Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. Nurse82

    Nurse82 EBD, Hilton diamond

    Innlegg:
    459
    Likes mottatt:
    839
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg booket leiebil med AVIS gjennom viatrumf, og brukte ikke AWD nr eller la igjen eurobonusnummer. Leide bil i 8 dager, men leverte den etter 6 dager. Prisen ble ikke redusert pga. at leien ble kortere. Kunne fint fått billigere leie om jeg hadde lagt inn AWD-nummer, men denne gang prioriterte jeg trumf for da ville jeg fått mest mulig SAS poeng. Det ble avvist!! For en vits! Aldri mer AVIS og viatrumf!
     
    Jeanette liker dette
  2. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    613
    Likes mottatt:
    1,302
    Bonuspoeng:
    93
    Minstebeløpet her er 150,- som en av de posterne under deg skriver, og jeg tror man får en feilmelding ved å skrive et tall under 150. I høst var trumf-bonusen på 25, men fikk ikke brukt det altfor mange ganger før de satte den ned til 15.
     
  3. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Samme her, når eg leverte bilen for tidlig.
    Prisen var også redusert, sendte inn klage med ny redusert sum.
    Og etter ca 1mnd var trumf på konto, til og med bortimot nær bestilt sum for original leie.
     
    Nurse82 liker dette
  4. Nurse82

    Nurse82 EBD, Hilton diamond

    Innlegg:
    459
    Likes mottatt:
    839
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for svar! Hvem sendte du klage til? Avis eller viatrumf? :)
     
  5. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Sendte inn klage til viatrumf etter at det fikk status som avvist. Lykke til :) Har trua på at det ordnar seg for deg også!
     
  6. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som vet om sas mc premium kan registreres på trumf siden eller gjelder det bare visa kort? Når jeg betalte igår med sas mc kortet så stod det ikke at trumf ble registrert selv om jeg medlem der.
     
  7. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    770
    Bonuspoeng:
    93
    Du kan ikke knytte kredittkort til Trumf. Skal du betale med MC i fysisk butikk må du ha med blåkortet og scanne det i kassen før du betaler. På ViaTrumf er det samme hva slags betalingsmåte du benytter så lenge du går inn i aktuell nettbutikk via portalen først.
     
    SVG_flyer and Spielhaug like this.
  8. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,830
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    En skal ALLTID dra Trumfkortet før en betaler med SAS Amex/SAS MC - for å få BÅDE trumf og EB-opptjeninga på kortet! Elementært, Watson... ;)
     
    1884derby and tobeornot999 like this.
  9. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    921
    Likes mottatt:
    707
    Bonuspoeng:
    93
    Unntak: Når Trumf Visa har kampanje med 2% ekstra, slik de hadde i desember.
     
  10. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,994
    Likes mottatt:
    10,938
    Bonuspoeng:
    183
    Håper dette blir en gjentakende kampanje. Greit å slippe stresset med trippel trumf :)
     
  11. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,760
    Likes mottatt:
    7,704
    Bonuspoeng:
    183
    Bærer fortsatt none rundt på Trumf visa da, etter at de kuttet prosenten? ;)
     
  12. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    Vet ikke om dette er gammel nytt, men Mineblader.no gir 27,3 % Trumfbonus.
    I utgangspunktet synes jeg bladene de formidler er uinteressante, men for 99 kr så kan du kjøpe 4 nummer av Dagbladet helg og få levert hjem i postkassen + 27,3 trumkroner på konto:rolleyes:
     
    Emma liker dette
  13. Volt

    Volt Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    28
    Nope.
     
    tobeornot999 liker dette
  14. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,895
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har kontroll på når ice hadde 620kr kampanje sist? Og gjerne har satt seg inn i intervall på kampanjene?
    6mnd karantene er ferdig og jeg kunne gjerne tenkt meg å få overført nr mitt til ice igjen ;)
     
    Last edited: 27. jan 2021
    livinspeed liker dette
  15. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,307
    Likes mottatt:
    2,446
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg bestilte på 620kr hos ice for nøyaktig 3 måneder siden, i slutten på oktober.
    Om det har vært noe etter slutten på oktober er jeg usikker på, men da var det i hvert fall...

    Etter HELE 3 måneder "Prøv oss" hos ice til 99kr/mnd, bestilte jeg i dag portering til Talkmore via viaTrumf.
     
  16. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,895
    Bonuspoeng:
    93
    3 mnd ja, da burde det forhåpentligvis komme et tilbud snart :)
     
    Sunnfjordingen liker dette
  17. ordnetseg

    ordnetseg EBG saved my life!

    Innlegg:
    399
    Likes mottatt:
    1,213
    Bonuspoeng:
    93
    Andre som sliter med registrering av kjøp? Jeg gjør det på samme måte som alltid, og kun ett av 4 kjøp er blitt registrert i det siste.
    De som mangler er milrab, tilbords og gymgrossisten. Tidligere kjøp på de to sistnevnte har stått oppført umiddelbart etter kjøp.
    Synes det er noe herk å sende henvendelser siden det tar så ufattelig lang tid :(

    Er det bare jeg som sliter med dette for tiden?
     
  18. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,307
    Likes mottatt:
    2,446
    Bonuspoeng:
    113
    Bestilte på Talkmore via ViaTrumf i går, den kom opp på listen innen 2 timer.

    Kan egentlig ikke huske at jeg har hatt problemer med å få kjøp registrert, men passer på å skru av AdBlock selv.
     
  19. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,675
    Likes mottatt:
    6,663
    Bonuspoeng:
    183
    Hvilken metode er det du har brukt når du har gjort det på samme måte som alltid? Bruker du chrome incognito-mode må du fra ganske nylig skru av denne nederst på "You've gone incognito"-siden, eller så blir ikke kjøpet registrert:

    Screenshot 2021-01-28 at 11.26.21.png
     
  20. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,165
    Likes mottatt:
    7,928
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg hadde 1 kjøp som ikke dukka opp i hele perioden JUN2019-OKT2020. OKT-DES2020 ble det plutselig 8 kjøp som manglet. BliVakker (x2), Birk, Coolshop, VidaXL og miinto. Blivakker har jeg handlet flere ganger hos (dame-remedier), og de har tradisjonelt gått inn umiddelbart.
     
    tobeornot999 liker dette

Del denne siden