Jeg er imponert over denne. Bestilte i går, trumfen overført i dag. Det er det kjappeste jeg har fått fra Viatrumf noensinne
for meg ikke det forrige gang å gå på VT til apple.no > utdanning > mac > kjøp så lurte på om det hadde vært det samme apple.no > Norge > change country > mac > kjøp men tviler på det også
Hos meg står det at 624,- fra Ice er overført Trumf, men det stemmer ikke. På den datoen jeg bestilte Ice er det imidlertid overført et betydelig lavere beløp fra noe som heter Timarco. Da jeg ikke har det fjerneste begrep om hva Timarco er, ville det overraske meg stort om jeg noensinne har kjøpt noe derfra. Antagelig har de vel forvekslet meg og en annen kunde? Hva er riktig innfallsvinkel her? Henvendelse til ViaTrumf eller en e-post til Trumf kundeservice?
Opplever det samme. 2 ice-transaksjoner (på samme dag). Begge står som overført, bare den ene er mottatt. 2 abb fra 2 forskjellige personer, så skal ha for begge to. Håper på det er en liten delay på nr 2, hvis ikke får du gi en lyd med hva du foretar deg og evt resultat.
Jøje, her har de hatt masseutsendinger. Talkmore fra februar og ICE fra juni (i tillegg til litt smågodt fra Adlibris og Stayhard) dundret alle inn rett før helgen
Det samme har skjedd meg. På trumf.no dukket det opp en transaksjon fra AliExpress på 7,20 kr isteden. Mest sannsynlig en annen kundes transaksjon siden den ikke matcher noen AliExpress-kjøp jeg faktisk har gjennomført. Jeg sendte inn en "Mitt kjøp er registrert med feil kjøpesum og/eller feil Trumf-bonus"-henvendelse på viatrumf.no selv om det ikke helt passer med det som faktisk er problemet, men har ikke fått noe svar enda.
Lignende situasjon hos meg også, ikke fått de 624 fra Ice, men på kjøpsdato 10.6 har jeg nå fått inn en transaksjon fra Aliexpress hvor jeg ikke har handlet.
Tydeligvis har de problemer, mine siste overføringer fra ViaTrumf forrige uke er nå borte fra Trumf oversikten(b.la 2xICE), har nå -1 300
Opplever det samme, og tar det som et godt tegn. Der har åpenbart oppdaget så mye feil at de har reversert alt og begynner fra scratch. Og forhåpentligvis får de det riktig denne gangen
Ser ut som alt av viatrumf overført for i sommer er kjørt i retur. Min forrige transaksjon nå er i mai. De kommer nok tilbake når de har rettet opp i bugs.
Nå er det lagt ut et notis om problemet på https://www.trumf.no/historikk/: Vi opplever dessverre at Trumf-bonus på kjøp overført fra ViaTrumf 10. og 11. september inneholder feil for enkelte kunder. Vi har derfor kansellert kjøpene og må beregne bonus på nytt. Dette vil ta 1-2 virkedager. Beklager ulempen dette medfører.
...og jeg fikk nettopp denne fra ViaTrumf Kundeservice etter å ha sendt inn en henvendelse i forrige uke: Hei, Takk for din henvendelse. Det har dessverre skjedd en feil med bonusoverføringene den siste uken som gjør at feil bonus og feil nettbutikk er oppført på kjøpshistorikken på Trumf.no. Vi jobber med å rette opp i dette og har derfor trukket tilbake bonusen som har blitt overført. Rett bonus fra riktig nettbutikk vil være synlig på din Trumf-saldo i løpet av en uke. Vi beklager ulempen dette medfører. Vi ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Veronika ViaTrumf kundeservice
Dere som har fått trumf for ICE, har transaksjonen stått i listen når dere logger inn på viatrumf? Hos meg er det helt blankt, og ser ut som om transaksjonen/bestillingen ikke er registrert. Bestilte ICE i juli (kr. 310 i trumf om jeg husker riktig).
Jeg måtte purre på min Ice-bestilling i Juni. Etter å ha sendt inn henvendelse dukket den ganske kjapt opp i oversikten som Under behandling.