Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    7,701
    Bonuspoeng:
    183
    Kjørte gjennom et par klagesaker selv også - der hvor det har gått over 150 dager uten at noe har skjedd (de har vel en "soft" limit på 120 dager for når de pleier å rydde opp).

    Skjønner det kan ta litt tid før jeg hører fra dem, da....
     
  2. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    7,701
    Bonuspoeng:
    183
    Ser jeg har nevnt dette før også: Dette var en av dem jeg purret.

    Er snakk om mye penger (~3500 kr), så det er vel kanskje derfor hotels.com holder tilbake lengst mulig i tid...
     
  3. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    Vi hadde et opphold 16-23 oktober bestilt på hotels gjennom viatrumf, dette ble rebooket 3 ganger grunnet endring av romtype og datoer. Det var derfor 3 registrerte bookinger på mine sider på viatrumf.
    Jeg var ganske spent på om rett beløp kom til å bli utbetalt. Overraskelsen var stor når det kom mail igår om at 1326 trumf kroner var overført min konto allerede 3-4 uker etter oppholdet.
    Rett beløp bekreftet og de 2 som var feil avvist. Her overrasket hotels og viatrumf stort.
    Trumf utbetalt på rekord tid.
     
  4. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    7,701
    Bonuspoeng:
    183
    Imponerende raskt!

    Har aldri vært borti at ikke hotels.com ikke bruker mange måneder på utbetaling.

    Selv har jeg hele tiden sett for meg at hotels.com er proffe på dette med å utbetale provisjon til salgskanalen (de selger jo mye også feks gjennom flyselskaper) - og at en del av forretningsmodellen er å betale ut provisjonen så sent som mulig innenfor avtalenes rammer.
     
    Magnus1001 liker dette
  5. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    Har også hatt samme erfaringer som du nevner med at de trenerer ut utbetalingen unødvendig lenge. Jeg har også måttet etterlyse flere utbetalinger fra hotels da det har gått 6+ mnd på det værste, men trumf kronene har alltid komt til slutt :)
     
  6. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,670
    Likes mottatt:
    6,657
    Bonuspoeng:
    183
    Forhåndsbetaler du på hotels.com da? Eller betaler du på hotellet? Min erfaring er at det ofte blir utbetalt trumf så raskt som @Magnus1001 beskriver hvis man forhåndsbetaler, men at det alltid tar laaaang tid når man betaler på hotellet. Jeg gjør som regel sistnevnte kun på jobbreiser.
     
  7. sopranoss2

    sopranoss2 Medlem

    Innlegg:
    150
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    18
    Lyko er lynraske. Bestilte, bonus overført to dager etterpå.
     
  8. kjelsberg92

    kjelsberg92 Nytt Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Noen som vet potensiell grunn for at ca. halvparten av kjøpene mine ikke kommer inn, men må etterregistreres av meg? Krever mye oppmerksomhet å følge med på, og de bruker noe forjævlig med tid på å gi meg poengene.. Jeg mener jeg gjør det riktig, dvs. trykker meg inn fra Viatrumf, starter med tom handlekurv osv. Kan det være noe innstillinger på Macen som fucker opp?
     
  9. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    259
    Likes mottatt:
    491
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg vet dessverre ingen grunn, men sånn har det vært for meg også i det siste. Tidligere pleide det meste å bli registrert riktig så jeg vet ikke hva som har skjedd. Det virker ikke som det spiller noen roller om jeg bestiller fra mobil eller Mac.
     
  10. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    7,701
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, jeg betaler generelt aldri for en tjeneste jeg ikke har fått ennå hvis jeg kan unngå det.

    Hva om hotellet viste seg å være helt shitty? Da er det ikke gøy å ha forhåndsbetalt 10 eller 14 dager - men lettere å få en avtale med hotellet om å avslutte "moroa" hvis man ikke har betalt alt på forhånd via hotels.com.
     
    Maggie liker dette
  11. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    489
    Likes mottatt:
    605
    Bonuspoeng:
    93
    kjelsberg92 skrev::
    Noen som vet potensiell grunn for at ca. halvparten av kjøpene mine ikke kommer inn, men må etterregistreres av meg? Krever mye oppmerksomhet å følge med på, og de bruker noe forjævlig med tid på å gi meg poengene.. Jeg mener jeg gjør det riktig, dvs. trykker meg inn fra Viatrumf, starter med tom handlekurv osv. Kan det være noe innstillinger på Macen som fucker opp?
    ----
    Jeg hadde samme problem før,men de siste 2-3 årene har jeg alltid,etter jeg trykker på viatrumf og kommer inn i butikken,godtar jeg alle cookies i denne butikken hvist dette kommer opp som valg,også lukker jeg siden.
    Uansett lukker jeg siden til den butikken jeg kommer til.
    Og så går inn igjen for 2ndre gang.
    Etter jeg begynte med dette for 2-3 år siden har jeg alltid fått registrert kjøp etter max 1 dag inne på viatrumf.Kan være tilfeldig men jeg tror det er en fordel og gjøre dette.
     
  12. kjelsberg92

    kjelsberg92 Nytt Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Takk for svar! Tror absolutt du er inne på noe her, og tror faktisk jeg leste ett eller annet om akkurat det inne på Viatrumf sine sider i går. Jævla cookies altså.. :) God søndag!
     
  13. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    770
    Bonuspoeng:
    93
    Bestilte Talkmore i går, og det som normalt tar vinter og votter hos alle operatører står allerede på konto - hva i all verden skjer der i gården?

    Talkmore:
    [​IMG]
     
  14. ordnetseg

    ordnetseg EBG saved my life!

    Innlegg:
    398
    Likes mottatt:
    1,213
    Bonuspoeng:
    93
    Måtte sende purrehenvendelse på proteinfabrikken (sak fra kjøp i juni) , og etter 1dag fikk jeg mail med beklagelse, etter 3 dager fikk jeg mail med sak løst. Har en følelse at dette er noe viatrumf dekker selv(?). Skal uansett gå gjennom ila neste ukene. Så kundeservicen er det ingenting å si på om dagen!
     
    holmen liker dette
  15. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,646
    Likes mottatt:
    7,642
    Bonuspoeng:
    183
    Flere som opplever få mer bonus enn man skal ha fra Viatrumf om dagen?

    Screenshot from 2021-12-19 16-17-11.png Screenshot from 2021-12-19 16-17-03.png
     
  16. Molde

    Molde Medlem

    Innlegg:
    116
    Likes mottatt:
    198
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, jeg sendte inn en henvendelse siden Talkmore abb ikke ble registrert automatisk hos Viatrumf. Skulle ha fått 310,- men fikk 429,-.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Last edited: 19. des 2021
  17. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    797
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, men samtidig har jeg litt senere fått negativ saldo
     
  18. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    770
    Bonuspoeng:
    93
    3 ganger navn = 3 ganger bonus? :p

    Opplevde å få mindre enn avertert på Strim etter alt var overført, det ble sporenstreks korrigert dagen etter jeg sendte henvendelse - de er virkelig på ballen for tiden, tommel opp for det! Men, det spørs om gullalderen innen mobilabonnement er over, eller får vi se et tilbaketog i Q1?
     
  19. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,366
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    Det at ordningen omtales som gullalderen er nok grunnen til at det hele er over ;)
     
  20. Nook

    Nook Nytt Medlem

    Innlegg:
    26
    Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg fikk trippel utbetaling for en del av kjøpene mine. Siden jeg har på automatisk overføring til EB så ble disse slukt med en gang.
    Noen dager senere ble dette korrigert slik at saldoen min hos Trumf nå står i minus.
     

Del denne siden