
Jeg har bestilt lyspærer derfra to ganger de siste ukene. Den første kom inn på viatrumfen med en gang og er under behandling. Den andre venter jeg på, men det var bestilt på onsdag. Det ser jo da ut som de har kontroll, men det vil vise seg
Samme her. De 2 første hotelloppholdene bestilt på Expedia den 29.01 ble registrert, men ikke de to neste.