Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. jensen09

    jensen09 Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    8
    Vet dette er utenfor moralen, så tåler en skyldebøtte, men håper du da også kan gi meg svar på det jeg lurer på!

    Si hvis jeg hypotetisk sett hadde bestilt ett ice abonnement, for og få 620 trumf kroner, og den står som «under behandling» kan jeg da avbestille det allerede nå, eller må jeg betale for det frem til det står som bekreftet ?
    hypotetisk sett....
     
  2. Andyfly

    Andyfly Fly me to the moon.

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    872
    Bonuspoeng:
    93
    Tips: les vilkår
     
  3. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,072
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noen som skjønner denne? Hvis jeg bestiller 2 abonnementer samtidig så får jeg bare grunnlag for 1 bestilling. Men hvis jeg bestiller 1 for meg og 1 for kona via min viatrumf konto så blir dette også beregnet som grunnlag for bare 1 bestilling eller?

    Hos Ice kan du legge inn en bestilling på 1 abonnement hver 6 måned. Legger du inn en bestilling på flere abonnementer, gir kun 1 av abonnementene grunnlag for Trumf-bonus. Dersom du gjennomfører en bestilling før det har gått 6 måneder gir ikke det grunnlag for Trumf-bonus. Det kan ta opptil 1-2 uker før ditt kjøp hos ICE blir registrert med status «Under behandling» i kjøpshistorikken din på ViaTrumf.
     
  4. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,299
    Likes mottatt:
    1,468
    Bonuspoeng:
    113
    Reposter denne. Ligger gjemt en del sider lenger bak. (Så tl;dr - spm 1 - ja, 1 stk. Spm 2 nei - skal få 2, men mtp svaret nedenfor bør du ha litt rom mellom de to bestillingene).

    upload_2020-10-26_5-28-56.png
    upload_2020-10-26_5-29-22.png
     
  5. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,072
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    Hei igjen, og takk for svar. Altså, det betyr at hver ny kunde som bestiller et nytt nummer via viatrumf siden min vil gjør at man får trumf grunnlag, men ikke dersom man bestiller flere abonnement til seg selv slik jeg forstår det, eller?
     
  6. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,299
    Likes mottatt:
    1,468
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, det er korrekt.
     
    SVG_flyer liker dette
  7. Apo

    Apo Medlem

    Innlegg:
    234
    Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    Er det tørke på hotels.com? Venter fortsatt på trumfpoengene etter jeg sjekket ut fra hotellet 2.mars. Nærmer seg jo 8 måneder nå og stått "bekreftet" i flere måneder. Noen her som fortsatt venter på så gamle opphold fra hotels?
     
  8. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    Ventet i lang tid, har purret 2 ganger.
    Dette var opphold i januar/februar. Plutselig forrige uke tikket det inn 2k trumf fra hotels.com
     
    Apo liker dette
  9. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    333
    Likes mottatt:
    427
    Bonuspoeng:
    63
    Kom noe trumf i dag for et opphold for ca 2 mnd siden
     
  10. Calling

    Calling Senior Medlem

    Innlegg:
    994
    Likes mottatt:
    8,980
    Bonuspoeng:
    163
    Jeg fikk også gammel trumf fra hotels.com sist uke, men har fremdeles en booking som nærmer seg ett år tilbake i tid o_O
     
  11. VikingFlyer

    VikingFlyer Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    94
    Bonuspoeng:
    28
    For å gjøre parodien fullkommen: I dag (6 uker etter bestilling) ringte montasjepartner Lillestrøm Dekksenter og de hadde mottatt dekkene jeg fikk refundert. De hadde ikke mottatt noen info fra Dekkonline om at de skulle returneres. Fantastisk. Virker som de har null kontroll på dette.
     
  12. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Da er det bare og hente dekkene og enten selge de eller spare på de til neste gang du skal skifte dekk.
     
  13. kobegwapo

    kobegwapo Nytt Medlem

    Innlegg:
    37
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    8
    Noen her har erfaring fra kitchen time... Kjøpte noe derfra men på viatrumf så står det avvist...sendte forespørsel og det og ble avvist...
     
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,467
    Bonuspoeng:
    293
    Har fått Trumf de gangene jeg har kjøpt noe der. Har de sagt hvorfor det ble avvist?
     
  15. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,145
    Likes mottatt:
    7,884
    Bonuspoeng:
    183
    Her også har det gått smooth. Trumf på konto rimelig raskt
     
  16. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    333
    Likes mottatt:
    427
    Bonuspoeng:
    63
    Samme her, men har bare brukt de èn gang
     
  17. ChrisTW

    ChrisTW Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Har opplevd 1 gang at kjøp hos Kitchentime ikke ble registrert. Dette ble raskt korrigert etter henvendelse til ViaTrumf. På de siste kjøpene har Trumf blitt utbetalt etter ca 30 dager.
     
  18. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Hva har du kjøpt?
     
  19. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,072
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    Bestilte nytt nr hos ICE, et til meg på mandag, kona på tirsdag og en venn på onsdag, på viatrumf siden så står det bare venter på avgjørselse på den første bestillingen. De 2 andre har ikke kommet opp ennå. ICE har heller ikke sendt meg bekreftelsen på nytt nr til emailen heller da jeg bestilte i går. Lurer litt hva som skjer nå.,.
     
  20. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,624
    Likes mottatt:
    34,800
    Bonuspoeng:
    293
    Det som skjer er vel at du stresser litt og at ting tar litt tid på Viatrumf:) Ellers annonseres det jo hos ICE at det er 1 abonnement per trumfkonto per 6 måneder som gjelder.
     

Del denne siden