Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Har flere fra juni selv, ikke overført. Helt utrolig tregt!
     
  2. magnusant

    magnusant LTG

    Innlegg:
    596
    Likes mottatt:
    764
    Bonuspoeng:
    93
    Bestilte meg for første gang et ICE-abo ved 620-poeng-kampanje i november.
    For første gang i mine viatrumf-historie ble den ikke registrert automatisk, jeg mistenker pop-up-blocker som å være synderen.

    Registrerte sak på den.
    Ser nå den er ferdig behandlet under "mine henvendelser" - og står som godkjent.

    Men under mine kjøp, står den som avvist...
    Har noen tips til hva jeg gjør?
     
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,552
    Bonuspoeng:
    293
    Tror det bare er å vente.
    Har også et par kjøp som er litt i limbo. Så lenge de står som godkjent under "mine henvendelser" så ville jeg tatt det helt med ro.
    Ta en screenshot, og spar den til senere, i tilfelle det skulle skje noe annet.

    Og juleferien er et fint tidspunkt for å starte et Excel-ark hvor du legger inn alle kjøp, og oppdaterer dette når det skjer endringer på Viatrumf. :)
     
    ChrisTW and magnusant like this.
  4. Fleksnes

    Fleksnes Aktivt Medlem

    Innlegg:
    396
    Likes mottatt:
    709
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har erfart om Talkmore pleier komme med bedre tilbud enn 310,- på viatrumf?
     
  5. JanVidar83

    JanVidar83 Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    3
    Nei, tror 310 er en god deal på Talkmore.
     
  6. Trailingtwomike

    Trailingtwomike Hooked

    Innlegg:
    216
    Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk kr. 415,- i mars -20 :)
     
  7. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,228
    Likes mottatt:
    5,089
    Bonuspoeng:
    183
    Er en bug hos Trumf, men så lenge den står som godkjent under "mine henvendelser" er alt ok.
     
    1884derby and magnusant like this.
  8. madsop

    madsop Medlem

    Innlegg:
    51
    Likes mottatt:
    103
    Bonuspoeng:
    33
    Var oppe i 350,- ei veke i november og ei veke i juli.
     
    trygveat liker dette
  9. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,228
    Likes mottatt:
    5,089
    Bonuspoeng:
    183
    Når det gjelder Expedia tolererer jeg at poengene kommer sent, da dette for meg en en veldig god kilde til EB-poeng.
     
  10. coconuts

    coconuts Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    230
    Bonuspoeng:
    43
    TIPS: Husk å alltid ALLTID ta screenshot av info om nettbutikken som vises i Viatrumf den dagen dere handler. Med dato! Og ta vare på den helt til trumfen er overført.

    Jeg har opplevd så mange feil med Viatrumf gjennom tiden der denne infoen endres betydelig fra den dagen man har handlet til når bonusen skal endelig overføres. Og da påstår Viatrumf (eller er det kanskje nettbutikken selv) at disse nye vilkårene var gjeldende på kjøpstidspunktet også. Som oftest er disse også mye dårligere. Hver gang har mine screenshots reddet meg og ting ordnet seg.

    Nå prøver Viatrumf seg igjen med å si at mitt Macbook Air kjøp ikke gir trumf opptjening. Jeg ser at nåværende info om Apple butikken tilsier at det stemmer... Men jeg kjøpte jo ikke nå, men i oktober i fjor! Har heldigvis husket å ta screenshot, så vi får se hvordan saken blir løst til slutt.
     

    Attached Files:

  11. Kalsnes

    Kalsnes Medlem

    Innlegg:
    204
    Likes mottatt:
    667
    Bonuspoeng:
    93
    Registrerte to reiser på Expedia i desember med Viatrumf (tom handlevogn og tom browser) som ikke har dukket opp i oversikten. Noen andre som sliter med dette?
     
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,552
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg mangler to bestillinger fra desember selv. Har fått registrert bestilligner både før og etter.
    Har sendt henvendelse, venter i "spenning" på svar.
     
    trygveat and Kalsnes like this.
  13. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,760
    Likes mottatt:
    7,704
    Bonuspoeng:
    183
    Helt vanlig. Samme skjer med hotels.com for min del.

    Må sende inn manuell sak til dem. Så det gjelder å følge med - ellers blir pengene borte....
     
  14. ChrisTW

    ChrisTW Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Nå som ukebladene er fjernet fra venterommene til tannleger/leger/frisører osv burde man kanskje vurdere å abonnere selv? Ser at Mineblader.no har ganske heftige 27,3% i ViaTrumf bonus.

    Eller gi bort et abonnement på Allers til bestemor? :)
     
    holmen liker dette
  15. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,259
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Kan noen fortelle meg hvordan statusen kan gå fra bekreftet til avvist?
     
  16. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,760
    Likes mottatt:
    7,704
    Bonuspoeng:
    183
    Det har også skjedd meg (jeg blir ikke overrasket over noe lenger på viatrumf).

    Mailet med kundeservice, som sa at det kunne skje noen ganger men at avvist ville gå til godkjent. Jeg trodde seriøst jeg hadde mistet 1300ish kr trumf, men sannelig: 3 uker senere ble avvist til godkjent igjen og pengene kom på trumf konto.

    Utrolig dårlig konsept. Som en annen sa her på IF: bedre å ta med seg trumf'ene enn ikke. Det er jeg selvsagt enig - men det er litt irriterende både å måtte følge med så mye + få irriterende avvist-meldinger underveis.
     
  17. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,232
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Tja.. Jeg så på lista mi nå at ViaTrumf har bekreftet en bestilling hos Choice som jeg vet at jeg har avbestilt. Så regner med at den går til avvist etter hvert. Hvis ikke så er det jo veldig gunstig for meg.;) Men du har sikkert en bedre sak, så dette er kanskje ikke så relevant?
     
  18. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    613
    Likes mottatt:
    1,302
    Bonuspoeng:
    93
    Synd den siden kun har disse - unnskyld uttrykket - søppelbladene. Det hadde fort vært aktuelt om blader med politikk/vitenskap/whatnot hadde vært inkludert.
     
  19. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Kjøpte noe blekk på Inkclub 18/12, i dag tikket det inn 44 kroner på Trumfkontoen. Men Expedia fra august har ikke kommet enda.
     
  20. Grooo

    Grooo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    257
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis du avbestiller sent, dvs så sent at det ikke går å gjøre det via nett men det må gjøres på telefon til hotellet, da går den igjennom allikevel. Jeg har opplevd det flere ganger. Da vises også oppholdet som gjennomført på mine sider på Choice, selv om det altså ble avtalt avbestilt og aldri falt sted noen overnatting eller betaling for oppholdet.
     

Del denne siden