Har wype fra 19.11.2019 som fortsatt er under behandling.. Jeg kansellerte i løpet av prøveperioden, vet ikke om det har noe å si.
Det stemmer vel ikke helt? Her er sms jeg fikk fra Fabel etter å ha meldt meg inn: "Velkommen som medlem hos Fabel. Ditt brukernavn er ditt mobiltelefonnummer. Du kan nå prøve lydboktjenesten vår gratis i seks uker. Deretter er prisen 169 kr/mnd. Tjenesten har ingen bindingstid og fornyes automatisk. Du er nå registrert med kortbetaling. Dersom du ønsker å endre det kan du gjøre det på minside.fabel.no. Du kan laste ned Fabel-appen på App Store: https://apple.co/2GNGuSl eller Google Play: https://goo.gl/mgyHj4 Ønsker du å avslutte ditt medlemskap logger du deg inn på minside.fabel.no eller sende STOPP til 2280. Vennlig hilsen Fabel"
Aha, blandet bindingstid med prøvetid. Men poenget er uansett at det ikke blir bekreftet i Viatrumf før den tida er ute, og muligens også inntil første faktura er betalt.
ser ut som interflora er borte fra viatrumf. ingen muligeter på blomsterbestilling med eb opptjening på nett lenger da? interflora fikk vel i butikk for en måned siden, og mulig derfor?
Kan man bestille nytt nr og få trumfbonus hos Talkmore, slik man kunne med ice, eller bare portere et allerede eksisterende nummer?
takk gikk litt i surr med kjedene. allikevel et mye semre bonusprodukt enn det var på viatrumf dessverre.
Kjøpte nytt månedskort på denne måten fredag, men kjøpet har ikke dukket opp i Viatrumf ennå. Tok det lang tid?
Har ikke dukket opp hos meg heller. Fikk bekreftelses-popup fra Viatrumf og betalte med Paypal, for så å overføre til Vy-appen. Dette var det viktigste for meg. Men @Gullars sa han hadde fått Trumf på konto også. Tenkte å prøve fra inkognito og bokmerke rett til bestilling neste mnd. Første gang jeg ikke har brukt inkognito fra Viatrumf. Klikket også litt rundt før jeg fant bestillingssiden.
Jeg bestilte også nytt medlemskap via Talkmore, 2 nye nummer, men bare 1 kjøp er blitt registret på nettsiden til viatrumf (det står 405,50 og ikke 415), noen som erfarer det samme? har også logget meg ut hver gang og logget inn på nytt ved begge bestillinger.
Venter fortsatt på bonus fra Talkmore. «Under behandling« siden 21.oktober. Bør vel komme snart? Hvor lenge har det tatt for dere som har fått?
Du regner at ikke flere kommer? Tenker du da bonusen pr nummer? Og at 1 nummer blir registret av alle mulige "man booket totalt" ? Tror at de ikke kan gjøre det.
Noen erfaring med OneCall gjennom viatrumf her? Ikke dukket opp i oversikten og det er gått flere dager siden bestilling.