Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Ja den var veldig spesiell. Ved bestilling vurderte jeg direkte på Radisson sine sider vs Expedia. Jeg glemte helt "regelen" om at man aldri får Trumf fra Radisson og valgte statusmatch + direktebestilling for oppgraderingsmuligheter.

    Kort tid etter kom jeg på at jeg burde bestilt på Expedia. La merke til at Radisson bestillingen aldri dukket opp på ViaTrumf oversikten så klagde den inn. Plutselig kom den inn og fikk status "godkjent" ganske tidlig.
     
  2. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    983
    Likes mottatt:
    2,229
    Bonuspoeng:
    93
    EDIT;
    Innlegg slettet for å unngå misbruk som kan føre til begrensninger i fremtidig tilbud på viatrumf.
     
    Last edited: 16. febr 2020
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,905
    Likes mottatt:
    57,553
    Bonuspoeng:
    293
    Handlet diverse ting til hunden på VetZoo 9. februar.
    11. februar fikk jeg plutselig en overføring til EB fra Norgesgruppen (ViaTrumf). Summen stemte, men det sto fortsatt "under behandling" på ViaTrumf.
    Men det viste seg å stemme.

    Så der får man altså Trumf -> EB før det er registrert på ViaTrumf. :p
     
    Sunnfjordingen and ChrisTW like this.
  4. Rikke

    Rikke Medlem

    Innlegg:
    87
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    8
    Hvilken forhandler av kontaktlinser gir rask og grei trumfopptjening? Noen som vet?
     
  5. TrondF

    TrondF Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Og der forsvant Adlibris fra Viatrumf..
     
    markus, Xflipper, Hena and 5 others like this.
  6. Frink

    Frink Nytt Medlem

    Innlegg:
    44
    Likes mottatt:
    91
    Bonuspoeng:
    18
    Jaja, jeg trenger ikke en bedre unnskydning til å omsider kjøpe et par av Witcher-bøkene (som jeg har liggende til Kindle, men pocket er jo så koselig) o_O
     
    Last edited: 16. febr 2020
  7. kristiaan

    kristiaan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    307
    Likes mottatt:
    2,442
    Bonuspoeng:
    93
    Lensit
     
    Rikke and Flymunda like this.
  8. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    985
    Likes mottatt:
    6,504
    Bonuspoeng:
    163
    Også god erfaring med Lensit. Både linsene og trumf-poeng kommer raskt. De har økt bonus fra tid til annen. Pass imidlertid på prisen. Sjekk først uten viatrumf og pass på at den ikke spretter opp når du går fra viatrumf.
     
    Rikke liker dette
  9. lobster

    lobster Medlem

    Innlegg:
    42
    Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    18
    Min erfaring er at Lensit alltid har mye lavere pris hvis man går via Prisjakt, som ikke forsvarer trumf-poengene man får med viatrumf. Dette er sikkert avhengig av produkt. Selv bruker jeg Dailies Total 1, og sparer fort 150kr/pk.
     
    Rikke, PetterX and Flymunda like this.
  10. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg plejer at gå ind og kigge i indkøbskurven, lukke browser, starte ny browser, logge ind på viatrumf, åbne Lensit og gå til kurven og betale. Har altid fået den lave pris plus trumf. Er godt nok en 6-8 måneder sidste, så ved ikke om det virker endnu.
     
    jonss, EndreD, Rikke and 1 other person like this.
  11. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,162
    Likes mottatt:
    7,922
    Bonuspoeng:
    183
    De er nå tilbake idag...
     
  12. Weissen

    Weissen Medlem

    Innlegg:
    145
    Likes mottatt:
    237
    Bonuspoeng:
    43
    Ark er kjappe. Kjøp gjort på fredag stod som bekreftet samme dag, og trumfkronene kom dagen etter.
     
    petrate and ChrisTW like this.
  13. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Noen opplevd at Expedia tar flere dager før det blir registrert? Hatt 1 som kom på 30 minutter. 1 på 1 døgn og nå en 3 som er 2 døgn men ikke noe registrert enda. Den 3 er selvfølgelig ikke refunderbar og et stort beløp
     
  14. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Opplevde senest i januar at det tok 5 dager før det dukka opp. Har du sjekket at det er registert gjennom viatrumf?
     
  15. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Besøket er registrert i "registrer ny case" så det er en bra start. Forholder meg rolig enn så lenge da ;)
    Brukte incognito som alltid.

    EDIT: Det ble registrert etter 4 dager.
     
    Last edited: 18. febr 2020
  16. Hena

    Hena Nytt Medlem

    Innlegg:
    22
    Likes mottatt:
    135
    Bonuspoeng:
    28
    Handlet på Apple på lørdag, og det står fortsatt registrert 0,00 kr på trumf bonus. Er dette normalt? Varen har allerede blitt sendt.
     
  17. ChrisTW

    ChrisTW Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Helt normalt. Har opplevd det samme når jeg har kjøpt noe der. Kjøpesum og trumf oppdateres etterhvert. Aldri hatt noe krøll med Apple.
    De er imidlertid ikke superraske. Trumf har i mine tilfeller blitt utbetalt 60-70 dager etter kjøpsdato.
     
    Hena liker dette
  18. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    554
    Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Bestilte den 13 januar og den 15 januar portering av to av familiens abonnement fra Ice til Telia gjennom Viatrumf. Begge porteringer ble godkjent med to forskjellige ordrer og portert ved utgangen av januar måned. Det er derfor til stor frustrasjon og irritasjon av Telia selv avviste tildelingen av Trumf poeng gjennom ViaTrumf. Når jeg så velger å klage på dette gjennom ViaTrums får jeg opp beskjed at prosessen kan ta 100 dager eller mer om mobiloperatøren selv avviste transaksjonen. For noe tull rett og slett ! Anbefaler andre å ikke prøve å gidde å prøve å portere til Telia.

    upload_2020-2-19_21-26-3.png
    upload_2020-2-19_21-26-19.png

    Nå får jeg bruke "fornøyd" garantien deres og flytte abonnementet til en annen operatør igjen. Jeg gidder ikke være kunde hos et selskap som lurer nye kunder på denne måten. De markedsfører seg med utsagnet med at man kan prøve alle fordelene deres i to måneder og dersom det ikke passer får man pengene tilbake. Herved blir Telia oppsagt.

    upload_2020-2-19_21-34-38.png
     
    markus, Sunnfjordingen and Xflipper like this.
  19. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,241
    Likes mottatt:
    22,478
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for åtvaringa.
     
  20. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Samme opplevde jeg med Telia, og OneCall som er forøvrig eid av Telia...
     
    markus liker dette

Del denne siden