Nettbuss/Vy-linken kan brukes til å få trumf på togbilletter med Vy. Gå til vy.no etter å ha klikket på viatrumf-linken.
Dagens dilemma. Kampanje i mobilappen på et hotell hvor det er hele 1900 spenn rimeligere enn på nett. Utfordringen er at gjennom appen Og viatrumf så ble forrige booking avvist grunnet ‘’annen markedsføringskanal’’ ville dere bare bestilt og hoppet over trumf?
Du skal få rimelig mye trumf tilbake for at det skal være regningssvarende å betale 1900kr mer... Synes nå jeg.
Spar de 1900 kronene - kjøp evt frukt/grønnsaker og fisk på kiwi for de 1900 kr. Du får mer trumf. Og mat i samme slengen.
Min klare regel er at jeg hopper over Trumfinsamling hvis jeg får prisen på en vare billigere et annet sted. Som nevnt over. Kjøp trumf av venner for 1900kr eller frukt og fisk. Dvs. Regn på hva du tjener mer EB poeng på å gjøre.....
Takk for konstruktive råd, som alltid er IF stedet for god info. Jeg er også prinsipielt motstander å betale mer for en vare for og oppnå EB eller trumf.
Aner ikke. Jeg oppdaget det helt tilfeldig. Trodde Vy (tog) var på viatrumf. Benyttet linken og kom da til Nettbuss. Gikk så til vy.no og kjøpte billetten, for så å oppdage i ettertid at jeg fikk trumf tilsvarende verdi av togbilletten.
Ja! Det er endelig mulig. Jeg testet nå nettopp. Og ikke nok med det - jeg fikk også betalt månedskortet med Paypal=Amex! Så både i pose og sekk der altså. Takk til @Gullars for tips
Ja, månedskortene fungerer fritt mellom Vy/Ruter, samme soner også. Dessverre ingen 365 dagers kort hos Vy.
Noen spesiell grunn til å beholde Storytel/Fabel i 13 dager? Lykketall? Jeg har også bestilt begge disse, Fabel står som "Under behandling" og Storytel som "Bekreftet". Bestilte begge samtidig for et par dager siden. Kan jeg bare si dem opp nå (de løper uansett ut prøveperiode), eller må jeg: 1. Vente til også Fabel er "Bekreftet"? (Hvor lang tid tar det?) 2. Vente til begge er "Overført til Trumf"? (Hvor lang tid tar det?)
Fabel er skikkelig treige. Har en fra 04SEP19, den er fremdeles «under behandling». I og med det er 3mnd bindingstid, så tipper jeg den ikke blir bekreftet før den tida er gått