Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. SayWhat

    SayWhat Senior Medlem

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    Eg fekk etter 2-3 veker på abo bestilt i begynnelsen av April.
     
    Onico liker dette
  2. SayWhat

    SayWhat Senior Medlem

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
  3. SayWhat

    SayWhat Senior Medlem

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    Vel da var Talkmore bestillt, tok bilder av Viatrumf siden for sikkerhets skyld.
     
  4. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,300
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Nice. Noen spesielle forbehold man må være obs på, eller holder gode gamle gå for billigste abb og ha abb i 1-2 mnd?

    Regnes under30-prisingen som "rabattkode", tror dere?
     
  5. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,119
    Likes mottatt:
    1,846
    Bonuspoeng:
    113
    Fungerer det å bestille nytt nr hvis man er kunde i Talkmore fra før? (Altså uten at man fikk Trumf forrige gang)
     
  6. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    357
    Likes mottatt:
    760
    Bonuspoeng:
    93
    Status "godkjent" for Release etter klage i januar, fortsatt ingen trumf på konto, men nå tør jeg ikke mase så fælt på kundeservice ref opplevelse litt tidligere i tråden:p Kjedelig å se at Talkmore gir 620 når man porterte over i mai, men sånn er livet!
     
    Onico liker dette
  7. SayWhat

    SayWhat Senior Medlem

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    Vel talkmore (med liten t) er nå dukket opp i mine kjøp listen med status Under behandling. :)

    Med ein Trumf bonus på 310,30 :mad::mad::mad:

    Ehhh, eg blir ikkje klok på Viatrumf.

    Jaja, i det minst så er kjøpet registrert. Så for vi sjå kva bonus eg ender opp med.
     
  8. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    Kan man bestille Talkmore fra Viatrumf hvis man har vært tidligere kunde? Sa opp for 3 mnd siden
     
  9. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,626
    Likes mottatt:
    34,806
    Bonuspoeng:
    293
    Erfaringen er vel at en kan bestille. Men hvis du ikke får poeng så er det vanskelig å klage på det. Når det står 6 mnd mellom bestillingene på nettsiden.
     
    furlong liker dette
  10. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    487
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    Vet noen,for og få NYE ViaTrumf penger,må det gå 6mnd siden bestilling,eller 6mnd etter oppstart av abonnement,eller 6mnd etter at ViaTrumf ble utbetalt,eller 6mnd etter du avslutter abonnementet.
    Feks :
    ICE bestillt 1 Nov 2020.
    ICE avsluttet 1 April 2021.
    ICE Trumf utbetalt 1.Mai 2021.
    Når kan man bestille og få Trumf igjen.
    1 Mai 2021,eller 1 Okt 2021,eller 1 Nov 2021 eller andre forslag.
     
    petrate liker dette
  11. Marlau

    Marlau Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Slik jeg tolker teksten så tenker jeg fra bestilt dato, altså 1 Nov 2020. Hva det er i praksis er vanskelig å si uten at noen tester. Skal heller ikke se bort ifra at dette er forskjellig fra leverandør til leverandør da det virker som begrensningen er implementert på leverandør side, ikke ViaTrumf.

    "Hos Ice kan du legge inn en bestilling på 1 abonnement hver 6 måned."
     
    FlyMCO liker dette
  12. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,626
    Likes mottatt:
    34,806
    Bonuspoeng:
    293

    Jeg tviler på at kundeservice hos Ice og Viatrumf vet svaret på spørsmålet. For å si det sånn.
     
  13. SayWhat

    SayWhat Senior Medlem

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    Og når har ICE poppet opp med med 620 kr også.
     
  14. MagicTbone

    MagicTbone Nytt Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Takk for heasup☺️
     
  15. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,822
    Bonuspoeng:
    113
    Virker ikke som om det er noen bindingstid på Talkmore. Enige i den tolkningen? Noen erfaringer med hvor lang tid de bruker på å utbetale trumfen?
     
  16. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    259
    Likes mottatt:
    491
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg kan heller ikke se at det står noe om bindingstid. Selv pleier jeg å forbli kunde fram til trumfen er kommet inn på konto. Tror kanskje det tok 5-6 måneder uten at jeg husker helt nøyaktig. Et lite tips ang Talkmore er at man med OBOS medlemsskap får inntil 20% rabatt. Det var ikke noe problem å kombinere dette med Viatrumf-tilbudet.
     
    Gullars liker dette
  17. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,303
    Likes mottatt:
    2,436
    Bonuspoeng:
    113
    Talkmore har ingen bindingstid, i den forstand at du kan bytte når du vil...
    Om du mister Trumf om du bytter før du har fått det utbetalt vet jeg dog ikke.

    Hos meg brukte Talkmore 3-4mnd på å utbetale.
    Virket som de tok en skikkelig batch rett etter 17. mai, da jeg hadde inntrykk av at mange rapporterte at de hadde fått fra Talkmore, helt tilbake til november om jeg ikke husker feil.
     
  18. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,152
    Likes mottatt:
    7,893
    Bonuspoeng:
    183
    Lyko: Bestilt 18JUN. Trumf overført 20JUN!!!
    Dette må da være rekord!?
     
    tobeornot999, EndreD, Thurbus and 2 others like this.
  19. Mimosa

    Mimosa Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei, lurer på om noen kan vurdere om dette vil kunne fungere: Skal bestille to rom i 7 netter på Maldivene. Vil helst bruke hotels.com som gir 7,8% på viatrumf, men prisen her er kr 109.000 for de to rommene. Agoda (som dessverre ikke lenger tilbys på viatrumf) har eksakt samme rom/datoer/avbestillingsregler til kr 60.000 (!). Hotels.com tilbyr prismatch og hevder de vil refundere mellomlegget om man finner bedre pris andre steder. Vil jeg kunne booke rommene på hotels.com, påberope prisgarantien, og så likevel motta trumf-poengene for hotels.com-bestillingen? Om mulig, vil poengene beregnes av de 109.000 som opprinnelig booking var på (hadde vært fantastisk), eller på nedjustert pris etter prismatch?
     
  20. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,611
    Bonuspoeng:
    183
    Så lenge rommet er fullt refunderbart så ville jeg definitivt prøvd meg.

    Bare vær OBS at de er ekstremt kranglete, jeg har måtte gått flere runder med hotels.com for å få prismatch selv om det kun dreier seg om ett par hundrelapper. Og det gjaldt ikke ett rom fra en konkurrende side, men på ett ikke refunderbart rom som hadde falt i pris på hotels.com i seg selv.

    Tidligere(jeg gjorde dette i 2017) så fikk du ikke cash tilbake, men en voucher på mellomlegget.
    Og du får Trumf som vanlig.
    Bare vær obs på voucher du evt får også har begrenset gyldighet(mener det var ett år)

    Det var iallefall slik når jeg brukte denne garantien sist, men som sagt - det er noen år siden.

    Om du prøver deg, hold oss oppdatert :)
     

Del denne siden