Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. Fleksnes

    Fleksnes Aktivt Medlem

    Innlegg:
    396
    Likes mottatt:
    709
    Bonuspoeng:
    93
    Noen andre med erfaringer om at NCH er utrolig trege med å dukke opp i oversikten?
     
  2. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,165
    Likes mottatt:
    7,928
    Bonuspoeng:
    183
    Forrige kjøp (20.mai) dukka opp etter 1-2 dager.
     
  3. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Ser ut som Expedia ikke lenger tilbyr Trumf på overnatting :(

    Skjermbilde 2021-06-27 kl. 01.23.11.png
     
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    What??

    Nå ble jeg skremt.

    Men det er fortsatt opptjening på hotell:
    Screenshot_20210627-092846.png
     
    kjeeli liker dette
  5. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    5kr på fly ja:D
     
    NoLimit liker dette
  6. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell posten er tilbake her og nå!
     
  7. PerFlyer

    PerFlyer PerFlyer

    Innlegg:
    91
    Likes mottatt:
    126
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg endret for noen dager siden antall dager på to forskjellige hotellopphold på en bestilling på booking.com slik at beløpet også ble endret.

    Opprinnelig bestilling var registret på Viatrumf ("under behandling"). Når jeg gjorde denne endringen på booking.com, logget jeg meg inn via Viatrumf. På Viatrumf står fremdeles bare den opprinnelige bookingen. Jeg er usikker på om slike endringer på en bestilling fanges opp av Viatrumf eller jeg burde kansellert og booket på nytt, noe som ikke var mulig på det ene hotellet fordi det ikke var flere ledige rom. Eller er det slik at Viatrumf først får riktig beløp først når oppholdet er gjennomført og betalt?

    Noen som vet hvordan dette fungerer?
     
  8. Trippeltrumf

    Trippeltrumf Medlem

    Innlegg:
    51
    Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Har ikke fått opp Talkmore i kjøpsoversikten på viatrumf, har sendt inn claim, vi får se hvordan dette går...
     
  9. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    489
    Likes mottatt:
    605
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk min utbetalt ca 4 mnd etter bestilling.
    Men min kom opp i kjøpsoversitkten dagen etter.
     
  10. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    om vistrumf fanger opp endringer er jeg usikker på. Men summen blir uansett justert etter at oppholdet er gjennomført og betalt. Så det tar noe tid før poengene kommer på konto.
     
  11. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    259
    Likes mottatt:
    491
    Bonuspoeng:
    63
    Dette står på Viatrumf ang. Booking.com:

    «Endring av booking via telefon kan føre til at din opprinnelige booking blir slettet, og dermed også bonusen som følger med. Oppgi alltid at du har handlet med ViaTrumf, og gjennomfør helst ombookingen via nett. Vær også oppmerksom på at ved kansellering eller kansellering av deler av bookingen din, kan din Trumf-bonus bli avvist.»

    Det virker som om endringer per nett skal fanges opp, men tror ikke jeg ville følt meg helt trygg på det. Gi gjerne en oppdatering på hva som skjer etter at oppholdet er gjennomført.
     
    PerFlyer liker dette
  12. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,830
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har en tilsvarende sak for en endring i en hotellbooking via Expedia og hvor jeg kun flyttet datoer via telefon. Ikke avgjort men regner med at jeg ikke får Trumfen for den. Surt, men jeg har nå lært å sjekke betingelser...
     
    Emma liker dette
  13. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Noen som har erfaring med å si opp Talkmore før Trumf er overført til konto? Står som «Under behandling» på min konto. Bruker ikke abo.
    Eventuelt endre til et billigere ..?
     
  14. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    259
    Likes mottatt:
    491
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg sa ikke opp mitt abonnement, men jeg fikk lagt til Obos rabatt. Dette var ikke noe problem.
     
  15. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    985
    Likes mottatt:
    6,504
    Bonuspoeng:
    163
    Jeg har plukket opp at Radisson var ganske ubrukelig på viatrumf en lang periode. Nå har det vært stille en stund hvis jeg har fulgt med korrekt? Fungerer det nå?
     
  16. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,760
    Likes mottatt:
    7,704
    Bonuspoeng:
    183
    Tja. Funker hvertfall. Men viktig å ikke logge inn på radisson rewards, for da faller bonus prosenten til nesten 0.

    Til deres forsvar, så står dette tydelig på viatrumf.
     
  17. Ollie

    Ollie Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Det står opptil 25% rabatt på hotellovernattinger hos Radisson. Men jeg finner ingen rabattkode?
    Og hvordan virker denne Last minute rabatten?
     
  18. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    985
    Likes mottatt:
    6,504
    Bonuspoeng:
    163
    Takk! På nettsidene til viatrumf er det angitt man får 7 % trumfbonus for bookinger uten rewards og 1,5 % med rewards. Jeg har status hos dem. Ideen var å bo med den statusen og få 7 % trumfbonus, selv om det betyr at jeg ofrer rewardspoengene (det er vel egentlig et dårlig regnestykke, men trumfpoeng er mer verdt enn R\rewardspoeng for meg). Hvis jeg skal bo med status, og hotellet skal vite om statusen før innsjekk må jeg logge meg inn når jeg booker. Da synes det som at man automatisk får rewardspoeng. Noen som har funnet en metode for å bo med status (uten å si fra først ved innsjekk eller sende e-post i forkant), og få 7 % trumf-uttelling ?
     
    Last edited: 12. juli 2021
  19. SayWhat

    SayWhat Senior Medlem

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    coconuts, Emma and Maggie like this.
  20. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,309
    Likes mottatt:
    1,476
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har solgt/overført til andre med NCC i det siste? Skulle endre mobilnummer i profilen til hans nummer som matcher hans NCC-profil. Fikk da feilmelding om at det allerede er registrert (skjønner jo at han har det på sin egen profil, men feilmeldingen var ny).

    Noen som vet om mulig workaround? Eneste jeg ser for meg er om han endrer til mitt mobilnr i sin NCC-profil, evt setter et eller annet random mobilnr i hans egen profil, slik at hans blir "ledig"...
     

Del denne siden