Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. cooolcatz

    cooolcatz Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    788
    Bonuspoeng:
    93
    upload_2021-9-25_13-51-30.png
     
    AndersWE liker dette
  2. AndersWE

    AndersWE Medlem

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    153
    Bonuspoeng:
    43
    cooolcatz liker dette
  3. Nurse82

    Nurse82 EBD, Hilton diamond

    Innlegg:
    459
    Likes mottatt:
    839
    Bonuspoeng:
    93
    Ny rekord i effektiv saksbehandling hos Talkmore/viatrumf for min del idag. Bestilte talkmore abonnement på søndag, idag, tirsdag tikket 310,- trumfkroner inn på kontoen min :D
     
    Emma, ChrisTW and holmen like this.
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    OneCall var også relativt kjappe.
    Bestilt 21/9, og 3 dager senere var Trumf på konto. Nr blir ikke portert før om to dager. :rolleyes:
     
    Baldrick, Nurse82 and ChrisTW like this.
  5. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    437
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Min erfaring er at bestillinger på Evo Fitness, Fabel, Ice, Naardic, OneCall, Storytel, Talkmore og ViaPlay dukker opp i oversikten mer eller mindre med en gang. Pickatale dukket opp etter omtrent ett døgn. Strim og Release har enda ikke dukket opp enda. Det står det kan ta opp til syv dager og det er gått ett døgn. Jeg får avvente å se.

    OneCall, Talkmore og ViaPlay ble utbetalt mindre enn et døgn etter bestilling, til og med før aktivering av abbonement.ViaPlay utbetalte imidlertid feil beløp. ViaTrumf lovet 45 KR, fikk bare utbetalt 0,70 KR. Sendte inn en henveldelse og håper ViaTrumf kan ordne opp.

    Et lite tips for å ikke bli belastet, hvis man glemmer å kansellere. Bruk et "Revolut Disposable Card". Det blir slettet etter autorisasjonen, så hvis du glemmer og kansellere og de forsøkker å trekke penger. Så vil det ikke fungere.
     
    Last edited: 02. okt 2021
  6. Magnus77

    Magnus77 Senior Medlem

    Innlegg:
    769
    Likes mottatt:
    933
    Bonuspoeng:
    93
    Har bestilt 2 abonement hos ice, et for meg og et for sambo, 2 forskjellige viatrumf kontoer. 624 trumfkroner. Men i oversikten vises 2 separate summer, 312kr x2. Den ene summen er bekreftet og overført mens den andre kun er under behandling. Dette gjekder for både meg og samboer. Noen som har vært borti dette før?
     
  7. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    920
    Likes mottatt:
    706
    Bonuspoeng:
    93
    Nøyaktig det samme hos meg. Avventer litt og ser om den andre også blir godkjent.
     
    Magnus77 liker dette
  8. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    763
    Bonuspoeng:
    93
    Talkmore er veldig rause den neste uka, synd jeg har "karantene":
    [​IMG]

    Gjelder frem til 16.10, ice er også tilbake på 620 trumf.
     
    Emma and holmen like this.
  9. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    861
    Likes mottatt:
    2,988
    Bonuspoeng:
    93
    Denne forandringen likte jeg; Gikk inn på hotels.com via viatrumf.
    Bekreftelsen var på toppen av siden :)
    upload_2021-10-10_18-49-11.png
     
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    Som skrevet i tråden om mobilabonnementer, så står det på Viatrumf.no at jeg har fått overført Trumf for et Talkmore-abo. (Feil mengde Trumf, men det er ikke poenget her).

    Gikk i dag gjennom Excel-arket mitt for ViaTrumf, og fant et annet kjøp som også var markert som overført, men jeg finner det ikke igjen på oversikten på Trumf.no.

    Enten er det forsinkelser på gang i overføringen, eller så er det Trumf som blir missing in action om dagen. Hos meg er det snakk om noen hundre Trumf-dollar, så det er ikke bare småpenger heller.
     
  11. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Eg har same problemet med eit kjøp som gav 22,20 i Trumf, men har latt det ligge.
     
    holmen liker dette
  12. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    333
    Likes mottatt:
    427
    Bonuspoeng:
    63
    kaiarne, markus, Are and 5 others like this.
  13. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    259
    Likes mottatt:
    491
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har opplevd at det står at beløp fra Viatrumf er blitt overført noen dager før det faktisk kommer inn på Trumfkontoen. Så hvis det er helt nylig det står at Trumf er overført så kan det fortsatt dukke opp i nærmeste framtid. Transaksjonen kommer også opp i oversikten hos Trumf den måneden kjøpet ble gjort, og ikke det tidspunktet hvor overføringen skjer. Kan det ligge noe her hos deg, eller mangler du fortsatt Trumf? Veldig kjedelig hvis det viser seg at det forsvinner Viatrumf kroner som de sier er overført…
     
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    Har sjekket på den måneden kjøpet er gjennomført, men det står ikke der. Sendte inn henvendelse på den gamle saken nå, så får vi se hva de sier. Talkmore venter jeg med til over helgen, for den har akkurat endret status til "overført".
     
    Emma liker dette
  15. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    763
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg mangler et sted mellom 100-150 for noe av det samme, men tar slikt med en utrolig stor klype salt all den tid jeg likevel totalt sett er greit i pluss på deres pølsefingring:rolleyes:
     
  16. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    Den gamle saken er litt over 500 Trumf-dollar for lamper, så de skal jeg ha.
     
  17. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    437
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Er det noen som vet hvordan tjenester som StoreTel, ViaPlay, Evo, Fabel skiller på nye og gamle kunder som opperetter nye brukere. Kan man opprette flere brukere så lenge man bruker ulik e-post? Telefonnummer? Kort?
     
  18. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Då dumpa kronene inn her. Knappe to veker etter at status vart endra til "Overført til Trumf".
     
    holmen liker dette
  19. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    Nå er Talkmore oppdatert til riktig sum, og står som "overført" (fortsatt). Men jeg har ikke fått noe. Det går i riktig retning! :)
     
    Shyneno liker dette
  20. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,403
    Likes mottatt:
    21,167
    Bonuspoeng:
    183
    Overføring av NCC poeng gikk fort, poengene var på plass innen to timer, status i NCC var oppdatert dagen etterpå. Strøkent!
     

Del denne siden