Hvilken dato tegnet dere abonnement? Jeg venter fremdeles, både Ice og Stayhard har ikke dukket opp i det hele tatt (har opprettet sak selvsagt).
Ser ut til at lyko også har redusert opptjening betraktelig. Lå vel rundt 7-tallet for ikke så lenge siden (hvis jeg husker rett) og er nå nede i 3.9. I tillegg til flere store butikker er borte, kan det se ut til at pandemien omsider har truffet viatrumf hardt også
Expedia har fortsatt vanlig bonus på Remember Reward (10%) og Kickback (8%), men jeg frykter det blir en endring der også. Med mindre det dreier seg om en feil hos ViaTrumf.
Er det mulig å forhåndsbetale hotell hos Expedia? Syns det alltid er betaling senere. Trenger litt omsetning på Amex’en ..
Hvis dette er gjengs med andre bonusprogrammer også, så må jo Expedia tape mye omsetning når alle vi "bonushorer" slutter å bruke de. Forhåpentligvis er dette bare et kortsiktig kutt frem til verden er mer normal igjen.
Er det deres "hoved abonnement" dere flytter for å hente trumf fra Release og Ice? Eller finnes det en annen mulighet for å benytte seg av disse tilbudene? Både mitt og samboer sitt abn er fra arbeidsgiver, så ingen mulighet å flytte over dem. Noen som kjøper et nytt abn med nytt nr og bare sier det opp etter en måned? Altså da å betale 149kr (Billigste Release abn med nytt nr) for 310 trumf kroner.