Her kommer forumnissen, og melder om at dette er en tråd om ViaTrumf. Trippetrumf (og vanlig Trumf) kan tas i dertil egnede tråder.
Det er på tide å bytte mobilabbonnement, jeg lurer på om noen her inn husker om Release har kampanje via viatrumf, eller har de kun hatt 310?
Jeg er faktisk i akkurat samme situasjon. På tide å bytte. Brukte derfor dette verktøyet igår og fant ut at Release aldri har hatt høyere bonus enn 310: http://viatrumf.madsopheim.com/
bytta 4 abbo til release før helgen. disse er ikke dukket opp på min side ennå. ikke motatt noe mail hverken i inbox eller spam, kun fått en sms med melding om portering foreløpig skeptisk......
For min del bestilte jeg igår formiddag og Release dukket opp i oversikten på Viatrumf i natt en gang.
Det tok noen uker sist. Men poeng kom. Riktig nok glemte de å notere avsluttet abo. Men det rettet de opp i. For meg.
At de sendte regning selv om jeg avsluttet nr. men når jeg tok rekontakt så service feilen på skjermen og ordnet opp. Så ingen problemer.
Ser at Radisson har 7% bonus uten rewards, og 1,5% med. Har status og ønsker selvsagt å utnytte den. Noen som har erfaring med å bestille uten innlogging og ett legge dette til senere, og dermed opptjene full trumf i tillegg til å få statusfordeler?
Det er vel lite erfaring med å få Trumf på Radisson, uavhengig av hvordan man har booket. Så jeg tviler på at du får til begge deler.
Kan melde at release porteringen jeg gjorde tilbake i mars har kommet nå som EB, Etter jeg kontaktet ViaTrumf og tror de gjorde det manuelt. Så 4050 EB poeng nærmere Biz
Enig med @holmen i hans post. Radisson nekter å betale på Viatrumf uansett. Etter masse purringer fikk jeg 82 kroner der det skulle vært 350. Jeg ga opp. Men det er jo endel bra hoteller i den kjeden, og et ganske bra bonusprogram også (er gull der, og får nesten alltid oppgradering). Så det er nok lurere å spare poengene direkte hos Radisson, og heller bruke Viatrumf til andre ting
Bruker OneCall å ha kampanjer på mer enn 310,- eller er det like greit å prøve et abo. der når den ligger på 310,- ?
465 trumfkroner for kr 599,- 1 måneders medlemskap uten binding. 14 dager gratis prøvetid. Naardic er Norges største og beste online treningsstudio hvor du kan trene med flere av Norges beste og mest kjente trenere. Med et abonnement hos Naardic kan du trene styrketrening, kondisjonstrening, roing, løpetrening, yoga, zumba og mye mer. https://viatrumf.no/cashback/naardic-trumf Er dette en avtale det er verdt å inngå kun for trumfkronene?