Vet dette er utenfor moralen, så tåler en skyldebøtte, men håper du da også kan gi meg svar på det jeg lurer på! Si hvis jeg hypotetisk sett hadde bestilt ett ice abonnement, for og få 620 trumf kroner, og den står som «under behandling» kan jeg da avbestille det allerede nå, eller må jeg betale for det frem til det står som bekreftet ? hypotetisk sett....
Er det noen som skjønner denne? Hvis jeg bestiller 2 abonnementer samtidig så får jeg bare grunnlag for 1 bestilling. Men hvis jeg bestiller 1 for meg og 1 for kona via min viatrumf konto så blir dette også beregnet som grunnlag for bare 1 bestilling eller? Hos Ice kan du legge inn en bestilling på 1 abonnement hver 6 måned. Legger du inn en bestilling på flere abonnementer, gir kun 1 av abonnementene grunnlag for Trumf-bonus. Dersom du gjennomfører en bestilling før det har gått 6 måneder gir ikke det grunnlag for Trumf-bonus. Det kan ta opptil 1-2 uker før ditt kjøp hos ICE blir registrert med status «Under behandling» i kjøpshistorikken din på ViaTrumf.
Reposter denne. Ligger gjemt en del sider lenger bak. (Så tl;dr - spm 1 - ja, 1 stk. Spm 2 nei - skal få 2, men mtp svaret nedenfor bør du ha litt rom mellom de to bestillingene).
Hei igjen, og takk for svar. Altså, det betyr at hver ny kunde som bestiller et nytt nummer via viatrumf siden min vil gjør at man får trumf grunnlag, men ikke dersom man bestiller flere abonnement til seg selv slik jeg forstår det, eller?
Er det tørke på hotels.com? Venter fortsatt på trumfpoengene etter jeg sjekket ut fra hotellet 2.mars. Nærmer seg jo 8 måneder nå og stått "bekreftet" i flere måneder. Noen her som fortsatt venter på så gamle opphold fra hotels?
Ventet i lang tid, har purret 2 ganger. Dette var opphold i januar/februar. Plutselig forrige uke tikket det inn 2k trumf fra hotels.com
Jeg fikk også gammel trumf fra hotels.com sist uke, men har fremdeles en booking som nærmer seg ett år tilbake i tid
For å gjøre parodien fullkommen: I dag (6 uker etter bestilling) ringte montasjepartner Lillestrøm Dekksenter og de hadde mottatt dekkene jeg fikk refundert. De hadde ikke mottatt noen info fra Dekkonline om at de skulle returneres. Fantastisk. Virker som de har null kontroll på dette.
Da er det bare og hente dekkene og enten selge de eller spare på de til neste gang du skal skifte dekk.
Noen her har erfaring fra kitchen time... Kjøpte noe derfra men på viatrumf så står det avvist...sendte forespørsel og det og ble avvist...
Har opplevd 1 gang at kjøp hos Kitchentime ikke ble registrert. Dette ble raskt korrigert etter henvendelse til ViaTrumf. På de siste kjøpene har Trumf blitt utbetalt etter ca 30 dager.
Bestilte nytt nr hos ICE, et til meg på mandag, kona på tirsdag og en venn på onsdag, på viatrumf siden så står det bare venter på avgjørselse på den første bestillingen. De 2 andre har ikke kommet opp ennå. ICE har heller ikke sendt meg bekreftelsen på nytt nr til emailen heller da jeg bestilte i går. Lurer litt hva som skjer nå.,.
Det som skjer er vel at du stresser litt og at ting tar litt tid på Viatrumf Ellers annonseres det jo hos ICE at det er 1 abonnement per trumfkonto per 6 måneder som gjelder.