Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,364
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    Det er tydelig at transaksjoner på ViaTumf bør registreres i et regneark eller lignende. Jeg hadde en hotellbestilling som ble avbooket og den forsvant like godt fra oversikten. Jeg liker ikke at leverandørene har den muligheten. Jeg hadde foretrukket om transaksjonen ble avvist. I tillegg virker det som at samtlige transaksjoner har fått ny verdi. Ved hjelp at trumf.no kan du sjekke det korrekte beløpet, men oversikten går kun 12 måneder tilbake. Dette burde være langt mer robust.
     
  2. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har samme problem som deg, bestilte til hele familien den gangen når Talkmore hadde 415kr trumf. 2 har jeg fått godkjent/utbetalt forrige uke til 380kr selv om jeg skulle ha 415kr den gangen per bestilling. 6 av de 8 bestilte står enda med venter på avgjørelse (etter registrerte dem).
     
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,898
    Likes mottatt:
    57,528
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har også lagt merke til dette i det siste.
    Noen transaksjoner blir borte fra oversikten, og mange andre har fått ny verdi underveis.
    Det siste kan nok forklares med valutaendringer, men når man har forhåndsbetalt så burde jo dette være konstant.

    Det at transaksjoner blir borte fra oversikten i stedet for å merkes som avvist, det skaper rot i Excel-arket mitt. Men jeg klarer å holde oversikt, enn så lenge.
     
    freddyen liker dette
  4. staledude

    staledude EBG, GHA Black, HH D, NCC G, AvisPC ...

    Innlegg:
    125
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    500 Trumf kroner mottatt fra Eidsiva Energi, 70 dager etter bestilling av InnlandsSpot ViaTrumf. Det er vel innafor. Så er det bare å se etter neste strømtilbud ;)
     
  5. Jojo

    Jojo Medlem

    Innlegg:
    87
    Likes mottatt:
    93
    Bonuspoeng:
    18
    Har ikke avtalen 9 måneders bindingstid? Eventuelt 500 kroner i bruddgebyr.
     
  6. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,958
    Likes mottatt:
    5,761
    Bonuspoeng:
    183
    Liten advarsel til de som har inkognitovindu som en del av «arbeidsflyten» sin. Nyeste Chrome blokkerer som standard tredjepartscookies i inkognitomodus, noe som ser ut til å skape trøbbel for sporingen til Viatrumf. Det er mulig å slå dette av i chrome://settings/cookies, uten at jeg nødvendigvis vil anbefale å gjøre dette i en nettleser man bruker til daglig.
     
    Last edited: 16. juni 2020
    Xflipper liker dette
  7. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    769
    Bonuspoeng:
    93
    Og der har vi forklaringen på hvorfor ingenting kommer i kjøpsoversikten i det siste... Takk for at du sier ifra, krysser fingrene for at jeg får godkjent det som etterregistreres.
     
  8. Trykkern

    Trykkern Medlem

    Innlegg:
    230
    Likes mottatt:
    93
    Bonuspoeng:
    28
    Selv har jeg aldri brukt inkognitomodus når jeg har handlet via Viatrumf, aldri vært noe problem.
     
  9. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    769
    Bonuspoeng:
    93
    Med mye addons som blokkerer cookies som f.eks Ghostery, uBlock Origin, Adblock etc så har man måttet ty til inkognitomodus for å komme rundt. Får vel bruke Edge heretter.
     
  10. staledude

    staledude EBG, GHA Black, HH D, NCC G, AvisPC ...

    Innlegg:
    125
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Ser at det står det nå inne på viatrumf. Kan ikke huske å ha sett det da jeg bestilte, og det står ingen steder i avtaleteksten hos Eidsiva.
     
    Flyingdutchman liker dette
  11. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,830
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Nytt tilbud på strøm i dag, ikke Viatrumf men trumf.no:
    Bytt strømleverandør før 1. juli og få 500 kr i Trumf-bonus
    Fylle på feriekontoen? Gudbrandsdal Energi gir nye kunder* hele 500 kr i velkomstbonus. I tillegg sparer du 2 % Trumf-bonus på strømforbruket ditt og er sikret en konkurransedyktig spotprisavtale. Merk at bonusen overføres til Trumf én måned etter faktureringsdato.
     
    trygveat liker dette
  12. Ddan

    Ddan Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    28
    Noen som har gode erfaringer med å kjøpe mobiltelefon via Via Trumf?
     
  13. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,158
    Likes mottatt:
    7,913
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg kjøpte iPhoneXR fra Apple i januar. Levert i postkassen etter 5 dager. Poeng på konto etter ca 3mnd. Der og da var de konkurransedyktige hvis man regnet med den trumfen man fikk. Kan betale med Amex

    Også bestilt via Dustin. Kun Mastercard, noe tregere levering. Tror det gikk 8-10 dager der.
     
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,898
    Likes mottatt:
    57,528
    Bonuspoeng:
    293
    Kjøpte via Proshop en gang, det gikk raskt. De hadde tilbud, ellers er de ikke nødvendigvis konkurransedyktige på pris.
     
  15. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,439
    Likes mottatt:
    3,262
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har erfaring med Staypro i det siste? Handlet for 10 laken for ca 14 dager siden, men det har fortsatt ikke dukket opp i oversikten. Makitakampanje, men ingen forbehold.
     
  16. Ddan

    Ddan Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    28
    Tusen takk for svar begge to :)
     
    holmen liker dette
  17. geirek

    geirek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    257
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Easee ladeboks gir 1000 kr i trumf hos eidsiva energi hvis noen er på utkikk etter elbillader.
     
  18. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,898
    Likes mottatt:
    57,528
    Bonuspoeng:
    293
    Denne er ikke dum.. Skal montere to i nytt hus. Er det tidsavgrenset tilbud? Har du noe link?
     
  19. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,439
    Likes mottatt:
    3,262
    Bonuspoeng:
    113
    Har akkurat bestilt Easee gjennom elbilforeningen til 6495,- og byttet fra Eidsiva til Tibber. De garanterer 20% lavere pris på strøm ved lading av el-bil enn øvrig strøm til huset. Lå også 30% under Eidsiva i mai. https://tibber.com/no/smart-stromavtale
    Tar gjerne mot EBP, men det ser ut til at strømavtaler kanskje ikke er det lureste i så måte om dagen.
     
    holmen liker dette
  20. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,898
    Likes mottatt:
    57,528
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for tips.
     

Del denne siden