Bestile i går, med prøvetilbud 99 kr for 30 GB i 2 måneder. Siden det ikke er bindingstid, kan jeg hoppe til f.eks. Teia eller Talkmore etterpå. Egentlig tenkte jeg å gå til Fjordkraft, men sånne tilbud må utnyttes Lurer på om jeg skal slå på auitomatisk overføring av EBP igjen. Hadde stoppet det etter det var uklar hva som skje med SAS og Eurobonus programmet
Hvis noen venter på utbetaling fra hotels.com så er det pauset intill videre Skjønner det er spesielle tider, men ikke spesielt tillitsvekkende.. Såvidt jeg skjønner er det opphold som har fått status "Bekreftet" men som nå ikke blir utbetalt intill videre.. Disse oppholdene har jo alt hotels.com fått betalt for.
Men reklamere for hotels.com på forsiden av viatrumf.no, det gjøres fortsatt! Får håpe det ikke betyr at Expedia Group står i fare for å gå konk. Det er forresten rart at det samme ikke gjelder for expedia.no - eller så kanskje det faktisk gjør det, men at viatrumf ikke har oppdatert infoen enda.
Jeg har noen opphold fra februar, mars og april hos Expedia, de står som "Under behandling" fortsatt. Mars og april er avbestilt, og vanligvis blir disse Avvist når datoene for oppholdet er passert. Dette har ikke skjedd. Så det kan se ut til at Expedia ikke oppdaterer så mye om dagen de heller..
Jeg mottok en rekke utbetalinger fra Expedia i midten av mai for opphold i januar-februar, men disse hadde jo allerede status som "Bekreftet" i mars..
Er det noen som har hatt «Prøv oss» abonnementet hos ICE flere ganger innenfor en 2 års periode? Blir dette håndhevet?
Antar det gjelder på samme nummer, og at du derfor vil gå klar ved å bestille nytt nummer om du ønsker det. Alternativt kom de jo nettopp med et til 109,- om du ikke trenger noe data, så er du sikker på at det vil bli godkjent.
kunne godt benyttet prøv oss, for å ha litt flere GB i sommer. Nå i så fall ha nytt nr som jeg kan sette i en annen telefon, kan ikke bytte firma-abb. Dette kvalifiserer til maks bonus?
Det burde absolutt kvalifisere ja Flytt over hele familien om dere har flere, så skal vel det også gi 620 per nummer untatt de som eventuelt faller under Junior-abo.
Rentalcars som jeg benyttet i oktober 19 ble utbetalt denne uken, og det etter 2 eller 3 purringer til viatrumf. Er lite imponert over at det skal være nødvendig å ta kontakt flere ganger for å få fortgang på ting men er glad for at det endelig er på plass.
Bestilte 5 abo (portering) hos Talkmore i mars når de hadde 415,- kampanje hos ViaTrumf. Kun en bestilling dukket opp i kjøpsoversikten, da med 405,50 som Trumf-bonus. Etterregistrerte de 4 andre etter 7 dager, to fikk status «godkjent» etter kort tid, men har IKKE dukket opp i kjøpsoversikten. De to siste står enda med «Venter på avgjørelse».. Fikk utbetalt ca 385,- for den første bestillingen i forrige uke.
Jeg tror ikke etterregistreringer dukker opp i kjøpsoversikten uansett. Jeg har ihvertfall 3 godkjente og 2 utbetalte kjøp, de står ennå ikke i kjøpsoversikten, selv etter 8 mnd.
Jeg kjøpte noe barberingsutstyr fra BliVakker. Mottok varene sist mandag, og ser Trumf-kronene allerede er overført. Ellevilt.