Siste prøvinger av nye butikker: Blivakker.no: 5 dagers leveringstid. Trumf 66 dager. Bildeler.no: 10 dager leveringstid. Trumf: 19 dager Computersalg: 14 dagers leveringstid. Trumf: 34 dager Eurodel.no: 7 dager leveringstid. Trumf: 20 dager Kitchentime: 6 dagers leveringstid. Trumf: 32 dager Lyko: 9 dagers leveringstid. Trumf: 2 (!) dager. Onecall: Trumf: 128 dager Staypro: Leveringstid: 14 dager. Trumf 37 dager. Talkmore: Trumf: 137 dager
Skal du overføre Trumf til en annens NCC-konto? Da må hen midlertidig legge inn ditt mobilnummer i sin Choice-profil. Om også du har konto hos Choice må nummeret på profilen først endres til ett som ikke allerede finnes i Choice-systemet (nummeret kan ikke være registrert på 2 profiler samtidig).
I fare for å være "han kødden", som jeg ikke har tenkt til å være - OneCall reklamerer med 310 trumf for bestilling av mobilabo, der man tydeligvis kan få det til 0,- dersom man velger 0GB uten fri ringing - om dette kvalifiserer er det jo tidenes letteste (og frekkeste) trumfpoeng... Finner ingen begrensninger enn så lenge hos ViaTrumf.
Den skjønte jeg ikke. Man må jo oppgi telefonnummer man ønsker å konvertere til Onecall. hvis man da bestiller uten sms, tale og data, så vil ikke telefonen være brukendes?? Hæ?
Man har fortsatt inngående tlf, samt bittelitt data, og så betaler man for bruk (som man pleide å gjøre i gamle dager )) Jeg har allerede dette abonnement som backup, for ekstra BankID etc.
Helt rett. De mest iherdige bonusjegerne har egne abonnement som ikke brukes til annet enn å samle Trumf. De går runden blant mobiloperatørene på ViaTrumf. Det er ingenting som stopper deg fra å gjøre det samme. Men tenk på følgende: om du tjener 2000 Trumf hvert år på å følge oppskriften så har nok operatørene hatt minst det dobbelte i utgifter på deg, uten mulighet for noen som helst inntjening. På sikt kan dette føre til redusert tilbud på ViaTrumf tror jeg. Annonsørene vil nok trekke seg ut om kostnaden overstiger fortjenesten, eventuelt sette ned Tumfbonusen.
testet Hotels.com i det siste? Registreres raskt under mine kjøp. Overføring derimot helt ekstremt lenge
Dette går nok under selskapets reklamebudsjett. Skal de bruke 500,000kr på reklame på tv 2 i en uke. Eller skal de bruke X antall kr på Via Trumf. Det lønner seg selvfølgelig å bruke reklame pengene hos Via Trumf. Hvis det hadde kostet dem 1 kr, så hadde de sluttet med det rimelig raskt.
Er det problem med innlogging hos Viatrumf of Trumf i dag? Er blitt logget ut av Viatrumf, og Trumf står bare og henger vist eg skal inn på profil eller historik? Passord recovery virker heller ikkje, trudde eit øyeblikk at det var passord problem.
Prøver å vente. Et par mnd min. Etter det bytter jeg uansett. Etter utbetaling er det bare å bytte. Har en onecall på vent siden dec 2020,så det blir vanskelig å bare sitte 1 år å vente. Husk at "vi" ikke har noen rettslig krav på noe i denne "bonus-poeng bransjen" siden dette ikke er "en vare man kjøper" men en "vare man får". Så det er som alle spill,i dette tilfelle,gambling,her på lavt nivå.
Jeg har stort sett vært lojal mot Expedia, men nå er bonusen blitt så lav at jeg vurderer Hotels. Der skilles det mellom bestillinger av 1-4 netter og flere enn 5 netter. Er det noen som vet om bestilling av flere rom i 3 netter regner som som 5+ netter?
ad mobilabbonement; noen med erfaring fra release? leste også et sted noe om kun 1 utbetaling årlig fra viatrumf pr konto? kan det stemme?
Trippeltrumf idag, kva gir mest EB? Dra trumfkort først, deretter Shell MC eller trumf deretter Amex premium?