Jeg sleit med det samme. Satt bare 1, men vet ikke om det er riktig. Bestillingen ble endret til Bekreftet dagen etter, men ikke godkjent enda.
Er status endret til "Bekreftet" så er den godkjent, men ikke "Overført til Trumf". Overføringen tar alt fra timer til måneder er min erfaring.
2 stk talkmore fra september er endelig overført. Da har jeg nok poeng til Australia for to. Men det blir vel ikke noe før neste år nå...
Kjøpt en del bildeler fra eurodel.no i det siste. Får status som overført til trumf etter 3 dager ish. Fungerer supert hos meg!
jeg bestilte den 14. mars talkmore og det har ikke dukket opp. Jeg har vært talkmore kunde for mer enn 1 år siden. Er det andre som har vært det, men fikk registrert? plus at jeg ikke tok en Fabel abonnement, bare en vanlig.
har du faktisk fått pengene? hos meg er det kun statusen som er endret til 'overført til trumf', jeg har ikke mottatt pengene enda.
Jeg sjekket nå sidene til trumf og viatrumf opp mot hverandre. Flere viatrumf kjøp som har stått som overført til trumf i flere uker, kommer ikke opp i trumf oversikten :-(
Jeg ble veldig glad for at mitt opphold på Peabody i Memphis, julen 2018, endelig ble satt som overført til Trumf. Men, jeg har som flere her ikke fått noe overført. Det virker som at de har litt trøbbels om dagen.
Siste kjøp som endret status til "Overført til Trumf" for noen uker siden, brukte vel ei lita uke på å faktisk bli overført...
Fikk aldri noen e-post eller noen annen form for kommunikasjon, og sist jeg satte mine ben i en Spar-butikk var 26/2, men ser at denne har dukket opp i trumf-oversikten, og antar det må stamme fra den handelen, men det går ikke an å trykke "se handleliste": Ellers har jeg også fått et par hundre kroner satt som "overført til trumf" i over en uke nå uten å ha sett noe til det på konto.
Har selv bestilt for hele familien og bare 2 av 8 mulige er blitt registrert på viatrumf. Har også sendt inn forespørsel/purret på de så for vi se hva som skjer. Og de 2 som er registrert står som under behandling selv om de ble bestilt allerede den 08.03.