Jeg har heller ikke fått noe trumf fra Talkmore, og det kommer ikke frem i oversikten til Viatrumf heller, jeg overførte 3 abonnementer. De har aldri opplyst om noe ordrenummer så jeg skrev fakturanummer i stedet. Tror jeg bare går tilbake til Ice...
Jeg tok bilde av fakturanummer fra emailen jeg fikk tilsendt fra Talkmore og sendte den videre i dag til viatrumf så får vi se. Gir lyd etter hvert om hva som skjer.
Lagt merke til ny leverandør på viatrumf, og dette ser jo virkelig lovende ut... https://viatrumf.no/cashback/kinogavekort-trumf 25 kr i trumfbonus. Minstebeløp på gavekort er 150 kr. For dere som da har unger dere må ta med kino, så er det jo gode muligheter til grei trumf-opptjening... Har man selv 2 barn, tilby deg å ta med noen bekjentes unger (og legge ut for dem for så å få igjen fra foreldrene). Kjør 5 enkelttransaksjoner i gavekort a 150 (tot 750 kr), få 125 kr i trumfbonus.
Eg har fått ein del trumf inn i dag. Det er feil summar og feil butikk (i VT-appen), men datoane stemmer med transaksjonane som nyleg er bekrefta. Fleire som har opplevd dette?
Trumf-appen I historikken er det mykje rart som ikkje stemmer. I sum ser det ut til at eg har fått meir enn eg skulle. Har du og opplevd dette?
Har fått fra rette butikker, men reagerte også på beløpene som var litt mer enn forventet. Får det ikke helt til å gå opp, men klager ikke..
Er verre for min del. Jeg har fått inn 7,30 trumf fra Aliexpress i oversikten på trumf.no som kommer opp med samme transaksjonsdato som en Ice-bestilling i oversikten på viatrumf.no. Drøye 600 kroner for lite altså
Denne er gull. Gjorde et kjøp nå, og ser at jeg faktisk får 27,20 for ett gavekort I tillegg ble den satt til bekreftet kun en time etter jeg bestilte, det er ikke ofte...
Man får valuta for å ha på varsel på denne tråden altså. Denne er prima for oss som er over gjennomsnittlig glade i å gå på kino.
er det noen som vet om man får trumf gjennom VT hvis man kjøper på apple nettside som ikke er apple.no? mao kjøpe mac i et annet land
Det tviler jeg sterkt på. Med mindre sporingssystemet til VT kan verifisere at du klikket inn på Apple fra VT sine sider, så får du ikke bonus.