Noen måneder siste gang. Generelt synes jeg det er ganske forskjellig med alle mobil firmaene når det kommer poeng.
Uten å ha fulgt med på denne tråden på en stund, så beklager hvis dette er svart på allerede...hva er det med Expedia for tiden? Jeg har ni saker som er under behandling enda, som er registrert for 4 måneder siden. Noen som vet hvorfor det går så tregt? Er de på vei til bunns?
Mobilabonnement og optimalisering av bytte - er det slik å forstå at når man flytter til en annen leverandør, så må man betale for hele pågående måned (altså man ikke får tilbake for gjenværende dager) og samtidig ikke trenger å betale neste måned? Vet at når man sier opp et abonnement, så gjelder det 1 påfølgende måned etter mottatt oppsigelse.
VPG.no: Levert 10 dager etter bestilling. Trumf på konto 40 dager etter bestilling. Greie priser på det jeg lette etter, lå godt an på prisjakt.no.
Dette hadde du tydeligvis helt rett i. Og idag, knappe to uker etter at ViaTrumf punget ut på vegne av Bangerhead, fikk kjøpet status som "Bekreftet" og bonus ble utbetalt for andre gang Jeg kommer IKKE til å kontakte kundeservice for å høre hva som har skjedd.
Opplevde det prikk lik det du beskrev, klagde til kundeservice og nå endte jeg med å ha fått bonus to ganger. To dager siden la jeg ny bestilling hos Bangerhead Kanskje det foregår «bang» - head hos Bangerhead når det gjelder utbetaling
Prøvde meg på det samme. Denne står nå med status Avvist på Viatrumf. Jeg har selvfølgelig lagt inn en klage på dette, da jeg ikke kan se grunnlaget for at de skal kunne avvise den.
Flere som har opplevd å ryke på denne når de forsøker å registrere manglende kjøp på min side? Skjer når man velger butikk og trykker "fortsett". Forsøkt i flere nettlesere uten annet resultat, så får vi se hva kundeservice sier.
Første gang jeg har bestilt fra lensit. Kom kjapt under registrering men trumf bonus står til 0,- men kjøpesum stemmer. Har ikke brukt noen form for rabattkode. Noen med erfaring fra denne butikken?
Uten erfaring fra akkurat den butikken har lignende situasjoner rettet seg hos andre etterhvert. For øvrig ramlet jeg over en DB+ artikkel der jeg ble tilbudt ett år for 99,- Gikk inn på Viatrumfs tilbud, trykket meg videre til vanlig DB+ og bestilte til 99,- så får vi se om det utløser 200 trumf eller ei. Sånn litt utenom Viatrumf har jeg for første gang sendt inn en klage på produkt hos Norgesgruppen da et produkt var helt uspiselig, som man jo forventer at et noe til over hundrelappen med høy kilopris skal være - og ble sporenstreks tilbudt hele summen tilbake som trumf eller overført til konto. Er vel ikke helt vanskelig å se hvor den summen skal bli kreditert...