Ja, det er dessverre sant. I tillegg har de ofte hatt 620kr i bonus. Det er ganske mye med tanke på at folk får seg abonnement for deretter å si det opp. Men at jeg ikke har gjort det selv, det kan jeg ikke skryte på meg.
Savner den tiden når expedia dukket opp automatisk etter 5 minutter. Hvorfor skal det nå plutselig ta så lang tid?
10+- poster opp har jeg postet noen erfaringer. Oppsummert er at noen kommer etter 5 minutter mens en tok 1 døgn, og en tok 4 døgn. 2 av de ble registrert med 1 døgns mellomrom og begge klokken 11 omtrent, der nummer 1 ble bestilt 10 på 11, og nr 2 15 minutter over 11.
Jeg la også merke til det nå at ICE er vekke, det var kjipt for oss alle som bestilte 1 nummer hver. Så spørs det om de ikke vil tape kunder på at de valgte å ta det vekk. Siden Telia og Talkmore fortsatt tilbyr det må jo de også komme med noe som tiltrekker kunder igjen.
Vi får se med tiden. Håper det kommer tilbake. Bestilte 3, men det var alle til reelle personer som porterte fra andre til ICE
Melde meg på denne og var å handlet for ca 1000,- i stad. Vanlige poeng har kommet men ikke 50 ekstra.
Noen som har fått trumf ved å portere til Telia i det siste? Straks en uke her og ingen tegn til kjøp i viatrumfportalen.
Smartegadgets.no leverer i allefall trumfen kjapt. Bestilt på søndag Bekreftet på mandag Overført tirsdag Varen er fortsatt ikke ankommet, men varslet pakket/sendt.
Storytel og Fabel... Kan man avbestille abonnementet før prøveperioden er over, slik at man ikke blir belastet? Prøvde å finne det her, men kan ikke finne noe søkefunksjon og ga opp etter å ha lest 10 sider om Ice og TalkMore... Xxx.
Ark er superraske. Handlet på tirsdag. Bekreftet ok på onsdag. Utbetalt i dag. Ikke rukket å hente ut pakken engang.
Fikk bekreftelse fra Eidsiva i dag om at abonnementet er i gang og at de sender bekreftelse til Viatrumf om at bonusen er godkjent. Er det binding på dette abonnementet, eller kan jeg i praksis slå over til Fjordkraft igjen i dag med oppstart om noen uker?