Nå har riktig mengde trumf dukket opp på min konto. Det har ikke blitt konvertert til Eurobonus enda.
Om trumfen er konvertert til eb vil det vel være umulig trekke det tilbake? Viatrumf sin oversikt over kjøpene fra registrert,godkjent og utbetalt lever sitt eget liv. Bedre bruke trumf.no, legge inn kun kjøp fra viatrumf siste 12mnd, da ser man hva som faktisk er utbetalt.
Da kom resten av sommerens NCC-bookinger inn, så nå er det bare bookingene fra 3X poengkampanjen som står igjen, men de bookingene ligger frem i tid, så det hadde vel vært en smule overraskende om de hadde kommet. Bookinger fra 29/7 og 12/8 er overført, overraskende kjapt.
Jommen, i dag er saldoen min oppdatert til -288,- ... Dette betyr vel at selskapets direktør Truls T. Trumf III kommer på døra mi over helga med faktura?
Vedr ICE kampanjen, kun 1 abonnement per bestilling gir TRUMF. Får man IKKE dobbel uttelling på Trumf hvis man bestiller abonnement til seg selv og deretter samboer når man har linket trumf konto? (får jo opp samme oversikt uansett hvem man logger inn som) Forutsetter at gjør bestillingene i to omganger og naturligvis med individuelle betalingskort. På forhånd takk for all oppklaring!
Skal være litt grammar nazi-kverulant og påpeke at du formulerte spørsmålet ditt som en påstand Men svaret er jo, det får du. 6 mnd-restriksjonen følger personen(e), ikke trumf-brukeren.
Noen som vet noe mer eller har fått utbetalt fra Hotels.com etter pandemien? Jeg vet de stoppet utbetalinger en periode, men for et par måneder siden endret utestående bookinger seg fra "Under behandling" til "Bekreftet". Slik står de fortsatt. Har et par tusen trumfkroner utestående fra desember-mars. Kommer ikke til å bestille via dem igjen før de betaler gjelden sin.
Samme her, endret til bekrefret for en god stund siden, ingenting har skjedd siden. Sendte henvendelse på alle mine saker nå på fredag, venter fortsatt på svar.
Der var også Trumfpoengene på plass på kontoen. Imponert! Fortsatt ingen sporing på pakken, men det skjer vel når Postnord mottar den på en stor samlesending fra Sverige.
Fikk plutselig en slump på sensommeren for opphold i Jan/feb. Opphold fra i sommer har hengt som bekreftet en god stund nå
Hei. Jeg handlet for første gang på elektroimportøren og klikket meg inn gjennom viatrumf. Det har gått én uke og fortsatt ingen poeng. Hvor lang tid pleier det gjennomsnittlig å ta før poenge tikker inn? og hvis de ikke gjør det, hvem kontakter jeg?