Mener å huske at de hadde forhøyet trumf for noen måneder siden, tror det var rundt november for jeg skulle handle, men det passet ikke pga feriereise. Har sletta nyhetsbrevet så vet ikke sikkert..
Nå er det gått en uke siden jeg kjøpte månedskort og ingen ViaTrumf poeng er dukket opp. Så da tror jeg ikke vi får poeng for å kjøpe månedskort via VY, men det var verdt et forsøk.
har noen fått til å bestille via viatrumf i helgen? kom inn på oversikten i går kveld etter lang dag med feilmeldinger. Nå tilbake til feilmeldinger..
Samme her. Fikk noe poeng fra NorgesGruppen i går, og skulle sjekke hva jeg hadde fått fra. Men no luck.
Måtte ta en titt siden jeg ser andre har fått godkjent gamle saker.. Har selv fått godkjent Fabel og WYPE fra november
Talkmore med portering i september ble også endret til bekreftet i dag. Endelig! Gjenstår å se om det nå tar opptil ett år før pengene er overført
Jeg sliter ennå med bestillinger fra Talkmore, når jeg skal sende forespørsel til Viatrumf så spør de om referanse, er dette da telefon nummeret man har fått tilsendt som er referansen? Noen erfaring? I brevet med simkort fra Talkmore står det ingen referanse nummer.