Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. geirek

    geirek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    257
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Er vel forsåvidt ikke under viatrumf da jeg så det tilfeldigvis på nettsiden dems. Ser ut som det er ferdig montert og forskuddsbetaling som utløser trumf.kunne ikke se alle vilkårene i farten. Sjekk ut www.eidsivaenergi.no for mer info. Er en heldig kan en kanskje få dealen og skifte til billigere strøm kort tid etterpå
     
    holmen liker dette
  2. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,441
    Likes mottatt:
    3,273
    Bonuspoeng:
    113
    Dette er som Uber for strøm. Snur konseptet "strømselskap" på hodet. Har koblet opp varmepumpe, panelovner, Hue m.m. Helt konge :)
     
    holmen liker dette
  3. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Elektroimportøren har fastpris på montering av lader. De tar paypal, og du får også 3,9% Trumf (nå er den 5,8%)
     
    Insomnia4u, holmen and trygveat like this.
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Det var ikke dumt.. Har vært i kontakt med en elektriker som leverer fra Elektroimportøren.
     
  5. Amho

    Amho Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Noen som vet om Telia tilbudet på vietrumf ikke gjelder abo for barn? Står ingenting om dette på via trumf sine sider.
     
  6. PetterX

    PetterX Aktivt Medlem

    Innlegg:
    346
    Likes mottatt:
    85
    Bonuspoeng:
    28
    Det kan være dumt å bite på slike tilbud hvor man tror man får rabatt/viatrumf siden viatrumf er så ustabile. Det er mao. lotto om man får noe som helst. Kundeservice er fraværende, og det kan ta år før man får utbetaling eller avslag.
     
  7. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,158
    Likes mottatt:
    7,913
    Bonuspoeng:
    183
    Min erfaring er at det ikke er kundeservice hos Viatrumf det står på, men heller selve firmaet som ikke svarer. Men nå gjelder alle mine saker manglende registrering av selve kjøpet, så kanskje det blir litt annerledes. Alle mine etterregistreringer har gått igjennom, innen 6 mnd. Men da har det vært produkter jeg har kjøpt og ikke tjenester (strøm, tlf etc). Apple, Fabel, Coolshop, Microsoft for å nevne noen. Klok av Forum (KaF) holder jeg meg borte fra Telia, Radisson og slike ;)
     
    EndreD liker dette
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Man vinner ikke i lotto hvis man ikke spiller..

    Jeg har ikke hatt ett eneste kjøp hvor jeg ikke har fått Trumf'en jeg skal ha. Ja, noen ganger må jeg gjennom henvendelse på nettsiden, og gjerne noen eposter, men jeg får Trumf'en til slutt. Det drøyeste tilfellet var Agoda som brukte nesten 2 år på å gi meg Trumf. Da var kundeservice hos ViaTrumf proaktive, og sendte oppdateringer underveis.

    Som @Spielhaug sier, så er det ikke ViaTrumf det står på. De svarer raskt, og maser på firmaene som ikke leverer det de skal.
     
  9. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,241
    Likes mottatt:
    22,478
    Bonuspoeng:
    183
    Eg har stort sett same erfaring som @holmen. Trumfen kjem stort sett. Dei einaste som har "avvist" meg var SAS (!) og AliExpress. Har aldri brukt Radisson. Må ein etterregistrere kan det fort ta tid.
     
  10. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,308
    Likes mottatt:
    1,474
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har opplevd at ice er tregere enn vanlig i det siste? Tidligere har de utbetalt trumfen innen 7 dager etter bestilling. Nå er det straks gått 1 mnd siden det.
     
  11. PetterX

    PetterX Aktivt Medlem

    Innlegg:
    346
    Likes mottatt:
    85
    Bonuspoeng:
    28
    Ja, har opplevd betraktelig lengre tid, kanskje nesten to mnd om jeg ikke husker feil, men handelen ble fort bekreftet og alt var ok i kjøpsoversikten hos trumf. Synes ICE er veldig bra, og man får fri bruk for kr. 400,- selv om linjene ikke er av de raskeste.
     
    Neonex liker dette
  12. Frink

    Frink Nytt Medlem

    Innlegg:
    44
    Likes mottatt:
    91
    Bonuspoeng:
    18
    Jepp! Jeg sitter og tripper i påvente av 580 trumf (som egentlig skulle vært 610?) siden bestilling i starten av juni. Denne har i det minste stått som bekreftet en ukes tid, men jeg har en brennende FP-saldo som må vippes over 200k poeng ganske snart, og mangler i skrivende stund 8-10k på konto.

    Hvordan fungerer den løpende poengopptjeningen til FP igjen? Den første store poenghaugen min i fjor (12k fra Fjordkraft) var på konto 11/8. Det står jo at FP-nivået "beregnes månedlig per siste dag i måneden", men jeg må ha det inn med teskje. Vil dette si 31/7, 31/8 eeeeeller 11/8? Begynner straks å småpanisk lete etter folk med ubrukte trumfkronasjer o_O
     
  13. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    862
    Likes mottatt:
    2,989
    Bonuspoeng:
    93
    Gjort flere store kjøp siste tiden.
    Litt erfaringer.
    Staypro.no har fått ny webside, de har blitt mye tregere på trumf en før. Samtidig tar de ikke AMEX lenger.
    Stayhard.no veldig raske med overføring av poeng!

    Eleketroimptøren - gjorde kjøp for 3000kr for 3 månder siden, enda ikke fått poeng. Står " Venter på avgjørelse" . Ganske skuffende at det skal ta så lang tid fra en norsk butikk. Det sto tom " Affilate : trade tracker" på kvitteringen. Så tydelig at det kom med.

    Bladkongen - Samme som over, kjøp gjennomført for 3 måneder siden ( Donald abb ) Enda ikke fått poeng, står enda på " Venter på avgjørelse.

    De norske butikkene skuffer stort!
     
  14. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,158
    Likes mottatt:
    7,913
    Bonuspoeng:
    183
    Da tror jeg du har vært uheldig med Elektroimportøren. Har 4 kjøp siste halvår, og gjennomsnittstid for overføring av poeng er 20,5 dager. (1 på 40 dager, 3 under 20 dager)
    Ellers er Dustin raske, snitt på 13 dager
    SkittJakt ligger på 18 dager, Ark 24 og Skruvat 3 (!) dager
     
  15. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    ICE er tilbake med 620kr i trumf bonus fram til 18/7.
     
  16. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    Kan virke som om det løsner litt hos hotels(.)com nå, alle 6 bookingene mine fra januar-februar har nå endret status til "bekreftet". :)
    Purret på disse i mai men ikke gjort mer med dem siden.

    Jeg flyttet også over til ICE 1 mnd før "karantenetiden" på 6 mnd var over ved en enkel regnefeil. Purret på denne uten de alt for store forhåpningene og den har jaggu dukket opp i oversikten som "bekreftet" denne og. :p
     
    holmen and SVG_flyer like this.
  17. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    hva forstår dere fra dette? at det må gå 6 mnd fra jeg sist ble kunde, eller 6mnd fra bestillingen?
    jeg bestilte i desember 2019 og brukte til mars 2020
     
  18. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    862
    Likes mottatt:
    2,989
    Bonuspoeng:
    93
    Haha! hjalp og legge ut her...
    Dagen etter var trumf på konto.
     
  19. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    6mnd fra bestillingen :)
     
  20. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    825
    Likes mottatt:
    3,529
    Bonuspoeng:
    93
    Håper du har rett for eg har bestillinger frå Hotels.com som har hatt status "bekreftet" i 6 mnd. Fremdeles ingen poeng å sjå :p
     

Del denne siden