Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    14,022
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er imponert over denne. Bestilte i går, trumfen overført i dag. Det er det kjappeste jeg har fått fra Viatrumf noensinne :)

Mysterio liker dette
  2. XIII

XIII Senior Medlem

Likes mottatt:
    349
    Bonuspoeng:
    63
    for meg ikke det forrige gang å gå på VT til apple.no > utdanning > mac > kjøp
    så lurte på om det hadde vært det samme apple.no > Norge > change country > mac > kjøp

men tviler på det også

3. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,413
    Bonuspoeng:
    183
    Her raste alle sommerens Nordic Choise opphold inn på en gang, 1.350 trumfkroner i en smell. :)

EndreD and Sunnfjordingen like this.
  4. Fleksnes

Fleksnes Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    818
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk mine 624(!) fra ICE rett før helgen ser jeg, venter fortsatt på fra Eidsiva fra midten av juli.

5. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    796
    Bonuspoeng:
    93
    Hos meg står det at 624,- fra Ice er overført Trumf, men det stemmer ikke.

På den datoen jeg bestilte Ice er det imidlertid overført et betydelig lavere beløp fra noe som heter Timarco. Da jeg ikke har det fjerneste begrep om hva Timarco er, ville det overraske meg stort om jeg noensinne har kjøpt noe derfra.

Antagelig har de vel forvekslet meg og en annen kunde?

Hva er riktig innfallsvinkel her? Henvendelse til ViaTrumf eller en e-post til Trumf kundeservice?

Trent600 liker dette
  6. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Opplever det samme. 2 ice-transaksjoner (på samme dag). Begge står som overført, bare den ene er mottatt. 2 abb fra 2 forskjellige personer, så skal ha for begge to. Håper på det er en liten delay på nr 2, hvis ikke får du gi en lyd med hva du foretar deg og evt resultat.

7. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,387
    Bonuspoeng:
    93
    I alle dager. Ser ut som om de har redusert denne til 15 kr allerede... moro så lenge det varte.

8. Frink

Frink Nytt Medlem

Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    18
    Jøje, her har de hatt masseutsendinger. Talkmore fra februar og ICE fra juni (i tillegg til litt smågodt fra Adlibris og Stayhard) dundret alle inn rett før helgen :D

9. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Det samme har skjedd meg. På trumf.no dukket det opp en transaksjon fra AliExpress på 7,20 kr isteden. Mest sannsynlig en annen kundes transaksjon siden den ikke matcher noen AliExpress-kjøp jeg faktisk har gjennomført. Jeg sendte inn en "Mitt kjøp er registrert med feil kjøpesum og/eller feil Trumf-bonus"-henvendelse på viatrumf.no selv om det ikke helt passer med det som faktisk er problemet, men har ikke fått noe svar enda.

10. Trent600

Trent600 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    651
    Bonuspoeng:
    93
    Lignende situasjon hos meg også, ikke fått de 624 fra Ice, men på kjøpsdato 10.6 har jeg nå fått inn en transaksjon fra Aliexpress hvor jeg ikke har handlet.

upload_2020-9-14_13-8-40.png upload_2020-9-14_13-8-40.png

11. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,342
    Bonuspoeng:
    183
    Ditto- akkurat samme her ;-)

12. Durek

Durek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    453
    Bonuspoeng:
    63
    I dag er det nedjustert med 85 kroner :(
    Det ser dog riktig ut :rolleyes:

13. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,589
    Bonuspoeng:
    183
    Tydeligvis har de problemer, mine siste overføringer fra ViaTrumf forrige uke er nå borte fra Trumf oversikten(b.la 2xICE), har nå -1 300 :eek:

14. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    796
    Bonuspoeng:
    93
    Opplever det samme, og tar det som et godt tegn.

Der har åpenbart oppdaget så mye feil at de har reversert alt og begynner fra scratch. Og forhåpentligvis får de det riktig denne gangen :)

15. Frink

Frink Nytt Medlem

Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    18
    Haha, her har de fått panikk ja. Sitter selv med -1364,- i trumfsaldo :eek:

16. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Ser ut som alt av viatrumf overført for i sommer er kjørt i retur. Min forrige transaksjon nå er i mai. De kommer nok tilbake når de har rettet opp i bugs.

17. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,612
    Bonuspoeng:
    183
    Nå er det lagt ut et notis om problemet på https://www.trumf.no/historikk/:

Vi opplever dessverre at Trumf-bonus på kjøp overført fra ViaTrumf 10. og 11. september inneholder feil for enkelte kunder. Vi har derfor kansellert kjøpene og må beregne bonus på nytt. Dette vil ta 1-2 virkedager. Beklager ulempen dette medfører.

jgroneng liker dette
  18. ChrisTW

ChrisTW Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    ...og jeg fikk nettopp denne fra ViaTrumf Kundeservice etter å ha sendt inn en henvendelse i forrige uke:

Hei,
    Takk for din henvendelse.
    Det har dessverre skjedd en feil med bonusoverføringene den siste uken som gjør at feil bonus og feil nettbutikk er oppført på kjøpshistorikken på Trumf.no.
    Vi jobber med å rette opp i dette og har derfor trukket tilbake bonusen som har blitt overført. Rett bonus fra riktig nettbutikk vil være synlig på din Trumf-saldo i løpet av en uke.
    Vi beklager ulempen dette medfører.
    Vi ønsker deg en fin dag.
    Med vennlig hilsen
    Veronika
    ViaTrumf kundeservice

trygveat liker dette
  19. PetterX

PetterX Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    87
    Bonuspoeng:
    28
    Dere som har fått trumf for ICE, har transaksjonen stått i listen når dere logger inn på viatrumf? Hos meg er det helt blankt, og ser ut som om transaksjonen/bestillingen ikke er registrert. Bestilte ICE i juli (kr. 310 i trumf om jeg husker riktig).

20. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg måtte purre på min Ice-bestilling i Juni. Etter å ha sendt inn henvendelse dukket den ganske kjapt opp i oversikten som Under behandling.

Del denne siden