Talkmore har kommet inn hos meg før, og i går kom det inn etter noen minutter. Om det ikke kommer inn så etterregistrer. det står spesifikt i veiledning at ved bestilling på fler nr må man bestille for hvert enkelt for å få Trumf for alle. og siden det var spurt om. En får Trumf både på portering og nytt nummer.
Alle i nettverket har vært kunde 1-2 ganger, og alle har gått igjennom. Selv om det noen ganger har tatt litt tid. Så det er egentlig bare å etterregistrere og slappe av litt når viatrumf i blant bruker litt tid.
Hei du, jeg bestilte 1 nummer først, logget meg inn på viatrumf, og nytt nummer. Etterpå logget jeg ut igjen. Så logget jeg meg inn igjen og bestilte enda et nytt nummer. Etter en halv time logget jeg inn på nytt og da var bare 1 nummer registrert som nevnt ovenfor. Det andre har ennå ikke kommet per dags dato.
Talkmore er veldig treige ser det ut som. Bestilte portering i oktober på 1nummer og den står fortsatt under behandling
Bodde på forhåndsbetalt hotell via Expedia i Washington DC sist torsdag til søndag. Allerede bekreftet nå tirsdag, mulig det var det i går også. Så kan nok konkludere med at forhåndsbetalt går raskere gjennom systemet... Spent og se når det blir overført.
Hele familien bestilte nye nummer, og alt gikk selvfølgelig via min viatrumf side og det står bare 2 av 8 mulige til behandling. Skjønner ennå ikke hva som skjer, så du er ikke alene om det . Vi for se hva som skjer.
Har en handel på Nordic Choice som har vært bekreftet i ca. to uker nå. Hvor lang tid bruker det vanligvis å ta før man får utbetalt?
Ja, for lenge siden. Ble ikke registrert først, så la inn etterregistrering, fikk godkjent og nå venter jeg.
Til de som venter på Agoda er det lys i enden av tunellen(forhåpentligvis). Det er over 1 år siden jeg sjekket ut av hotellet og 1,5 år siden bestilling. Fikk dette svaret på min månedlige purremail Vi har fått tilbakemelding fra forhandleren om at alle kunder som venter på bonus fra Agoda vil få dette i løpet av denne måneden. Hvis bonusen ikke blir utbetalt fra forhandleren som vi har fått beskjed om, vil vi utbetale dette manuelt til alle kundene. Merk da at dette gjelder mange kjøp, så hvis vi ender med å måtte betale dette manuelt vil det ta noe tid.