Jeg booket leiebil med AVIS gjennom viatrumf, og brukte ikke AWD nr eller la igjen eurobonusnummer. Leide bil i 8 dager, men leverte den etter 6 dager. Prisen ble ikke redusert pga. at leien ble kortere. Kunne fint fått billigere leie om jeg hadde lagt inn AWD-nummer, men denne gang prioriterte jeg trumf for da ville jeg fått mest mulig SAS poeng. Det ble avvist!! For en vits! Aldri mer AVIS og viatrumf!
Minstebeløpet her er 150,- som en av de posterne under deg skriver, og jeg tror man får en feilmelding ved å skrive et tall under 150. I høst var trumf-bonusen på 25, men fikk ikke brukt det altfor mange ganger før de satte den ned til 15.
Samme her, når eg leverte bilen for tidlig. Prisen var også redusert, sendte inn klage med ny redusert sum. Og etter ca 1mnd var trumf på konto, til og med bortimot nær bestilt sum for original leie.
Sendte inn klage til viatrumf etter at det fikk status som avvist. Lykke til Har trua på at det ordnar seg for deg også!
Noen som vet om sas mc premium kan registreres på trumf siden eller gjelder det bare visa kort? Når jeg betalte igår med sas mc kortet så stod det ikke at trumf ble registrert selv om jeg medlem der.
Du kan ikke knytte kredittkort til Trumf. Skal du betale med MC i fysisk butikk må du ha med blåkortet og scanne det i kassen før du betaler. På ViaTrumf er det samme hva slags betalingsmåte du benytter så lenge du går inn i aktuell nettbutikk via portalen først.
En skal ALLTID dra Trumfkortet før en betaler med SAS Amex/SAS MC - for å få BÅDE trumf og EB-opptjeninga på kortet! Elementært, Watson...
Vet ikke om dette er gammel nytt, men Mineblader.no gir 27,3 % Trumfbonus. I utgangspunktet synes jeg bladene de formidler er uinteressante, men for 99 kr så kan du kjøpe 4 nummer av Dagbladet helg og få levert hjem i postkassen + 27,3 trumkroner på konto
Noen som har kontroll på når ice hadde 620kr kampanje sist? Og gjerne har satt seg inn i intervall på kampanjene? 6mnd karantene er ferdig og jeg kunne gjerne tenkt meg å få overført nr mitt til ice igjen
Jeg bestilte på 620kr hos ice for nøyaktig 3 måneder siden, i slutten på oktober. Om det har vært noe etter slutten på oktober er jeg usikker på, men da var det i hvert fall... Etter HELE 3 måneder "Prøv oss" hos ice til 99kr/mnd, bestilte jeg i dag portering til Talkmore via viaTrumf.
Andre som sliter med registrering av kjøp? Jeg gjør det på samme måte som alltid, og kun ett av 4 kjøp er blitt registrert i det siste. De som mangler er milrab, tilbords og gymgrossisten. Tidligere kjøp på de to sistnevnte har stått oppført umiddelbart etter kjøp. Synes det er noe herk å sende henvendelser siden det tar så ufattelig lang tid Er det bare jeg som sliter med dette for tiden?
Bestilte på Talkmore via ViaTrumf i går, den kom opp på listen innen 2 timer. Kan egentlig ikke huske at jeg har hatt problemer med å få kjøp registrert, men passer på å skru av AdBlock selv.
Hvilken metode er det du har brukt når du har gjort det på samme måte som alltid? Bruker du chrome incognito-mode må du fra ganske nylig skru av denne nederst på "You've gone incognito"-siden, eller så blir ikke kjøpet registrert:
Jeg hadde 1 kjøp som ikke dukka opp i hele perioden JUN2019-OKT2020. OKT-DES2020 ble det plutselig 8 kjøp som manglet. BliVakker (x2), Birk, Coolshop, VidaXL og miinto. Blivakker har jeg handlet flere ganger hos (dame-remedier), og de har tradisjonelt gått inn umiddelbart.